SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eten ligt hier zeer zelden gewoon op tafel of aanrecht.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten opbergen. Vuilnis zo vaak mogelijk weggooien.
Je moet eten niet 2 uur lang op tafel laten staan idd. Er zijn ook gekken die half opgevreten pizza's een halve week op tafel laten liggen of die overal in de kamer kleren laten slingeren.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten opbergen. Vuilnis zo vaak mogelijk weggooien.
fruit in de fruitschaal enzo.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Eten ligt hier zeer zelden gewoon op tafel of aanrecht.
Het is normaal om dat op te ruimen als het al lang niet meer gebruikt gaat worden, tenzij kaas zacht moet worden bijv.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Eten ligt hier zeer zelden gewoon op tafel of aanrecht.
Dat is wel heel basic stuff. 3 keer per dag stofzuigen en schoonmaken is het andere uiterste.quote:
Pff nee man rommel in huis.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
Een echte viesdikkie heeft gewoon overal eten liggen voor het geval ze trek krijgen op het moment dat ze er langs lopen
Gewoon alles meteen opeten. Amateur.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
Een echte viesdikkie heeft gewoon overal eten liggen voor het geval ze trek krijgen op het moment dat ze er langs lopen
Fixed that for youquote:Op zondag 27 juni 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon naar de kast lopen, luiaard.
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in een kraakpand gewoond. Dan leer je het wel af om ergens eten te laten liggen.
Jij bent zeker iemand met een WW uitkering of bijstand. Of werk je zo hard dat je na al dat werken opeens extreem lui bent?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
jaquote:Op zondag 27 juni 2021 17:03 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..] Of werk je zo hard dat je na al dat werken opeens extreem lui bent?
daarom nu fokken en straks netflix (of meer opruimen is in mijn geval misschien beter)quote:Op zondag 27 juni 2021 17:25 schreef Ama het volgende:
FOK! ligt er straks vast weer een paar keer uit en/of is poeptraag.
Nee als ik iets anders ga kijken is het iets op Disney maar ik ga gewoon voetbal kijken.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom nu fokken en straks netflix (of meer opruimen is in mijn geval misschien beter)
Loki? Vind hem best leuk om te kijken.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee als ik iets anders ga kijken is het iets op Disney maar ik ga gewoon voetbal kijken.
Nee Raising Hopequote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Loki? Vind hem best leuk om te kijken.
Zegt me niks, ga hem voor zekerheid opslaan: https://www.disneyplus.com/nl-nl/series/raising-hope/5Y0cqfWKiPO2quote:
Ik zag vanmorgen de pool nog langskomen, even kijken.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe ver moet ik teruglezen om te zien wat iedereen heeft gestemd qua uitslagen?
Bijstand. Beetje hoeren neuken, beetje stelen. Beetje bier drinken en kut naar de buuf roepenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:03 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Jij bent zeker iemand met een WW uitkering of bijstand. Of werk je zo hard dat je na al dat werken opeens extreem lui bent?
Grappige comedyserie, zijn ook maar 4 seizoenen dus je zit er niet eeuwig naar te kijken voor je klaar bent. Ik heb alles al een keertje (jaren geleden) gezien maar blijft leuk.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt me niks, ga hem voor zekerheid opslaan: https://www.disneyplus.com/nl-nl/series/raising-hope/5Y0cqfWKiPO2
Ik zeg 0-10 voor Tsjechiëquote:Op zondag 27 juni 2021 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is dit hem
Nederland Tsjechië
Liesje 2-1
Buda 1-2
Bos 1-2
Ygritte 2-1
Ama 3-1
Haags 3-2
Karzai 2-0
Solid 3-2
LTVDK 4-3
US 3-7 spektakel manquote:Op zondag 27 juni 2021 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is dit hem
Nederland Tsjechië
Liesje 2-1
Buda 1-2
Bos 1-2
Ygritte 2-1
Ama 3-1
Haags 3-2
Karzai 2-0
Solid 3-2
LTVDK 4-3
Oh dat is teveel moeitequote:Op zondag 27 juni 2021 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat moet je het lijstje even kopieren en aanvullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |