SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh bestel ik weer te veelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is boodschappen laten bezorgen niets voor jou?
Topless op de bitterscooter.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is boodschappen bezorgen niets voor jou?
2 koppen koffie en je kunt weer stuiteren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht wel bezorgen
oke jongens ff koffie eerts., gaat niet goed
dat geloof ik niet.quote:
Hebben ze al een beetje door dat je evenveel eet als drie volwassen Afrikaanse fanten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb in de begin tijd van covid wel laten bezorgen maar bestelde ook teveel. Nu eet ik 4 dagen per week op werk dus is het ook niet nodig
ja gewoon echt etenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor voer krijg je op je werk? Beetje gezond wel of 20 bitterballen?
ja nee. durf nog niet mijn porties op te scheppen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze al een beetje door dat je evenveel eet als drie volwassen Afrikaanse fanten?
Lig jij in het midden of de vader van Gergi?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi z'n vader is net vertrokken en nu is Gergi het hele huis aan het desinfecterenHij is super hygiënisch en z'n vader totaal niet. Ik vind het wel lekker, altijd een super schoon huis en ik hoef er niks voor te doen want hij poetst liever zelf
Pools. Russisch. Bulgaars, Roemeens??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.
was hier ook iemand rondjes aan het fietsen met oostblok rap uit zijn boombox
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nee. durf nog niet mijn porties op te scheppen.
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig jij in het midden of de vader van Gergi?
Gisteren op het werk nog gehad. Iemand van de sortering ging met pensioen.quote:
Ik kom er aanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook maar taart maken denk ik![]()
New York cheesecake
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht wel bezorgen
oke jongens ff koffie eerts., gaat niet goed
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Klein vaarbewijs in de pocket
binnenkort beginnen met groot vaarbewijs
Ik dacht dat ie daar altijd gewoon met een duitse helm op rondliep.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duits kapsel voor je vakantie?
met 75% vrijstelling was het nou ook niet zo moeilijk.. 5 vragen maken en mocht er 3 fout hebbenquote:
een purperen..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie daar altijd gewoon met een duitse helm op rondliep.
En hoeveel had je er foutquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met 75% vrijstelling was het nou ook niet zo moeilijk.. 5 vragen maken en mocht er 3 fout hebbenGrootste issue was de wachttijd.
Vaarbewijs bij een pakje boter dusquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met 75% vrijstelling was het nou ook niet zo moeilijk.. 5 vragen maken en mocht er 3 fout hebben
Spuuglok over het voorhoofd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duits kapsel voor je vakantie?
Milf hierquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik mag volgende week naar de haar cougar. het is nodig
Ga je een bootje kopen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
dit staat heel open voor interpretatiequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Goeie cappuccino hier. Leuk ook die haartjes erop gesprinkeld.
Alles hier toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit staat heel open voor interpretatie
De kikker kwaakt Scheveningen, ik herhaal, de kikker kwaakt Scheveningen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Tondeuse is door mijn ex-schoenmoeder in elkaar geschroefd.
inscannen en op a3 uitprinten, tada groot vaarbewijsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
- kwiwi gaat wandelen als ze van haar schoonvader af kan komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
![]()
Heb ik hier nog wat belangrijks gemist?
ja grmbl en d0durquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- kwiwi gaat wandelen als ze van haar schoonvader af kan komen.
- Buda heeft een Duits kapsel.
- Frantic gaat een bootje kopen.
- bitterbal is Rotterdam aan het affikken met haar menselijke airfryer.
- CE zag parende mensen gisteren.
- Bos heeft vandaag geen gleufjes te vullen.
- Schollie is op huizenjacht.
- DIMM is cupcakes aan het bakken.
- Los is al dronken op de camping.
- CL slaapt nog een beetje.
Mis ik nog iemand vd ochtendploeg?
Ooooohja;quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kikker kwaakt Scheveningen, ik herhaal, de kikker kwaakt Scheveningen.
jezelf?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- kwiwi gaat wandelen als ze van haar schoonvader af kan komen.
- Buda heeft een Duits kapsel.
- Frantic gaat een bootje kopen.
- bitterbal is Rotterdam aan het affikken met haar menselijke airfryer.
- CE zag parende mensen gisteren.
- Bos heeft vandaag geen gleufjes te vullen.
- Schollie is op huizenjacht.
- DIMM is cupcakes aan het bakken.
- Los is al dronken op de camping.
- CL slaapt nog een beetje.
Mis ik nog iemand vd ochtendploeg?
brood met hagelslagquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
Ik had een kipburger voor ontbijt
Wat hadden jullie?
Bitterballenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
Wat hadden jullie?
2 ham kaas croissantsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
Wat hadden jullie?
Garpje natuurlijkquote:
Ik was bezig met een croissantje kaas maar dat smaakte raar want ik was tegelijkertijd mijn baard aan het opeten.quote:
schrok alquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Garpje natuurlijk
crackers met Port Salut
' Ober ober!! Er zit een haar in mijn etenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was bezig met een croissantje kaas maar dat smaakte raar want ik was tegelijkertijd mijn baard aan het opeten.
Het is geen spek of sushiquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch? why the sad face..
daarom, geen baardquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was bezig met een croissantje kaas maar dat smaakte raar want ik was tegelijkertijd mijn baard aan het opeten.
kipburger of brood met hageslag?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch? why the sad face..
Ik lekker aan het happen happen happen en toen dacht ik wat trekt er toch aan mijn kin.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Ober ober!! Er zit een haar in mijn eten'
' Oh laat maar, ik zie het al'
beide, al zal ik een kipburger ook niet wat vinden in de ochtend.. (tenzij ik al een aantal uur aan het werk ben)quote:
*noteert.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:34 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Brood met gekookt ei.
Hier (ook) geen baardproblemen.
Ik wilde eerst een Erdogan snor posten.. Maar dat wil ik Buda niet aan doen..quote:
Volle kwark en een banaan zoals eigenlijk altijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
Wat hadden jullie?
baard niet dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Een snor is echt nasty, gaat echt van alles inzitten, ziet iedereen na dagen nog dat je macaroni op hebt of dat het met Anja wel erg gezellig was.
Je hebt wel een baard maar geen snor, ben je een salafist?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Een snor is echt nasty, gaat echt van alles inzitten, ziet iedereen na dagen nog dat je macaroni op hebt of dat het met Anja wel erg gezellig was.
Salastralingquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel een baard maar geen snor, ben je een salafist?
Het is nu al een paar graden warmer dan het gisteren de hele dag is geweest?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
ging net ff buiten voelen. warm is het niet
koud ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Ten opzichte van afgelopen week zou ik het bloedheet durven noemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Dat scheelt nog best veel afstand met daar waar het allemaal gebeurt plus een baard is vrij makkelijk uit te knijpen mocht de nood aan de man zijn.quote:
gisteren zat ik onder de airfryerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu al een paar graden warmer dan het gisteren de hele dag is geweest?
Die hebben ze op je werk ook staan toch?quote:
Ja maar vrijwel nooit aanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze op je werk ook staan toch?
wat ga je doen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
ik ben alweer onderweg voor een last minute verzette afspraak met kennis...
altijd gezellig hoor maar hopelijk ben ik er snel klaar
momenteel druk genoeg met andere zaken
Is dit geheimtaal of heb je het gewoon over het weer?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Het is hier gelukkig droog nadat het gisteren bijna heel de dag heeft geregend.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo even tekenen en een naam bedenken voor mijn "kunstwerk" dat binnenkort wordt geexposseerd (ik weet alleen niet waar, zijn een aantal opties genoemd, maar ik kon een paar weken niet naar de dagbesteding geweest en woensdag mag ik naar de opening op de dagbesteding, dus misschien is het daar![]()
![]()
)
Hahahaha, het laatste.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit geheimtaal of heb je het gewoon over het weer?
Vernoem het naar onsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo even tekenen en een naam bedenken voor mijn "kunstwerk" dat binnenkort wordt geexposseerd (ik weet alleen niet waar, zijn een aantal opties genoemd, maar ik kon een paar weken niet naar de dagbesteding geweest en woensdag mag ik naar de opening op de dagbesteding, dus misschien is het daar![]()
![]()
)
Ja doe ik. Stelt niet veel voor hoor. Is een samenwerking tussen ons (GGzE en het MBO alhier) Dus deelnemers via het GGzE en een stel jonge meiden (en dus echt jong onder de of net 18)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
leuk bos. MAak je nog een foto voor ons van je kunstwerk?
Er zitten wat enge duistere elementen in, dus UitStraling zou best kunnen...quote:
Balletje is bloeddorstiger en donkerder denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zitten wat enge duistere elementen in, dus UitStraling zou best kunnen...
Ik denk nog even na. Het hoofdthema is "Dromen" dus daar moet wel een verwijzing oid naar inzittenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is bloeddorstiger en donkerder denk ik
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is bloeddorstiger en donkerder denk ik
"ik droomde dat ik een bitterballetje was"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk nog even na. Het hoofdthema is "Dromen" dus daar moet wel een verwijzing oid naar inzitten
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent 90 procent van alle emoticons
Voel je je nu beter?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Even lekker uit elkaar getrokken bij de fysio
kinky shitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Intiem scheren was nog nooit zo makkelijk als vandaag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Saaaaailquote:
Ekkerquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Garpje natuurlijk
crackers met Port Salut
Kun je nog wel zitten nu?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Nu even niet, beetje wiebelig nuquote:
Maar straks wel beter?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu even niet, beetje wiebelig nuMaar het gaat al wel stukken beter met m'n rug, alleen heb ik dus waarschijnlijk m'n houding onbewust gecompenseerd en heb ik een spier verrekt in m'n lies/onderbuik. En net is alles los gekneed en getrokken en dan voel ik me altijd een beetje naar om de een of andere reden, had ik vorige week ook.
Kan ook een belediging zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Godzijdank mag ik m'n kleren aanhouden.
Ik ben weleens een dag ziek geweest na een stevige massagequote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu even niet, beetje wiebelig nuMaar het gaat al wel stukken beter met m'n rug, alleen heb ik dus waarschijnlijk m'n houding onbewust gecompenseerd en heb ik een spier verrekt in m'n lies/onderbuik. En net is alles los gekneed en getrokken en dan voel ik me altijd een beetje naar om de een of andere reden, had ik vorige week ook.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Godzijdank mag ik m'n kleren aanhouden.
Je moet je pas echt zorgen maken als je gynaecoloog zegt dat je je broek aan mag houden tijdens een onderzoek.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben weleens een dag ziek geweest na een stevige massage
Ik zou er geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet je pas echt zorgen maken als je gynaecoloog zegt dat je je broek aan mag houden tijdens een onderzoek.
Het heeft best impactquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er vorige week voor gewaarschuwd, dat scheelt. Maar dacht dat het alleen de eerste keer zou zijn.
Maar net is m'n rug ook gemasseerd omdat alles verkrampt steeds, dus nu sta ik ook wiebelig op de benen
bestaan er indoor regenjacks?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Vraag je bij Perry Sport of ze outdoor regenjacks hebben. “Nee, we hebben alleen wegwerpponcho’s.”
Oké, sterf met je zaak. En het dan raar vinden dat mensen alles online kopen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
Groot boeket van mijn schoonzusje en nichtjes en van mijn ouders een pakket met tuinplanten gekregen.
Sterkte vandaag Liesjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
Groot boeket van mijn schoonzusje en nichtjes en van mijn ouders een pakket met tuinplanten gekregen.
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
Voor gebouwen met een open dak, cabrio's....quote:
Thanks, was na het boeket weer in bed gekropen en nu dus dat pakket, de meneer van het Tc heeft me nu in mijn ondergoed gezien en ik kom daar heel vaak.quote:
Nee sterfdag broer.quote:
O jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, was na het boeket weer in bed gekropen en nu dus dat pakket, de meneer van het Tc heeft me nu in mijn ondergoed gezien en ik kom daar heel vaak.
[..]
Nee sterfdag broer.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, was na het boeket weer in bed gekropen en nu dus dat pakket, de meneer van het Tc heeft me nu in mijn ondergoed gezien en ik kom daar heel vaak.
[..]
Nee sterfdag broer.
oeeehh vrouw in ondergoed..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
bah, sterkte, hoe lang is nu geleden?quote:Nee sterfdag broer.
Ja maar is een beetje raar want hij herkende mij ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
oeeehh vrouw in ondergoed..
lekker laten joh
[..]
bah, sterkte, hoe lang is nu geleden?
Van Hanenburg, ken je dat? De kleine?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
oeeehh vrouw in ondergoed..
lekker laten joh
[..]
bah, sterkte, hoe lang is nu geleden?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar is een beetje raar want hij herkende mij ook.
4 jaar alweer.
Volgende keer in het TC; Goedemorgen Mevrouw Hydnora Africana.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Zeg ik ook nog, hey jij bent de Brugmansia man.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar is een beetje raar want hij herkende mij ook.
pfftquote:4 jaar alweer.
Is eigenlijk de eerste keer dat ze dat doen. En nu voel ik me schuldig dat ik hen niets gestuurd heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]tja..
[..]
pfft
wel lief dat iedereen je nog allemaal bloemtjes ed stuurt, na al die tijd
Hahaha ik moest ook zoeken op "which flower looks like female genitals"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest googlen.
Naja hemdje en slipje.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha ik moest ook zoeken op "which flower looks like female genitals"
ja, in de buurt hebben mijn oom en tante gewoond (sneeuwbalstraat)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van Hanenburg, ken je dat? De kleine?
Kon je ook niet weten toch? Dus je vooral niet schuldig voelen! En sterkte vandaag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is eigenlijk de eerste keer dat ze dat doen. En nu voel ik me schuldig dat ik hen niets gestuurd heb.
ik zou ze dan gewoon even bellenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is eigenlijk de eerste keer dat ze dat doen. En nu voel ik me schuldig dat ik hen niets gestuurd heb.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar met de keelkanker van mijn zusje, hadden we een inleidend gesprek over het behandelplan met de oncoloog, enorm autistische contactgestoorde man maar toch aantrekkelijk op een of andere manier, die was op een gegeven moment even weg dus ik zeg tegen mijn zusje, goh, jij blij dat je geen ka............shut the fuck up US en ze schiet in een lachstuip, later bij de poli ook van die typisch Limburgse zustertjes "wat issie lief hè Dokter G.", ik kijk mijn zusje aan en we schieten allebei weer in de lach.
Op dagen die eigenlijk zwaar en naar en spannend zijn is het lekker om mensen van dezelfde appelgaard naast je te hebben, kun je nog eens de zenuwen van je af lachen zonder dat het vreemd, ongepast of beledigend overkomt en je begrijpt elkaar met een halve blik, broer en zus hebben dat als ze mazzel hebben.
#odeaanbroersenzussen.
Yep en idem voor vaatwasserquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je vlak nadat je de wasmachine aan hebt gezet nog 2 tshirts vind die je er ook bij in wil hebben? Dus eerst maar weer afpompen nu.
Ik zou daar ontzettend verdrietig van wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser dus dat scheelt weer
alssie eenmaal bezig is is het bijna niet te doen er wat bij te stoppen, sneller is het resterende spul in een kort wasje erna te gooienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je vlak nadat je de wasmachine aan hebt gezet nog 2 tshirts vind die je er ook bij in wil hebben? Dus eerst maar weer afpompen nu.
Mwoah nooit gehad dus mis het ook niet echt. Nu leef ik van alles wat op mijn afdruiprek staat. Meeste komt nooit in de kastjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou daar ontzettend verdrietig van worden
Oh ik heb een oude machine, kan hem gewoon naar centrifugeren draaien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
alssie eenmaal bezig is is het bijna niet te doen er wat bij te stoppen, sneller is het resterende spul in een kort wasje erna te gooien
Ahhh wat lief !quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Net in de supermarkt komt er een oud mannetje heel blij aanlopen met biefstukjes.
- Nee nee, leg terug dat is hartstikke ongezond joh.
- Ja maar Thea, voor die 10 jaar die we nog hebben.
- Ok dat is ook weer zo, zou je denken 10 jaar Adriaan?
- Met die biefstuk is het wel wat leuker die tijd.
- Gooi maar in het karretje dan.
En lachend en stralend naar me schuifelden ze verder.
Adriaan
Ja echt hè? Zie ook helemaal dat mannetje zo blij aan komen lopenquote:
Yeps zo hoort het.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Zie ook helemaal dat mannetje zo blij aan komen lopenen dan dat gesprekje...ahhh...zo ontzettend cute...dat is nou leuk oud worden met iemand
Ja dat is wel het mooiste wat er is denk ik.quote:
Wilde je dit nog laten zien, in het echt veel roder en fellere bloemen uiteraard. En nog heel veel knoppen te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Ook net geleerd dat slogan het woord slagzin aan het verdrijven is uit de Nederlandse taal, is niet eens een Engels woord maar een leenwoord uit het Schots en de betekenis ervan is zoiets als een opruiende zin om ten oorlog te trekken (zal weer eens niet) hetgeen de Nederlandse vertaling dan weer verklaard.
#ikmaakwatmee
Dat is wel een vette etymologie!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Ook net geleerd dat slogan het woord slagzin aan het verdrijven is uit de Nederlandse taal, is niet eens een Engels woord maar een leenwoord uit het Schots en de betekenis ervan is zoiets als een opruiende zin om ten oorlog te trekken (zal weer eens niet) hetgeen de Nederlandse vertaling dan weer verklaard.
#ikmaakwatmee
Ha daar is die, wow die heeft het echt naar zijn zin hè, staat ook perfect daar door die hedera heen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wilde je dit nog laten zien, in het echt veel roder en fellere bloemen uiteraard. En nog heel veel knoppen te gaan.
[ afbeelding ]
Garg 'nuair dhùisgearquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is wel een vette etymologie!ik keur het goed dat daardoor het woord "slagzin" verdwijnt
Hahaha ! Jij weet 'm !!!quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha daar is die, wow die heeft het echt naar zijn zin hè, staat ook perfect daar door die hedera heen.
Die bloemen zelf krijg je bijna niet goed op de foto op een gekke manier hè, die moet je echt zien hoe mooi en delicaat ze zijn.
Same herequote:
Ik had de mijne aan mijn zus gegeven (zat zonder cadeautje een keer) dus ik dacht ha ik geef haar de Diana maar helaas heeft die dat niet overleefd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Terwijl er begin dit voorjaar alleen een restje zwarte prut stond nog. Ben ook zo blij met de combinatie met de hedera. Was een goeie tip van je.
Zin om een keer met jou naar een céilidh te gaanquote:
Ja je zei het, echt jammer.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had de mijne aan mijn zus gegeven (zat zonder cadeautje een keer) dus ik dacht ha ik geef haar de Diana maar helaas heeft die dat niet overleefd.
Tartan aan en wiebelen maarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zin om een keer met jou naar een céilidh te gaan![]()
hahaha
Hahaha wiebelenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tartan aan en wiebelen maar [ afbeelding ]
Als ik maar niet in een rokje met van die grotje boomstammen hoef te werpen, dan klinkt dat gek dansen beter of aan de bar hangen, whisky's tikken en sterke verhalen vertellen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha wiebeleneerder gewoon heel gek en wild dansen
Scheelt maar weinig met wat ik op heb staan.quote:
Dat laatste, ben je daar goed in?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik maar niet in een rokje met van die grotje boomstammen hoef te werpen, dan klinkt dat gek dansen beter of aan de bar hangen, whisky's tikken en sterke verhalen vertellen.
Ik kan wel aardig lullen en ouwehoeren als ik er zin in heb ja, moet net zo uitkomenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste, ben je daar goed in?
Ja echt ? Wat heb jij dan op staan ?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt maar weinig met wat ik op heb staan.
Ik heb het toch ook niet over de highland games ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik maar niet in een rokje met van die grotje boomstammen hoef te werpen, dan klinkt dat gek dansen beter of aan de bar hangen, whisky's tikken en sterke verhalen vertellen.
I was made to go with this girl just like a saxophone was made to go with the nightquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt ? Wat heb jij dan op staan ?
Fish & chipsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
To kibbeling halen
or not to kibbeling halen
Oh die ja, die ik ga nu ook opzettenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I was made to go with this girl just like a saxophone was made to go with the night![]()
Halen!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
To kibbeling halen
or not to kibbeling halen
Ook gruwelijk veel zin inquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Halen!
Ik "moet" nog haring halen.
Vet ! Had ook wel astronoom willen zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Zo zo, flink steentje vanuit de Oortwolk naar binnen toe aan het vallen.
https://www.scientias.nl/(...)ng-onder-astronomen/
Ik ook! Moet m nog inhalen ook nog want vorig jaar niet gehad.quote:
Ik moest een keer werken als iets anders dan astronoom in Amsterdam tussen de astronomen op zo'n onderzoeksinstituut en ik was helemaal thuis tussen die mensen op ontelbare manierenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet ! Had ook wel astronoom willen zijn
Was je in Schotland toen dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:49 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik ook! Moet m nog inhalen ook nog want vorig jaar niet gehad.
Hahaha nee, daar ben ik al heeeel lang niet meer geweest.quote:
In een brede lage (Japans aandoende?) pot vroeg in het jaar zaaien (volgend jaar dus) en op je tuintafel op het terras zetten, je zou denken bah truttig viooltjes maar je blijft staren, geloof mequote:
Oh wat vet ! Ik heb er de mentale capaciteit niet voor denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest een keer werken als iets anders dan astronoom in Amsterdam tussen de astronomen op zo'n onderzoeksinstituut en ik was helemaal thuis tussen die mensen op ontelbare manieren![]()
Volgend leventje, ik heb het al zo druk
Ik denk dat ik nu op de zes stuks uit kan komen zonder misselijk te wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:54 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahaha nee, daar ben ik al heeeel lang niet meer geweest.
Ik wel danquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat vet ! Ik heb er de mentale capaciteit niet voor denk ikhahaha
quote:
Als in 1 keer?? Ik vind 2 al genoegquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu op de zes stuks uit kan komen zonder misselijk te worden
Collega van me een keer, waren ze in de aanbieding op een vrijdag, had hij er 12 gekocht, maar niemand had er zin in of lustte ze dus tja hij maar knauwen, happen en slurpen..........ik heb zelden iemand zo groen en ziek gezienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:02 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Als in 1 keer?? Ik vind 2 al genoeg
Geweldig wijf is dat tochquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
We mogen weer een beetje los lieve mensen![]()
Ja die is wild, lief, vies, leuk, te gek, springerig, aantrekkelijk, zacht, agressief, geweldig, punk, gek, knap, lelijk, zachtaardig en mooi tegelijk.quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is wild, lief, vies, leuk, te gek, springerig, aantrekkelijk, zacht, agressief, geweldig, punk, gek, knap, lelijk, zachtaardig en mooi tegelijk.
Oeh, ik heb denk ik nog ruimte over.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een brede lage (Japans aandoende?) pot vroeg in het jaar zaaien (volgend jaar dus) en op je tuintafel op het terras zetten, je zou denken bah truttig viooltjes maar je blijft staren, geloof me![]()
https://www.tuinsjop.nl/p(...)a-c-molly-sanderson/
Ja op een tafeltje IJs, doe.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, ik heb denk ik nog ruimte over.
Ja mooi hè? Lekker puurquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen wil altijd zo mooi mogelijk voor de dag komen, hullie juist niet
quote:
Ja eindelijk weer wat meer interactie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
Net boodschappen gedaan, wat een verademing (letterlijk) om gewoon weer normaal door de appie te lopen en mensen in hun gezicht aan te kunnen kijken![]()
Lol ik had precies de tegenovergestelde ervaring.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
Net boodschappen gedaan, wat een verademing (letterlijk) om gewoon weer normaal door de appie te lopen en mensen in hun gezicht aan te kunnen kijken![]()
Hier niemand met een mondkapje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik had precies de tegenovergestelde ervaring.
Is over twee dagen weer anders. Bij mij hadden ook de kassameisjes er geen meer.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
Volgende keer toch maar weer met mondkapje naar de supermarkt want dit voelde toch wat ongemakkelijk, was zwaar in de minderheid, zo zonder.
Ja maar zwart.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een brede lage (Japans aandoende?) pot vroeg in het jaar zaaien (volgend jaar dus) en op je tuintafel op het terras zetten, je zou denken bah truttig viooltjes maar je blijft staren, geloof me![]()
https://www.tuinsjop.nl/p(...)a-c-molly-sanderson/
Personeel liep hier ook zonder. Maar merendeel van de klanten nog wel en ik kreeg wat blikkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is over twee dagen weer anders. Bij mij hadden ook de kassameisjes er geen meer.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Albion aristocratic island sexiness but I always liked the female hamster in the background and I even don't fancy blondes.
Ja echt hè? Beetje van Kooten en de Bie typetjequote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Beetje van Kooten en de Bie typetje
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hoorde deze in de Appie en nu zit hij in mijn hoofd.
En ik ben de beroerdste niet dus stop ik hem ook graag in jullie hoofd.
Hmmm...i wanna make it witchuquote:
Wat een smakeloos landje zijn we tochquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Neeeeee!!!! Welkom verrotte gebitten!!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hoor net van een Schotse buurman dat ze bij de Etos in hoog catharijne Irn Bru verkopen!!!AAAHHHH!!!
Dan nog liever die plaat van Frans Duits.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
I love it !!!!! Aaaahhhhh!!! Hahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:50 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Neeeeee!!!! Welkom verrotte gebitten!!
*therethere.gifquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een smakeloos landje zijn we toch
Ik kan wel een lekkerder drankje uit Schotland bedenken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hoor net van een Schotse buurman dat ze bij de Etos in hoog catharijne Irn Bru verkopen!!!AAAHHHH!!!
Dit is mijn favo oranje nummerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dan nog liever die plaat van Frans Duits.
Hahaha, ja okquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan wel een lekkerder drankje uit Schotland bedenken.
quote:
Yups, bizar is dat hè?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:51 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
1 van de 1e dingen die me opviel toen ik in Schotland ging wonen, was het aantal jonge meisjes achter kinderwagens. En ik maar denken dat het zusjes, nichtjes of nanny's waren....
Lol stukje geluisterd, weggeklikt.quote:
Morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Wanneer moet Nederland weer voetballen?
Weet je waarom ? Met een kind krijg je een woning en voorzieningen van de gemeentequote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, bizar is dat hè?
Ierland ook zo trouwens.
Ja maar echt wel jong hè.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je waarom ? Met een kind krijg je een woning en voorzieningen van de gemeente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |