SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh bestel ik weer te veelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is boodschappen laten bezorgen niets voor jou?
Topless op de bitterscooter.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is boodschappen bezorgen niets voor jou?
2 koppen koffie en je kunt weer stuiteren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht wel bezorgen
oke jongens ff koffie eerts., gaat niet goed
dat geloof ik niet.quote:
Hebben ze al een beetje door dat je evenveel eet als drie volwassen Afrikaanse fanten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb in de begin tijd van covid wel laten bezorgen maar bestelde ook teveel. Nu eet ik 4 dagen per week op werk dus is het ook niet nodig
ja gewoon echt etenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor voer krijg je op je werk? Beetje gezond wel of 20 bitterballen?
ja nee. durf nog niet mijn porties op te scheppen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze al een beetje door dat je evenveel eet als drie volwassen Afrikaanse fanten?
Lig jij in het midden of de vader van Gergi?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi z'n vader is net vertrokken en nu is Gergi het hele huis aan het desinfecterenHij is super hygiënisch en z'n vader totaal niet. Ik vind het wel lekker, altijd een super schoon huis en ik hoef er niks voor te doen want hij poetst liever zelf
Pools. Russisch. Bulgaars, Roemeens??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.
was hier ook iemand rondjes aan het fietsen met oostblok rap uit zijn boombox
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nee. durf nog niet mijn porties op te scheppen.
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig jij in het midden of de vader van Gergi?
Gisteren op het werk nog gehad. Iemand van de sortering ging met pensioen.quote:
Ik kom er aanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook maar taart maken denk ik![]()
New York cheesecake
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht wel bezorgen
oke jongens ff koffie eerts., gaat niet goed
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Klein vaarbewijs in de pocket
binnenkort beginnen met groot vaarbewijs
Ik dacht dat ie daar altijd gewoon met een duitse helm op rondliep.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duits kapsel voor je vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |