Nu Final Fantasy IV: Interlude en Final Fantasy IV: The After Years?quote:
Mogelijk of FF6 (FF5 originele steam versie (niet pixel) werkt niet lekker op mijn laptop)quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Nu Final Fantasy IV: The After Years?
Geen steam versie toch?quote:
Nee, alleen PlayStation Portable.quote:
Helaas heb ik die niet of is ander playstation apparaat waar je het op kan spelen (bv ps4 of ps5)?quote:
Interlude en After Years zijn niet zo goed. Mis je niets aan.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas heb ik die niet of is ander playstation apparaat waar je het op kan spelen (bv ps4 of ps5)?
Maar... Jesse is wel cute 🥰quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:11 schreef ems. het volgende:
Even tussendoor:
Nadat ik vroeger heel veel heb genoten van Final Fantasy 7, 8 en 9 (waarbij 9 veruit mijn favoriet was) was ik natuurlijk ook aan het kwijlen bij de remake van 7 die ook op de pc kwam (want consoles doe ik niet meer aan).
Maar wat een ontzettend vieze tegenvaller zeg. Los van de hersenloze combat die al binnen een uurtje in herhaling valt is denk ik het grootste probleem nog wel de stemmen. In die oude delen gaf je daar, zonder VA, zelf je invulling aan. Nu het ingesproken is merk je pas echt hoe cringy het allemaal is. Heeft mij er echt compleet uitgehaald en had dan ook niet de behoefte om verder te spelen. Ben ongeveer halverwege gekomen.
Beetje alsof je een heel cool boek hebt gelezen en dat er dan een serie over komt waar je hyped voor bent maar dat dan blijkt dat de acteurs allemaal verstandelijk gehandicapt zijn.
Ik heb alleen VI gekochtquote:
Ik heb dat met de remake van Crisis Core heel erg gehad.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:11 schreef ems. het volgende:
Even tussendoor:
Nadat ik vroeger heel veel heb genoten van Final Fantasy 7, 8 en 9 (waarbij 9 veruit mijn favoriet was) was ik natuurlijk ook aan het kwijlen bij de remake van 7 die ook op de pc kwam (want consoles doe ik niet meer aan).
Maar wat een ontzettend vieze tegenvaller zeg. Los van de hersenloze combat die al binnen een uurtje in herhaling valt is denk ik het grootste probleem nog wel de stemmen. In die oude delen gaf je daar, zonder VA, zelf je invulling aan. Nu het ingesproken is merk je pas echt hoe cringy het allemaal is. Heeft mij er echt compleet uitgehaald en had dan ook niet de behoefte om verder te spelen. Ben ongeveer halverwege gekomen.
Beetje alsof je een heel cool boek hebt gelezen en dat er dan een serie over komt waar je hyped voor bent maar dat dan blijkt dat de acteurs allemaal verstandelijk gehandicapt zijn.
Yup! Had er ook vooral hele hoge verwachtingen van doordat het een project van Yoshi-P was, samen met heel veel anderen uit FFXIV team. Muziek van Soken is ook weer fenomenaal. Na Uematsu had ik niet verwacht dat er iemand anders zou opstaan die zo zijn stempel zou kunnen drukken op FF muziekquote:Op donderdag 15 juni 2023 06:45 schreef Pheno het volgende:
Yoshi-P is best Yoshi, er is een reden dat FFXIV weer opgestaan is uit de dood. Al moet ik zeggen dat ze nu wel wat mogen gaan doen aan het ver-casualiseren van content. Savage en Ultimate raids daargelaten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |