Soms werkt het zelf bevrijdend voor andere spelers. Alles gebeurde nu vanaf rechts, wellicht dat er nu toch een wat betere balans gaat ontstaan. Maar er zal eerst wel nog wat kwaliteit bij moeten.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hij was wel natuurlijk met afstand de vedette van het elftal de afgelopen jaren. Maar goed, het is niet alsof we het team meteen kunnen opdoeken. Slot laat het team wel gewoon goed voetballen straks.
Precies. Het hoeft niet eens bijzonder slecht uit te pakken (kans is er natuurlijk welquote:Op maandag 28 juni 2021 23:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Soms werkt het zelf bevrijdend voor andere spelers. Alles gebeurde nu vanaf rechts, wellicht dat er nu toch een wat betere balans gaat ontstaan. Maar er zal eerst wel nog wat kwaliteit bij moeten.
Wat sneuquote:Op maandag 28 juni 2021 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Nummertje van Berghuis zelf is ook gelekt
Interessantste vind ik ook hoe er gereageerd werd in die appgroep, dat Berghuis schijnbaar als captain zo impopulair was. Linssen, Senesi en de Toorn staan gewoon bekend als sociale gasten en zijn denk ik toch ook wel de ‘vocale’ gasten in de groep, als die al een schijthekel hadden aan Berghuis is het misschien wel beter zo. Mag het wel onze beste speler zijn maar als ie de sfeer zo verpest zou hij zomaar een best nare invloed gehad kunnen hebben. Was ook wel duidelijk aan Pot te horen bijvoorbeeld dat ie een bloedhekel had aan Berghuis en dat Dick hem eigenlijk uit de ploeg had moeten zetten, maar dit bevestigt het wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Het hoeft niet eens bijzonder slecht uit te pakken (kans is er natuurlijk wel). Ik vind het wel een vreemde move van hem natuurlijk en hij zoekt het verder ook maar uit, maar we gaan gewoon verder. Ik heb zin in de (hopelijk positieve) ontwikkeling van Feyenoord de komende jaren.
Denk Bijlow, Linssen of Til. Denk dat eerst Slot een basis in zijn hoofd wil hebben voordat hij een aanvoerder kiest.quote:
Beter zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Interessantste vind ik ook hoe er gereageerd werd in die appgroep, dat Berghuis schijnbaar als captain zo impopulair was. Linssen, Senesi en de Toorn staan gewoon bekend als sociale gasten en zijn denk ik toch ook wel de ‘vocale’ gasten in de groep, als die al een schijthekel hadden aan Berghuis is het misschien wel beter zo. Mag het wel onze beste speler zijn maar als ie de sfeer zo verpest zou hij zomaar een best nare invloed gehad kunnen hebben. Was ook wel duidelijk aan Pot te horen bijvoorbeeld dat ie een bloedhekel had aan Berghuis en dat Dick hem eigenlijk uit de ploeg had moeten zetten, maar dit bevestigt het wel.
Toch wel jammer.
context is key he, allicht heeft hij voordat de screenshot begint al wat getyptquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Interessantste vind ik ook hoe er gereageerd werd in die appgroep, dat Berghuis schijnbaar als captain zo impopulair was. Linssen, Senesi en de Toorn staan gewoon bekend als sociale gasten en zijn denk ik toch ook wel de ‘vocale’ gasten in de groep, als die al een schijthekel hadden aan Berghuis is het misschien wel beter zo. Mag het wel onze beste speler zijn maar als ie de sfeer zo verpest zou hij zomaar een best nare invloed gehad kunnen hebben. Was ook wel duidelijk aan Pot te horen bijvoorbeeld dat ie een bloedhekel had aan Berghuis en dat Dick hem eigenlijk uit de ploeg had moeten zetten, maar dit bevestigt het wel.
Toch wel jammer.
Eens, maar het is wel veelzeggend dat hij (blijkbaar, al weten we dat niet zeker) niks heeft gezegd voor hij er zomaar uitstapte, en dat z'n teamgenoten vervolgens zo reageren. Best frappant als aanvoerder.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
context is key he, allicht heeft hij voordat de screenshot begint al wat getypt
beetje basisschool niveau dit, lekker belangrijk dat hij uit een groepsapp is
hopelijk halen ze weer een tropische verrassing voor op de rechterkant van dit geldquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eens, maar het is wel veelzeggend dat hij (blijkbaar, al weten we dat niet zeker) niks heeft gezegd voor hij er zomaar uitstapte, en dat z'n teamgenoten vervolgens zo reageren. Best frappant als aanvoerder.
Gifje van Senesi spreekt boekdelen en andere die jongens zijn duidelijk sarcastisch, is duidelijk uit de groep gestapt zonder wat te zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
context is key he, allicht heeft hij voordat de screenshot begint al wat getypt
beetje basisschool niveau dit, lekker belangrijk dat hij uit een groepsapp is
je weet helemaal niets verder maar verbindt er wel allerlei conclusies aanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gifje van Senesi spreekt boekdelen en andere die jongens zijn duidelijk sarcastisch, is duidelijk uit de groep gestapt zonder wat te zeggen
en ja de manier waarop is lekker belangrijk
Als het een rotte appel is mag ie van mij net zo goed naar Ajax. Wordt een leuk sfeertje daar met ook Tadic, vooral als Berghuis op het bankie komtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter zo?
Dat ie vertrekt ja, maar dat was voor het EK al 95% zeker. Dat ie maar was opgetyft uit de Eredivisie
kijk hem eens fantaserenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het een rotte appel is mag ie van mij net zo goed naar Ajax. Wordt een leuk sfeertje daar met ook Tadic, vooral als Berghuis op het bankie komt
En heb nu best zin in de Klassieker eigenlijk
is toch ook op basis van een jaar aan dingen die zijn uitgelekt met name door Potquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weet helemaal niets verder maar verbindt er wel allerlei conclusies aan
Een zure nasmaak bij oud-spelers is nooit leuk. Zeker niet als het je beste speler van de afgelopen 5 jaar is. Als ie was vertrokken naar Wolfsburg had ie een mooi afscheid gekregen en kan ie ook geen hattrick tegen je maken. Wat nu natuurlijk ongetwijfeld gaat gebeurenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het een rotte appel is mag ie van mij net zo goed naar Ajax. Wordt een leuk sfeertje daar met ook Tadic, vooral als Berghuis op het bankie komt
En heb nu best zin in de Klassieker eigenlijk
ja omdat we diegene een lul vondenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:35 schreef aTypisch het volgende:
jullie hebben nooit een beetje baldadig gedaan in een groepsapp als iemand net eruit is gestapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |