Het was een PSP-game, dus ja, daar zijn concessies gedaan qua specs en de daarbijbehorende mogelijkhedenquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ben begonnen met FF VII Crisis Core Reunion.... oef, it hasn't aged well, qua verhaal/acteerwerk
Ik vind t lastig doorkomen. En de battles zijn tot nu toe ook nog niet echt gevarieerd.
Beetje levellen met missions bij savegames?
Daar stoor ik me nog het minste aan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een PSP-game, dus ja, daar zijn concessies gedaan qua specs en de daarbijbehorende mogelijkheden
Of is Square het een beetje kwijt? Kan allemaal.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar stoor ik me nog het minste aan.
Het is vooral de hele rare dialogen, de pauzes tussen de zinnen, de overacting qua woorden en qua gebaren van de poppetjes ....
Daar kon ik denk ik jaren geleden ten tijde van FF VIII (Toen ik instapte) tegen, maar inmiddels vind ik t ZO tenenkrommendVeel andere spellen met meesterlijke storytelling gespeeld inmiddels natuurlijk, maar boy o boy wat is dit slap.
En dan vergelijk ik het met FF XV, en vraag ik me eigenlijk af of dat wel zo veel beter was. Ja, wel iets (afgezien van het feit of je boybands leuk vindt of niet). Maar over het elgemeen twijfel ik. Ben ik.... dan misschien niet meer zo'n JRPG fan?
Na Yuna haar eerste vakantie helemaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of is Square het een beetje kwijt? Kan allemaal.
Of heeft Square het nooit gehad?quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of is Square het een beetje kwijt? Kan allemaal.
De twee beste jrpgs ooit komen van Squaresoft (zonder Enix). Dus ze hebben het wel degelijk gehad.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of heeft Square het nooit gehad?
Misschien wisten we op dat moment gewoonweg niet dat t beter kon.
Jeugdsentiment voor velen.
Zijn die graphics nou niet meer fucking lelijk? Dit ziet er namelijk wel okay uitquote:
Ja, wat fixes die ook in de Switch versie komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn die graphics nou niet meer fucking lelijk? Dit ziet er namelijk wel okay uit
6 ja? Ik dacht dat 7 over t algemeen de populairste was?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De twee beste jrpgs ooit komen van Squaresoft (zonder Enix). Dus ze hebben het wel degelijk gehad.
FYI
Dat zijn
Chrono Trigger
Final Fantasy VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |