Minder Duvels drinken is het devies dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je komt een beetje instabiel over maar kan aan mij liggen hoor.
Ad vs Bradge in 2017 was legendarische content.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je volgt die klaphark ook al?
Het is maar wie je rolmodellen zijn
Schouderblessure vanwege het vele rukken op verlepte Scandinavische snolhoeren?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef Makrelis het volgende:
Haha, waarom zou ik me verdedigen? Ik heb een naar mijn mening valide reden. Ik werk liever. Het gaat beter nu met mijn schouder, 1 juli weer aantreden. Zeik 'ns niet zo. Ik voel me dus totaal niet aangesproken als luie flikker die profiteert. Ik ben niet zo. Er moet gewerkt worden, simpel.
Vechten?
Ik drink niet meer habibo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Minder Duvels drinken is het devies dan.
Eerste post die ik like van je , verder ben je een vreselijke user.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Schouderblessure vanwege het vele rukken op verlepte Scandinavische snolhoeren?
Legendarisch zegt iequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ad vs Bradge in 2017 was legendarische content.
Ja dat is ook zo, hij is een mede Vlaardinger.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:04 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo's geen ruzie maken.
Laat @:makrelis met rust![]()
Makrelis is best een tof
wie is ad is dat ook een soort bradge en hadden ze fittie?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ad vs Bradge in 2017 was legendarische content.
gewoon vrede jij en @Makrelis moeten de vredespijp roken habibo's one luvquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, hij is een mede Vlaardinger.
Daar verschillen onze meningen. Ik keek dat met plezier. Beter dan al die bagger op tv.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Legendarisch zegt ie![]()
Een grote tragedie is het.
Rolschaatsongeval een tijd terug. Ik mag niet klagen over de hoge zorgkosten. Heb dus ook besloten dat er (op mijn 48e) niet meer gerolschaatst wordt. Er is een tijd van komen en gaan. Ik ben er gewoon te oud voor geworden, maar ik kan prima werken. Ik doe het ook graag omdat ik een mooi beroep heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Schouderblessure vanwege het vele rukken op verlepte Scandinavische snolhoeren?
Die is mooi heh.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh ad is van dat liedje?!
dat liedje is echt steengoed
jammer dat er niet zo eentje is van de bradge
De meeste gaan over Adquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
was er maar zo eentje over de bradge
Alleen maar bagger op TV... laat ik maar bagger op YouTube kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar verschillen onze meningen. Ik keek dat met plezier. Beter dan al die bagger op tv.
Ja en lekker erover lullen op Fok. Prachtig vermaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:10 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Alleen maar bagger op TV... laat ik maar bagger op YouTube kijken
Geen idee, volgens mij alleen liggen op de bank. Zijn hoogtepunt is over helaas.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:11 schreef Boze_Eend het volgende:
maar ad looij heb nu filmpje gezocht hij doet alleen wat praten of wat en beetje liggen?
Ad natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie zou jij eerder doen, Ad of Bradge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |