Het woordje nooit heeft hij niet gebruikt volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk niet dat de meeste Feyenoorders voor de camera aan Het Legioen beloofd hebben om nooit naar een andere Nederlandse club te zullen gaan. De boosheid zal grotendeels daardoor komen.
Als je empathieloos vanaf het begin had aangegeven puur zakelijk bij Feyenoord te voetballen, compleet ander verhaal en geen verrassing.
Hij zal vast ook wel trakteren die dagquote:Op maandag 28 juni 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
Steven Berghuis is trouwens jarig op 19 december, gok dat hij overladen wordt met cadeautjes die dag
[ afbeelding ]
Wat is daar gek aan? Iets van 150 goals + assists.. en onderdeel van het kampioensteam..dus belangrijk in de historie van Feyenoord. Ik zou de overstap als ik hem was nooit hebben gemaakt maar hij is niet de enige.. Koeman speelde voor alledrie de topclubs. Gewoon geen echte Feyenoorder die Berghuis..en dat straalde hij ook altijd wel uit eigenlijk. Hij zat ook al eens bijna bij PSV.quote:
Jup, staan wij als Het Legioen ook weer heerlijk goed op de media.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Wel triest dat het nu wachten is op de eerste berichten dat er bedreigingen geuit zijn en dat ie moet onderduiken ofzo.
"hij heeft ons veel gegeven" alsof het een of andere grootheid is waarvoor we op de knieën moeten omdat ie wat jaartjes bij ons goals heeft gemaakt en wat assists heeft gegeven. Hou toch op.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Iets van 150 goals + assists.. en onderdeel van het kampioensteam..dus belangrijk in de historie van Feyenoord. Ik zou de overstap als ik hem was nooit hebben gemaakt maar hij is niet de enige.. Koeman speelde voor alledrie de topclubs. Gewoon geen echte Feyenoorder die Berghuis..en dat straalde hij ook altijd wel uit eigenlijk. Hij zat ook al eens bijna bij PSV.
De vruchten hebben geplukt = veel gegeven. Toch 5 jaar van zijn spel kunnen genieten.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"hij heeft ons veel gegeven" alsof het een of andere grootheid is waarvoor we op de knieën moeten omdat ie wat jaartjes bij ons goals heeft gemaakt en wat assists heeft gegeven. Hou toch op.
Kijk die beelden in het kampioensjaar maar terug, die hele act voor elke camera opvoeren hoeveel hij wel niet ingeleverd had. Dát is Berghuis voor ons geweest, een duurbetaalde act waar we ook de vruchten van hebben geplukt, maar niet meer dan dat. Een pestventje die ook in Amsterdam straks een pestventje is. Gewoon geen leuk figuur, al vanaf het begin niet.
Ingeruild voor een Daley mag ik je pacemaker bord.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe zou dat jochie zich nu voelen van dat ‘berghuis mag ik je shirt’-bordje een jaar terug?
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop. Eredivisie patch, alles. Geen idee wat ik er verder mee moet doen. Want ik vind het verder een prachtig uitshirt, een van de betere van de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe zou dat jochie zich nu voelen van dat ‘berghuis mag ik je shirt’-bordje een jaar terug?
Drie kruisjes erop borduren.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop. Eredivisie patch, alles. Geen idee wat ik er verder mee moet doen. Want ik vind het verder een prachtig uitshirt, een van de betere van de afgelopen seizoenen.
Meestal leer je na je veertiende wel af om spelersnamen op het shirt te bedrukken.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop. Eredivisie patch, alles. Geen idee wat ik er verder mee moet doen. Want ik vind het verder een prachtig uitshirt, een van de betere van de afgelopen seizoenen.
Na een avondje met de boys leek het ons grappig om af te spreken dat we allemaal het uitshirt (want we zaten er allemaal om af te trekken) lieten bedrukken met de naam "Bergosso" op. Voor mensen die het niet snappen: osso is straattaal voor huis, grappig want hij spreekt een straataccentje.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal leer je na je veertiende wel af om spelersnamen op het shirt te bedrukken.
Grappig zegquote:Op maandag 28 juni 2021 21:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Na een avondje met de boys leek het ons grappig om af te spreken dat we allemaal het uitshirt (want we zaten er allemaal om af te trekken) lieten bedrukken met de naam "Bergosso" op. Voor mensen die het niet snappen: osso is straattaal voor huis, grappig want hij spreekt een straataccentje.
Ik heb onder invloed duurdere fouten dan deze gemaakt.
Zwervertje in Berlijn blij mee maken.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omruilen voor een Union Berlin-shirt inderdaad. Is ook van Adidas toevallig, dus dat scheelt.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwervertje in Berlijn blij mee maken.
Je kan er nog een pop mee aankledenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De bronnen drogen op. @De_Kraam moet nu doneren.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe zolderkamertweet is uit
@:zipportal
Denk dat zijn ploeggenoten hem ook niet zo leuk vindenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe zolderkamertweet is uit
@:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |