Weet ik niet precies.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Kost dat hetzelfde en heb je dan dezelfde wedstrijden?
Het is wel alleen bij de Tour tot nu toe, zo te zien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het begin van het wegpesten naar Discovery+.
Bijzonder, ik heb er twee van de Tour geprobeerd en kan op beiden exact één minuut terugquote:
Naatje zal de stream al even hebben openstaan en dan kan je inderdaad terugkijken, anders lijkt het inderdaad één minuut te zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzonder, ik heb er twee van de Tour geprobeerd en kan op beiden exact één minuut terug
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:49 schreef Slobeend het volgende:
Mijn bod op Cristian Rodriguez niet gezien? @:wimderon per ongeluk Christian ipv Cristian getypt zie ik.
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
is het jeroen en karsten op Eurosport? Want die twee zijn ook goed
Ik heb de zonder breaks en als ik de 15s terug ding klik dan kan ik zover terug als ik wil volgens mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzonder, ik heb er twee van de Tour geprobeerd en kan op beiden exact één minuut terug
Nee BabbelBelg en Kroon doen de Tour niet begreep ik. en VD Berg en Ducrot zijn nog slaapverwekkender dan Dijkstra en Ducrot.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan Michel en Jose dusquote:
Jan Herremsen en Bobbie Traksel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
30 euro per jaar, voor Entertainment én Sport.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Kost dat hetzelfde en heb je dan dezelfde wedstrijden?
TotalEnergies? BikeExchange?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
B&B Hotels doet een gooi naar lelijkste shirt ooit
Bikeexchange 100%. De totale nikszeggendheid.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TotalEnergies? BikeExchange?
Vind die 2 nog wel enigszins mooi eigenlijk. B&B is een bonte kermis van versiersels die geen onderlinge samenhang vertonen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TotalEnergies? BikeExchange?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |