SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is gonna be gut![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja ja ja I'm sold.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Ho-ly-fuck
Die bossfight/cutscene duurde 3 kwartier (!!!), gevolgd door nog een cutscene van 15 minuten
Maar dit was zooooooo fucking vet 👌👌👌👌👌
Ik vind de wereld zelf saai en leeg, en de sidequests saai en repetitief
Maar man oh man, de rest is 👌
Dit laatste uur (als jullie zover zijn weten jullie wat ik bedoel) was absoluut de beste game ervaring die ik in mijn lange tijd heb ervaren 👌👌👌👌👌
Episch![]()
![]()
@:Ang3l
Liever in de Octopath engine. Live a Live is 1000 keer mooier dan de Pixel remasters.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:58 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
FF Tactics and Tactics Advance, geef kupo
Nu al?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag tot 92% 62uur gekomen, volgens het PS5 dashboard.
Dus ik denk dat ik hem vanavond uit ga spelen.
Ondanks de saaie sidequests?quote:
Sad ja. Hier gaat het dan ook naar een pakketpunt naast het depot. In de middle of nowhere, terwijl er genoeg pakketpunten dichterbij zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:04 schreef Ang3l het volgende:
"We hebben het bezorgmoment niet gehaald"
Ik krijg de laatste tijd wel echt grote schurft van PostNL hoor.......
Die hele bol.com "Voor 23:00 besteld" heeft geen en-ke-le nut meer als de post het vervolgens niet kan verwerken.
Had vorige week 5x de melding at ze met ene pakketje kwamen, en tot 4x toe "We hebben het bezorgmoment niet gehaald"
En nu dus voor FFXVI. Het is dat ik vrijdagavond pas tijd heb.... laten we hopen dat ie er na wel is.
Hier gaat t pas naar t pakketpunt als ze het wel geprobeerd hebben, maar ik niet thuis was.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sad ja. Hier gaat het dan ook naar een pakketpunt naast het depot. In de middle of nowhere, terwijl er genoeg pakketpunten dichterbij zijn.
Als ik een Eikon of fire zou hebben, zou je AS zijn!!!!quote:
SILENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Om 16:15 de mail gehad dat het pakket om 13:56 alnog is bezorgdquote:
....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |