En om wat tegenwicht te bieden opdat men niet denkt dat alleen mannen vervelend gedrag vertonen dus de tegenhanger.quote:
Dat vrouwen elkaar op hun werk bijna dwangmatig onderuithalen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:14 schreef Haags het volgende:
Ik zeg maar zo;
In iedere vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen wel zelf in stoppen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:14 schreef Haags het volgende:
Ik zeg maar zo;
In iedere vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen wel zelf in stoppen.
Hier erger ik me als vrouw ook aan!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef Fugue het volgende:
Dat sommige exemplaren zich compleet afhankelijk maken van een man en vervolgens hun handje komen ophouden bij de staatsruif als de man er vandoor gaat
😂quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:40 schreef Danny het volgende:
vrouwen die duidelijk pissig zijn en als je dan vraagt wat er aan de hand is het antwoord een nijdig 'niks' is. Of erger nog, als ze dan zeggen 'dat weet je dondersgoed'
ja, en dan geïrriteerd zijn als je even niet reageert of een 'shhhttttt' doetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:54 schreef Perrin het volgende:
In de auto een lastige vraag aan je stellen vlak voor je moet invoegen of een andere verkeersmanoeuvre moet doen die echt even aandacht nodig heeft..
Ik denk dat het vervelender wordt als ze daarmee stoppen…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Whiskers82 het volgende:
Overal ladingen maandverband, inlegkruisjes en tampons neerleggen.
Ik moet nou denken aan Keeping Up Appearances. Mind the sheep!!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef Whiskers82 het volgende:
Nog een irritante. In de auto een denkbeeldig rempedaal waar ze dan op trappen. Of aan de radio zitten omdat de afspeellijst die opstaat stom is. Of iedere keer gillen;’ pas op!’ ‘Kijk uit die fietser!’
😁
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef holyguacamole het volgende:
[..]
Ik denk dat het vervelender wordt als ze daarmee stoppen…
Maar dan wel "elke" man over 1 kam scheren want "elke" man is een narcist en "elke" man wil alleen maar sex.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:18 schreef Athenais het volgende:
"Ik ben niet zoals ANDERE vrouwen."
Ja, ja, het is goed. De zon gaat onder, je bent heel bijzonder.
Het recht om onderdrukt te worden is ook een soort recht. Staat ergens bij de afdeling “Aanrecht”.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen die enerzijds heel feministisch zijn maar tegelijk erg woke, waardoor ze continu in een spagaat verkeren tussen het opnemen voor vrouwenrechten en het opnemen voor achterhaalde culturen.
Dat, of een heel jankverhaal dat andere vrouwen sloeries zijn en alleen maar vreemd gaan en dat zij, als zeer bijzondere vrouw, daardoor geen partner vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Maar dan wel "elke" man over 1 kam scheren want "elke" man is een narcist en "elke" man wil alleen maar sex.
Hahaaaa Danny heeft een FleshLight.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef Danny het volgende:
vrouwen die meten met twee maten.
voorbeeld:
- een kerel heeft een seksspeeltje: 'wat een ranzig mannetje zeg, gatverdamme!'
- een vrouw heeft een seksspeeltje: 'wat een sterke vrouw. zo in touch met haar seksualiteit!'
Die serie is briljant. 😂 Ik heb hier vandaag nog in een topic verteld dat mijn moeder Hyacint is en ik meer een Onslow.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef holyguacamole het volgende:
[..]
Ik moet nou denken aan Keeping Up Appearances. Mind the sheep!!
Hee bestaan er ook vrouwelijke incels?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef Athenais het volgende:
[..]
Dat, of een heel jankverhaal dat andere vrouwen sloeries zijn en alleen maar vreemd gaan en dat zij, als zeer bijzondere vrouw, daardoor geen partner vinden.
Ik lees graag de specifieke subreddit daarover als ik me eens lekker wil ergeren.
Of jonger en dan over hun kinderen. Nee, ik hoef niet elke dag foto's te zien collega X.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:40 schreef Perrin het volgende:
Of gedrag van oudere vrouwen: elk gespreksonderwerp binnen een paar zinnen weten om te buigen naar hun kleinkinderen.
Ja, wist je dat niet? Die worden ook wel femcels genoemd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hee bestaan er ook vrouwelijke incels?
Omg mijn tante doet dit. Dat mijn oom dat kan hebben begrijp ik echt niet. 'kijk uit, auto van rechts. Ja nu kun je gaan.'quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef Whiskers82 het volgende:
Nog een irritante. In de auto een denkbeeldig rempedaal waar ze dan op trappen. Of aan de radio zitten omdat de afspeellijst die opstaat stom is. Of iedere keer gillen;’ pas op!’ ‘Kijk uit die fietser!’
😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |