Maar dat was hetzelfde interview als van mijn printscreen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
Wilco heeft zijn poging tot snor alweer opgegeven?
Ik twijfelde, het leek op mijn laptop echt niets.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat was hetzelfde interview als van mijn printscreen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kevoerman zit nog in zijn puberteitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde, het leek op mijn laptop echt niets.
Kelderman moet gewoon lekker zijn broodtrommeltje laten maken, op zijn fiets naar een kantoor fietsen en daar zijn toetsenbord onder kwijlen en een paar willekeurige getallen intoetsen en dan weer lekker naar huis gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kevoerman zit nog in zijn puberteit
Ik vond het wel leuk toen (behalve de derde week-mythe). Maar de laatste jaren is hij er zelf nogal in gaan geloven terwijl daar qua niveau geen aanleiding meer voor is op dit moment.quote:
Ide gaat voor de bollentrui. Daarvoor hoef hij slechts 30km solo te rijden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ide gaat voor een solo van 80 kilometer.
De bollentrui is toch een mooie prijs in zijn eerste touretappe?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kan Ide niet wat nuttigers met zijn krachten doen?
Mwoah ik word er niet zo warm van, tenzij je echt bij het matigere gedeelte van het peloton hoortquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De bollentrui is toch een mooie prijs in zijn eerste touretappe?
Juist mooi als betere renners er voor willen gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah ik word er niet zo warm van, tenzij je echt bij het matigere gedeelte van het peloton hoort
Als alle renners die instelling zouden hebben, dan wordt het ook nooit meer wat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah ik word er niet zo warm van, tenzij je echt bij het matigere gedeelte van het peloton hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |