quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:53 schreef -Lithium- het volgende:
[..]
Ik wil best nadenken over instructies om mensen dingen voor me te laten uitvoeren
Lief!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Whiskers82 het volgende:
Wacht. Danny heeft het me verteld. Ik ga wel even zoeken.
Ik las koffiequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:57 schreef -Lithium- het volgende:
Mja die köfte was een geintje natuurlijk maar echt ik voel me zo'n n00b hier🙈
Whaha dat heb ik ook steeds😅quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:02 schreef Whiskers82 het volgende:
Pfffff… ik kan het niet meer vinden. Doolhof hier. 😂
@:Danny!!!! HELLUP!
Wat ben je kwijt?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:02 schreef Whiskers82 het volgende:
Pfffff… ik kan het niet meer vinden. Doolhof hier. 😂
@:Danny!!!! HELLUP!
Heb je het plaatje al op je mobiel of computer staan?quote:
Dank voor de uitleg! 😊quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:36 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je het plaatje al op je mobiel of computer staan?
Anders kun je misschien je Viva-icon daar naartoe opslaan/downloaden.
Als dat de verkeerde maat is, kun je hier een link naar dat plaatje (op Viva of elders) zetten.
Er is vast iemand die het kan aanpassen.
hier ook maar even. geen idee hoe het mobiel werkt helaas, maar je kunt op je mobiel op het stipjesmenu klikken van je browser en dan kiezen voor 'desktopweergave' (of iets soortgelijks) om onderstaande te doen als je geen desktop/laptop ter beschikking hebt.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
op mobiel weet ik zo niet eerlijk gezegd
op desktop klik je op je usericon (of op de placeholder die daar staat) en dan kun je van daaruit een van de door jou geüploade usericons selecteren of naar de usericon manager gaan om een nieuwe te uploaden of usericons te verwijderen.
Directe link: https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Je UI moet 60x60 pixels zijn. De maximale filesize is afhankelijk van je account. Met een abo mag die groter zijn dan zonder, maar op de uploadpagina staat dat allemaal vermeld.
Is dat een glitterpoes?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:29 schreef -Lithium- het volgende:
Zo, dit lijkt er meer op. Ik heb een ui😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |