quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:53 schreef -Lithium- het volgende:
[..]
Ik wil best nadenken over instructies om mensen dingen voor me te laten uitvoeren
Lief!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Whiskers82 het volgende:
Wacht. Danny heeft het me verteld. Ik ga wel even zoeken.
Ik las koffiequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:57 schreef -Lithium- het volgende:
Mja die köfte was een geintje natuurlijk maar echt ik voel me zo'n n00b hier🙈
Whaha dat heb ik ook steeds😅quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:02 schreef Whiskers82 het volgende:
Pfffff… ik kan het niet meer vinden. Doolhof hier. 😂
@:Danny!!!! HELLUP!
Wat ben je kwijt?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:02 schreef Whiskers82 het volgende:
Pfffff… ik kan het niet meer vinden. Doolhof hier. 😂
@:Danny!!!! HELLUP!
Heb je het plaatje al op je mobiel of computer staan?quote:
Dank voor de uitleg! 😊quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:36 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je het plaatje al op je mobiel of computer staan?
Anders kun je misschien je Viva-icon daar naartoe opslaan/downloaden.
Als dat de verkeerde maat is, kun je hier een link naar dat plaatje (op Viva of elders) zetten.
Er is vast iemand die het kan aanpassen.
hier ook maar even. geen idee hoe het mobiel werkt helaas, maar je kunt op je mobiel op het stipjesmenu klikken van je browser en dan kiezen voor 'desktopweergave' (of iets soortgelijks) om onderstaande te doen als je geen desktop/laptop ter beschikking hebt.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
op mobiel weet ik zo niet eerlijk gezegd
op desktop klik je op je usericon (of op de placeholder die daar staat) en dan kun je van daaruit een van de door jou geüploade usericons selecteren of naar de usericon manager gaan om een nieuwe te uploaden of usericons te verwijderen.
Directe link: https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Je UI moet 60x60 pixels zijn. De maximale filesize is afhankelijk van je account. Met een abo mag die groter zijn dan zonder, maar op de uploadpagina staat dat allemaal vermeld.
Is dat een glitterpoes?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:29 schreef -Lithium- het volgende:
Zo, dit lijkt er meer op. Ik heb een ui😊
quote:
Thanx!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Gaaf! Morgen ga ik ook eens wat zoeken.
Ondergeruftquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
Poepmuggen hier. Ik heb mezelf helemaal ondergeruft met muggenspul.
Ranzig spul is dat, helemaal als je per ongeluk iets op je tong of lippen krijgtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
Fraaie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:29 schreef -Lithium- het volgende:
Zo, dit lijkt er meer op. Ik heb een ui😊
Ik had daar laatst iets te overdreven m’n hele lijf mee ondergespoten dus ik moest ff een half uur buiten zitten om uit te waaien om mezelf niet te vergassenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:18 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ranzig spul is dat, helemaal als je per ongeluk iets op je tong of lippen krijgt
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had daar laatst iets te overdreven m’n hele lijf mee ondergespoten dus ik moest ff een half uur buiten zitten om uit te waaien om mezelf niet te vergassen
Oooh, goede tip! Thanks!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Moira het volgende:
Hoera voor de UI’s
Plant trouwens ook in je hoofd (zodat je het altijd terug kan vinden), dat hier in GC / General Chat als je naar beneden scrollt naar de ‘centrale topics’ deze reeks daar altijd tussen staat:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Daar zitten meerdere handige photoshopperts die UI’s op maat (dus ook goede bestandsgrootte enzo) kunnen maken. Als je bijv. een keer een leuk plaatje goed geknipt wil hebben, of een stukje van een gifje of filmpje tot UI gemaakt wil hebben
Dank je!quote:
ahhhhh een nieuwe UI ipv een nieuwe userquote:Op zondag 27 juni 2021 00:22 schreef Athenais het volgende:
[..]
Dank je!
Ik was er al maar wilde eens een nieuwe UI.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had daar laatst iets te overdreven m’n hele lijf mee ondergespoten dus ik moest ff een half uur buiten zitten om uit te waaien om mezelf niet te vergassen
Morguh WhIskersquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:33 schreef -Lithium- het volgende:
Ooohhh er is iets gelukt!!!![]()
Dit plaatje wil ik niet maar toch...er lukte gewoon iets...
Nog niet goed wakker Donnaquote:
Heb je ze nog heel klein?quote:
Yeah ik doe meequote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Whiskers82 het volgende:
Nog meer hier die slecht hebben geslapen? 🥴
quote:
Jaa haha. 1 van 7 maanden en 1 van 3 jaar. Ze wisselen elkaar een beetje af qua wie het eerst wakker is, en de baby heeft nog niet altijd hele goede nachten, maar overall mogen we niet heel erg klagen.quote:
O ja dat is nog wel heel klein. Je bent wel verwend door die oudste, zo jong en dan al zo lekker lang slapenquote:Op zondag 27 juni 2021 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa haha. 1 van 7 maanden en 1 van 3 jaar. Ze wisselen elkaar een beetje af qua wie het eerst wakker is, en de baby heeft nog niet altijd hele goede nachten, maar overall mogen we niet heel erg klagen.
Alleen sliep de oudste gerust tot 9 uur of half 10 in het weekend. Maar ze zijn nu beide 'vroeg'.
Voor ons vroeg dan he. Want 7.30 is voor de meeste uitslapen.
Ja hier ook. En ook nog een drukke dag voor de boegquote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Whiskers82 het volgende:
Nog meer hier die slecht hebben geslapen? 🥴
Hoe krijg ik hier die leuke Viva smileys als ik iets plaats? Op mobiel. Ik heb alleen de standaard smileys van de telefoon en in het vak waar ik de tekst typ zie ik het erboven in de knopjes ook zo gauw niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Moira het volgende:
Hoera voor de UI’s
Plant trouwens ook in je hoofd (zodat je het altijd terug kan vinden), dat hier in GC / General Chat als je naar beneden scrollt naar de ‘centrale topics’ deze reeks daar altijd tussen staat:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Daar zitten meerdere handige photoshopperts die UI’s op maat (dus ook goede bestandsgrootte enzo) kunnen maken. Als je bijv. een keer een leuk plaatje goed geknipt wil hebben, of een stukje van een gifje of filmpje tot UI gemaakt wil hebben
Wat ga je doen?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:54 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ja hier ook. En ook nog een drukke dag voor de boeg
Naar huis pijltje bovenaan bij je naam. Daar opties aanklikken en dan in het rijtje smileys aanzetten.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:00 schreef holyguacamole het volgende:
[..]
Hoe krijg ik hier die leuke Viva smileys als ik iets plaats? Op mobiel. Ik heb alleen de standaard smileys van de telefoon en in het vak waar ik de tekst typ zie ik het erboven in de knopjes ook zo gauw niet.
🤷
Die zijn nog jong idd. De mijne heeft nooit uitgeslapen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa haha. 1 van 7 maanden en 1 van 3 jaar. Ze wisselen elkaar een beetje af qua wie het eerst wakker is, en de baby heeft nog niet altijd hele goede nachten, maar overall mogen we niet heel erg klagen.
Alleen sliep de oudste gerust tot 9 uur of half 10 in het weekend. Maar ze zijn nu beide 'vroeg'.
Voor ons vroeg dan he. Want 7.30 is voor de meeste uitslapen.
Ik heb gisteren een foto gemaakt. Zou dat ook kunnen? Of is een plaatje van internet makkelijker?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je een afbeelding gevonden hebt, dan meld het maar
Foto kan ook, als je hem kan uploaden en hem hier kan posten..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:09 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een foto gemaakt. Zou dat ook kunnen? Of is een plaatje van internet makkelijker?
Dank. Ik zag dat pijltje niet want op mobiel schuift de rest eroverheen. Maar uiteindelijk toch gelukt.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:02 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Naar huis pijltje bovenaan bij je naam. Daar opties aanklikken en dan in het rijtje smileys aanzetten.
Naar huis, waar naar huis en ik heb geen pijltje bij mijn naam staan?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:02 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Naar huis pijltje bovenaan bij je naam. Daar opties aanklikken en dan in het rijtje smileys aanzetten.
Naar mijn ouders, mijn vader wordt 65. Wel heel gezellig hoor maar met 2 kleine kinderen kun je nooit relaxt zitten. En eigenlijk moet ik nog boodschappen doen maar ik zie wel even of we het nog een paar dagen kunnen uitzingen met wat er in huis is.quote:
Moet ik dan kiezen voor WEP to JPG?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Foto kan ook, als je hem kan uploaden en hem hier kan posten..
Je kan het ook zelf proberen via deze site https://ezgif.com/
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 juni 2021 09:27 schreef Mazou het volgende:
[..]
Naar mijn ouders, mijn vader wordt 65. Wel heel gezellig hoor maar met 2 kleine kinderen kun je nooit relaxt zitten. En eigenlijk moet ik nog boodschappen doen maar ik zie wel even of we het nog een paar dagen kunnen uitzingen met wat er in huis is.
Als ie vrij groot is, dan op Crop klikkenquote:Op zondag 27 juni 2021 09:37 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Moet ik dan kiezen voor WEP to JPG?
Dat heb ik gedaan, maar wat moet ik nu doen?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ie vrij groot is, dan op Crop klikken
Ja echt verwend hoor!quote:Op zondag 27 juni 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is nog wel heel klein. Je bent wel verwend door die oudste, zo jong en dan al zo lekker lang slapen
WIe weet komt het nog terug straks als de jongste ook niet meer zo vroeg is.
Dan klik je resize aan en kies je 60 60quote:Op zondag 27 juni 2021 09:49 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar wat moet ik nu doen?
Hij staat nu hier. 😁quote:Op zondag 27 juni 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan klik je resize aan en kies je 60 60
Heb je geen laptop of pc, anders naar je instellingen van je browser daar desktop aanklikken. dan naar boven naar profiel dan klik je op Naar usericon managerquote:
Dat ga ik straks even doen. 😊quote:Op zondag 27 juni 2021 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen laptop of pc, anders naar je instellingen van je browser daar desktop aanklikken. dan naar boven naar profiel dan klik je op Naar usericon manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |