Als je dat niet snapt ben je wel écht een ongelooflijk eiquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:36 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar dat Berghuis 2 miljoen voor zichzelf laat schieten om voor Ajax te mogen spelen.
Maar goed, voor Feyenoord is 6 miljoen toch gewoon heel fijn om erbij in kas te hebben. En voor Ajax is het wat wisselgeld. Win-win situatie lijkt me zo. Snap die verongelijkte reacties niet zo..
Nooit gezegd, enkel dat ik het niet verwachttequote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Gurney heeft gewoon te vaak een beroerte.
Feyenoord gaat sowieso boven Ajax eindigen.
Berghuis gaat sowieso niet naar Ajax.
Enzovoorts.
een speler die bij de helft van je goals een aandeel had ga je wel missen hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
Moet je nou écht heel rouwig zijn om een speler die 100 doelpogingen nodig heeft voor 10 veldgoals?
Dit is niet het Malentopic.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
Moet je nou écht heel rouwig zijn om een speler die 100 doelpogingen nodig heeft voor 10 veldgoals?
Ja, maar het kan zó veel beter. De enige reden dat Berghuis bij zo veel goals betrokken was, is omdat alle ballen via berghuis moesten. Dat toont niet de kwaliteit van Berghuis, maar het gebrek aan kwaliteit in de rest van de selectie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
een speler die bij de helft van je goals een aandeel had ga je wel missen hoor
87 goals en 64 assists in bijna 200 wedstrijden. Buiten Tadic is er geen speler in de eredivisie met een beter rendement.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah, helaas voor jou had malen maar 60 pogingen nodig voor het dubbele aantal doelpunten
Ik denk dat Berghuis volgend jaar verder zou gaan op de voet van afgelopen seizoen. Daarom heb ik ook alleen de statts van afgelopen seizoen er bij gepakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
87 goals en 64 assists in bijna 200 wedstrijden. Buiten Tadic is er geen speler in de eredivisie met een beter rendement.
Ik vraag mij daarom serieus af of hij er goed aan doet om naar Ajax te gaan op sportief vlak. Ik begrijp het wel, maar dat stukje diepgang gaat hem echt opbreken. Bij Feyenoord liep alles via hem (begrijpelijk overigens) maar bij Ajax heb je Tadic aan de linkerflank, Anthony op rechts en Haller in de spits, daar kom je niet gauw tussen. Volgens mij halen ze ook nog een Noor van 15 miljoen en we moeten nog maar zien of Neres vertrekt. Heel eerlijk ik heb geen flauw idee wat je dan met Berghuis moet, lijkt mij niet iemand die zich makkelijk schikt aan een reserverol en die zou ik hem wel geven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, maar het kan zó veel beter. De enige reden dat Berghuis bij zo veel goals betrokken was, is omdat alle ballen via berghuis moesten. Dat toont niet de kwaliteit van Berghuis, maar het gebrek aan kwaliteit in de rest van de selectie.
Ik denk juist dat zijn aandeel dan nog groter was.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis volgend jaar verder zou gaan op de voet van afgelopen seizoen. Daarom heb ik ook alleen de statts van afgelopen seizoen er bij gepakt.
Ik hoop dat je ook snapt dat het percentage betrokkenheid bij goals een stuk minder was geweest als hij betere aanvallers om hem heen had gehad?
Nee klopt. Je vindt het vast niet erg dat je aanvoerder en beste speler voor een schijntje naar de rivaal vertrekt. Echt niet erg hoor, echt niet!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:11 schreef timmmmm het volgende:
ergens is het wel aandoenlijk dat Berghuis er 2 miljoen voor over heeft om maar niet buiten de eredivisie te hoeven spelen (en hoogstwaarschijnlijk weer te falen)
Ik vind het niet heel erg
We kunnen het komend seizoen gaan zien, want dan heeft hij wél fatsoenlijke aanvallers om hem heen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk juist dat zijn aandeel dan nog groter was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens ik snap niks van deze aankoop vanuit Ajax gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij daarom serieus af of hij er goed aan doet om naar Ajax te gaan op sportief vlak. Ik begrijp het wel, maar dat stukje diepgang gaat hem echt opbreken. Bij Feyenoord liep alles via hem (begrijpelijk overigens) maar bij Ajax heb je Tadic aan de linkerflank, Anthony op rechts en Haller in de spits, daar kom je niet gauw tussen. Volgens mij halen ze ook nog een Noor van 15 miljoen en we moeten nog maar zien of Neres vertrekt. Heel eerlijk ik heb geen flauw idee wat je dan met Berghuis moet, lijkt mij niet iemand die zich makkelijk schikt aan een reserverol en die zou ik hem wel geven.
Maar voor ons is dat natuurlijk niet meer zo belangrijk.
Zou het niet gewoon een beetje "piemeltje vergelijken" zijn van Overmars?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens ik snap niks van deze aankoop vanuit Ajax gezien
Nee, om heel eerlijk te zijn maakt het me niet zo veel uit. Maar of jij dat wel of niet gelooft zelfs nog minderquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee klopt. Je vindt het vast niet erg dat je aanvoerder en beste speler voor een schijntje naar de rivaal vertrekt. Echt niet erg hoor, echt niet!
Om dan maar een gefrustreerde lastige jongen in je selectie te halenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een beetje "piemeltje vergelijken" zijn van Overmars?
6 miljoen is voor Ajax natuurlijk gewoon wisselgeld om een beetje mee te spelen
Precies, iedereen doet alsof die 6 miljoen gelijk staat aan 4 kaiserbroodjes voor een euro bij de Jumboquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dan maar een gefrustreerde lastige jongen in je selectie te halen
Mag hopen dat er wat meer bedoeling achterzit
Dat zal toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat het ze bij Ajax zo boeit wat er bij ons gebeurt. Dan ga je geen probleemkind op de bank zetten en daarmee jezelf blootstellen aan potentiele problemen om de buren een beetje te trollen. Blijkbaar zien ze toch een rol voor Berghuisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een beetje "piemeltje vergelijken" zijn van Overmars?
6 miljoen is voor Ajax natuurlijk gewoon wisselgeld om een beetje mee te spelen
Natuurlijk zien ze een rolquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat het ze bij Ajax zo boeit wat er bij ons gebeurt. Dan ga je geen probleemkind op de bank zetten en daarmee jezelf blootstellen aan potentiele problemen om de buren een beetje te trollen. Blijkbaar zien ze toch een rol voor Berghuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |