quote:DE HELE ZOMER PRATEN OVER SPORT BIJ SBS6
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zijn deze hele zomer zeven dagen per week met hun talkshow te zien. Ook Hélène Hendriks is van de partij. Tijdens het EK praten ze voor en na de avondwedstrijd over het EK, Oranje en alle overige randzaken.
Italië en Turkije trappen het Europees kampioenschap voetbal af in Rome en dus zitten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp klaar om een zomer lang te praten over sport. Met hun talkshow DE Oranjezomer zijn ze niet alleen dagelijks tijdens het EK te zien, maar aansluitend ook tijdens de Tour de France én de Olympische Spelen.
Slot Zeist
Vanuit Slot Zeist zal het trio zeven dagen per week, twee keer per dag - voor en na de avondwedstrijd - op hun kenmerkende satirische en kritische manier praten over het EK, het Nederlands elftal en alle overige randzaken. Vaste gasten als Hans Kraay jr., Valentijn Driessen, Wim Kieft, Jan Boskamp én de net gestopte Feyenoordtrainer en ex-bondscoach Dick Advocaat schuiven aan als analist.
Er zijn ook mensen die vinden dat correcte spelling eisen van studenten racistisch is.quote:
Die is in staat om zelfs met een bezemsteel ruzie te krijgenquote:Op zondag 27 juni 2021 00:10 schreef Oriente het volgende:
Wil iemand mij trouwens opheldering geven over waarom Scrummie vanavond boos was
Na een foutje aan zijn kant was iemand zo kinderachtig om zijn naam te verbasteren naar een belediging over zijn iqquote:Op zondag 27 juni 2021 00:10 schreef Oriente het volgende:
Wil iemand mij trouwens opheldering geven over waarom Scrummie vanavond boos was
Sympathieker dan Thomas vind je ze bijna niet.quote:
Oh dat was ik.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na een foutje aan zijn kant was iemand zo kinderachtig om zijn naam te verbasteren naar een belediging over zijn iq
quote:
lolquote:25 Years old man. Ik ben een semi prof darter en een echte dartsvolger. Ik ben een Almere City supporter en natuurlijk ook een Ajax supporter
Wowquote:Op zondag 27 juni 2021 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is in staat om zelfs met een bezemsteel ruzie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |