SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Note to self...... Paprika niet uitnodigen bij feesten en partijen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:37 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dan altijd: "Dat is goed voor mijn psychische gezondheid." Helaas veroorzaakt alcohol extra stress en de kans op depressie. En zelfs frisdrank verhoogt de kans op stress, depressie, etc. Met mate drinken schijnt helemaal niet gezond te zijn, beter drink je niet.
Ja wel in stukjes snijden en serveren op een schaal met kaasblokjes en worstquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Note to self...... Paprika niet uitnodigen bij feesten en partijen.
Achterbank van de Porsche kan vast wel platquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik de laatste bus en trein nog red trouwens, maar je me op komen halen hoorhahaha
En dan in een kring zitten en zo?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel in stukjes snijden en serveren op een schaal met kaasblokjes en worst
Hahaha denk het ook welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Achterbank van de Porsche kan vast wel plat
Eens kijken of ik die benen wijd krijg gvd, wel zin inquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Achterbank van de Porsche kan vast wel plat
Je kan der natuurlijk ook gewoon over de motorkap klappenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of ik die benen wijd krijg gvd, wel zin in
Tja..zover rijden is het nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of ik die benen wijd krijg gvd, wel zin in
Ik hoef niet via fok uitgenodigd te worden. Zo kansloos ben ik nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Note to self...... Paprika niet uitnodigen bij feesten en partijen.
Roze poppenhuis of niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
Whehe ik zie nu pas DIMM's barbiehuis in foqueville
Daar pas ik ook voor. Gelukkig kwam ik al niet op dat soort verjaardagen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Ik wil helemaal niet weten hoe het met de schimmelnagels van tante Joke is
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
Whehe ik zie nu pas DIMM's barbiehuis in foqueville
Knapt aardig opquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Goeie kleiharde pik zoeken en losquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liever niet![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Barbiehuis![]()
![]()
Deze is het:
[ afbeelding ]
Overigens nog steeds jaloers op C.E. die gewoon fokking in het frank lloyd wright house woont
en die kosten 5000 euro ofzo, ja dag, je bent er gek.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Barbiehuis![]()
![]()
Deze is het:
[ afbeelding ]
Overigens nog steeds jaloers op C.E. die gewoon fokking in het frank lloyd wright house woont
Die zit eigenlijk altijd wel binnen handbereik hue hue huequote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goeie kleiharde pik zoeken en los
Ik zit lekker knus in mijn bospodjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Barbiehuis![]()
![]()
Deze is het:
[ afbeelding ]
Farrokh Bulsara says yesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom krijg ik een reclame te zien over een hotel en resort in Zanzibar??
Of komt dat door mijn UI![]()
![]()
Buda 1-2quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië.
Liesje 2-1
Henk 4-0quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië.
Liesje 2-1
Ik ga met je mee in 2-1quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië.
Liesje 2-1
Ik ga voor 4-3quote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië.
Liesje 2-1
Buda 1-2
Je mag altijd op bezoek komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Barbiehuis![]()
![]()
Deze is het:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je een drank lounge hebt?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag altijd op bezoek komen natuurlijk.
Ordi.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Pftttt zin om te slapen maar ook wel zin om met de lekkere tieten van Fo te spelen en haar strakke vagina compleet aan gort, maar ok slapen dan maar
Geen inval>?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga me neerleggen bij dat Albaantje niet doorgaat. Er hebben nu nog 5 kinderen extra opvang aangevraagd voor vrijdag. Naja hun ouders dus. Als er vrijdagochtend geen bericht was uit gegaan dat we nog plek hadden had het gekund. En ik deed donderdagmiddag mijn smeekbede. Nu mogen jullie de hele zomer meeduimen dat het eind september nog geel is. Maar ik verheugde me zo op wat ek wedstrijden kijken daar en helemaal als nederland door zou zijn.
Meh, wat jammer zeg.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga me neerleggen bij dat Albaantje niet doorgaat. Er hebben nu nog 5 kinderen extra opvang aangevraagd voor vrijdag. Naja hun ouders dus. Als er vrijdagochtend geen bericht was uit gegaan dat we nog plek hadden had het gekund. En ik deed donderdagmiddag mijn smeekbede. Nu mogen jullie de hele zomer meeduimen dat het eind september nog geel is. Maar ik verheugde me zo op wat ek wedstrijden kijken daar en helemaal als nederland door zou zijn.
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Pftttt zin om te slapen maar ook wel zin om met de lekkere tieten van Fo te spelen en haar strakke vagina compleet aan gort te raggen, maar ok slapen dan maar
Uiteraard. Zal uitnodiging voor het feest laten bezorgen bij je thuis.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een drank lounge hebt?
Ik imagineer een soort van Great Gatsby gethematiseerd feest
Outfit shopt gaat!quote:Op zondag 27 juni 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteraard. Zal uitnodiging voor het feest laten bezorgen bij je thuis.
Nee drama. Ja er is nog iemand over, maar die willen ze bewaren voor een collega van een babygroep want die heeft nogal last van bijwerkingen van de prik, al 2 weken ofzo nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had een enorm hoogtepunt geweest in een heel vlak jaar. Ik besef me nu pas, nu het binnen handbereik is, hoe zeer ik het mis. Dat het gewoon een beetje pijn doet.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, wat jammer zeg.Maar nu gaan we duimen voor september
quote:Op zondag 27 juni 2021 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee drama. Ja er is nog iemand over, maar die willen ze bewaren voor een collega van een babygroep want die heeft nogal last van bijwerkingen van de prik, al 2 weken ofzo nu.
Het gaat om aanstaande vrijdag.
Maar ik baal echt van dat bericht dat we nog plek hadden, maar gister was ook margedag en belden er op het laatst moment nog veel ouders maar zaten we al vol.Ik vond het altijd mega irritant dat op het allllerrrr laatste moment je altijd nog een hele reeks aanmeldingen kreeg. En inderdaad ook wat je zegt als je niks zegt geen aanmeldingen en zodra 'er is nog plek' toch ineens veel mensen opvang nodig hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begrijpelijk welquote:Op zondag 27 juni 2021 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het had een enorm hoogtepunt geweest in een heel vlak jaar. Ik besef me nu pas, nu het binnen handbereik is, hoe zeer ik het mis. Dat het gewoon een beetje pijn doet.
Gister, we zaten vol maar 1 kind A had de laatste 2 blokken aangevraagd, (11:30-1800) en 1 kind B het eerste. 7L30 tot 1130/ Konden we beide ouders blij maken. Kom ik om 8:45 zegt mijn collega, ja kind B haar vader vroeg hij om 12:15 mocht komen halen want ze was ook pas 815 gebracht.. Vond collega prima. Vervolgens komt kind A om 900 binnenlopen,had ze echt van 11:30 aangevraagd, ze wist niet eens dat dat kon. Gelukkig loco op kantoor voor als die vervelende GGD opeens op de stoep zou staanquote:Op zondag 27 juni 2021 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond het altijd mega irritant dat op het allllerrrr laatste moment je altijd nog een hele reeks aanmeldingen kreeg. En inderdaad ook wat je zegt als je niks zegt geen aanmeldingen en zodra 'er is nog plek' toch ineens veel mensen opvang nodig hadden.
Wat lees ik nou weerquote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Pftttt zin om te slapen maar ook wel zin om met de lekkere tieten van Fo te spelen en haar strakke vagina compleet aan gort te raggen, maar ok slapen dan maar
Je kan ze ook gewoon niet uitleggen dat vol ook vol is kennelijk. 'Ahhhh joh kan wel een keer toch? Ja, totdat er die dag toevallig een incidentje is en vervolgens blijkt dat er meer kiddo's aanwezig waren dan mocht. Moet je ze dan eens horen...quote:Op zondag 27 juni 2021 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zoveel gedoe en dan komen 2 kinderen die speciaal extra opvang hebben aangevraagd niet en zit je alsnog safe.![]()
Ouders!
Groot gelijk ! Wordt hier wel een beetje simpel van ondertussenquote:
Hahaha echt hè?quote:
Ik heb vaker zulke fases. Uiteindelijk gaat het (altijd) weer over.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Groot gelijk ! Wordt hier wel een beetje simpel van ondertussen
Ja misschien wel hè? Zie het al voor mequote:Op zondag 27 juni 2021 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vaker zulke fases. Uiteindelijk gaat het (altijd) weer over.
Misschien kunnen we toch beter wat gaan biodanza-en
Ze zijn alleen bij het KDV geweest dus wij moeten nog denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon niet uitleggen dat vol ook vol is kennelijk. 'Ahhhh joh kan wel een keer toch? Ja, totdat er die dag toevallig een incidentje is en vervolgens blijkt dat er meer kiddo's aanwezig waren dan mocht. Moet je ze dan eens horen...
Hoera voor afvallers![]()
Want je zou net zien.... ze hebben er een neus voor
Als ze dit jaar al geweest zijn en je hebt de afgelopen die jaar amper/geen overtredingen gehad kan je er semi op rekenen dat ze dit jaar ook niet nog een keer komen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 00:39 schreef Ama het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië
Liesje 2-1
Buda 1-2
Bos 1-2
Ygritte 2-1
Ama 3-1
Haags 3-2
Graag even kopiëren in plaats van qouten
Verrek, iemand die het snapt.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:39 schreef Ama het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië
Liesje 2-1
Buda 1-2
Bos 1-2
Ygritte 2-1
Ama 3-1
quote:Op zondag 27 juni 2021 00:39 schreef Ama het volgende:
Even pooltje.
Nederland Tsjechië
Liesje 2-1
Buda 1-2
Bos 1-2
Ygritte 2-1
Ama 3-1
Etto BELGIE KAMPIOENUHHHH
Je had me ook op kunnen komen halen hè?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zeuren je had al lang relaxed met zaad overal tegen me aan kunnen kruipen.
Daarom heb ik heel lang niet aan reisjes willen denkenquote:Op zondag 27 juni 2021 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het had een enorm hoogtepunt geweest in een heel vlak jaar. Ik besef me nu pas, nu het binnen handbereik is, hoe zeer ik het mis. Dat het gewoon een beetje pijn doet.
Oooh jaquote:Op zondag 27 juni 2021 00:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je had me ook op kunnen komen halen hè?
Mensen (ik) vinden dit misschien een beetje gênant om te lezen.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zeuren je had al lang relaxed met zaad overal tegen me aan kunnen kruipen.
Wat nog steeds kan natuurlijkquote:
Okquote:Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen (ik) vinden dit misschien een beetje gênant om te lezen.
Ohquote:Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tssss bij ons had je het er nog niet bij gezegd
altijd leuk om ama's te plagen hihiquote:Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef Ama het volgende:
Niet quoten, heb het zelfs nog in dikgedrukte letters aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |