Ik heb niet eens gekekenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef Makrelis het volgende:
Dat oranjegezeik ook weer klaar. Nederland is best efficient.
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Tsjechië je bent vandaag door het oog van de naald gekropen
Allee zeg. Ik denk niet dat zulks gaat geschieden he.quote:
Allez, we goan da meemaken he. Die goan da goe doenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Allee zeg. Ik denl niet dat zulks gaat geschieden he.
Niet uit het westen jij denk ik. Zeg maar waar.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Allez, we goan da meemaken he. Die goan da goe doen
En wie zei dat het gewoon lastig zou worden, dat de euforie onterecht was omdat de "weerstand" van Oostenrijk en Noord fucking Macedonië geen reet voorstelde?quote:
De bondscoach van Tsjechië.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En wie zei dat het gewoon lastig zou worden, dat de euforie onterecht was omdat de "weerstand" van Oostenrijk en Noord fucking Macedonië geen reet voorstelde?
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De bondscoach van Tsjechië.
Ik gun je de eer niet
WIE ZEI HET GVD, WIE HAD ER GELIJKquote:Op zondag 27 juni 2021 14:45 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NL defensie is kwetsbaar hoor. Tegen Oekraïne zag je dat. Mensen vergeten dat omdat Oostenrijk en Noord-Macedonië van belabberd niveau waren.
Een kapotte klok ook 2 keer per dagquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En wie zei dat het gewoon lastig zou worden, dat de euforie onterecht was omdat de "weerstand" van Oostenrijk en Noord fucking Macedonië geen reet voorstelde?
quote:
rode kaart beetje voorspelt voordat hij kwam.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:05 schreef Boze_Eend het volgende:
Nederland gaat hopelijk rode kaart krijgen
ik hoop dat België wint.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Eend wat wordt Portugal tegen Belgie?
Ik denk dat hij sporten was tijdens de voetbal. Lekker rustig buiten dat ziet niemand hem waggelen en hijgen.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:00 schreef Boze_Eend het volgende:
MAAR WAAR IS DE VLOG OVER DAT NEDERLAND ERUIT LIGT!
hij is gewoon aan het uitbuiken na 1.2 kg shoarmaquote:Op zondag 27 juni 2021 21:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sporten was tijdens de voetbal. Lekker rustig buiten dat ziet niemand hem waggelen en hijgen.
Ik zag dat de Xxxl pizza in de aanbieding is bij Domino's.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is gewoon aan het uitbuiken na 1.2 kg shoarma
ging die maar mukbangs doenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zag dat de Xxxl pizza in de aanbieding is bij Domino's.
Beetje karig maar met een cola en wat kip erbij een redelijke maaltijd voor ons biggetje.
Boertjequote:Op zondag 27 juni 2021 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is gewoon aan het uitbuiken na 1.2 kg shoarma
Lekker manquote:Op zondag 27 juni 2021 21:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bovenste knoop van zijn maat 50/34 spijkerbroek open.
heb het er moeilijk mee habiboquote:Op zondag 27 juni 2021 21:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Volgens mij heeft @:boze_eend ontwenningsverschijnselen…
De verwaarlozing is een feitquote:Op zondag 27 juni 2021 21:28 schreef Boze_Eend het volgende:
gaat hij zijn kanaal verwijderen denken jullie? hij doet er niks meer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |