SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn er al een paar in Nederland.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ok 😁 ik wil ooit zoiets beginnen wat ze in Japan hebben, van die gestresste mensen, die in hun vrije tijd ergens in een speciaal daarvoor ingerichte loods, met honkbalknuppels de hele boel kort en klein slaan . Lijkt me een gat in de markt hier
Oh jammerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er al een beetje paar in Nederland.
Zondequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben bang dat veel mensen hier deze god niet kennen![]()
hmmm je kent me te goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ygritte stop maar met F5 we zitten hier![]()
Ik moet bekennen dat ik lang niet alles ken. Maar Like A rock vind ik wel lekkerquote:
hoeveel wil je kwijt?quote:
Niet teveel hè, heb je dadelijk zo'n schraal jongenskontje, een te opvallende papegaai en twee weerballonnen die ze verkeerd opgepompt hebbenquote:
Pfoe die is wel genieten hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik lang niet alles ken. Maar Like A rock vind ik wel lekker
Jij weet helemaal niet wat mijn hedendaagse omvang isquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel hè, heb je dadelijk zo'n schraal jongenskontje, een te opvallende papegaai en twee weerballonnen die ze verkeerd opgepompt hebben
Wat een beeldspraak ook weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel hè, heb je dadelijk zo'n schraal jongenskontje, een te opvallende papegaai en twee weerballonnen die ze verkeerd opgepompt hebben
Tijd voor een foto dusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat mijn hedendaagse omvang is![]()
Maar die weerballonnen is wel een dingetje als je gaat afvallen inderdaad... Waarom zijn dát nog weer de eerste dingen die weggaan
morgen de halve middag regen zo te zienquote:
Elke dag even laten keuren door een connaisseurquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat mijn hedendaagse omvang is![]()
Maar die weerballonnen is wel een dingetje als je gaat afvallen inderdaad... Waarom zijn dát nog weer de eerste dingen die weggaan
10 is ook al best wel wat, komt neer op 2 kledingmatenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
10 vind ik wel een mooi streven. En als ik 15 doe heb ik weer terug-vreet-mogelijkheden
Ze hoeft toch niet gelijk piraat te worden?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
10 vind ik wel een mooi streven. En als ik 15 doe heb ik weer terug-vreet-mogelijkheden
Daar ben ik al een kleine 2,5 jaar mee bezigquote:
loop je er allemaal weer van afquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en dan alleen maar aankomen omdat je dingen moet proeven zeker?
Ga je goed?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik al een kleine 2,5 jaar mee bezig
Haaruitvalquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapotte voeten, haaruitval en spierpijn.
Die is ook prima iddquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfoe die is wel genieten he
Still the same
meh, 20 kilo eraf in de afgelopen 3 jaar vind ik eigenlijk wel prima. hoeft niet meer af van mij.quote:
Shoppenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
10 is ook al best wel wat, komt neer op 2 kledingmaten
As if. Ik heb ik wel eens een paar keer de bardienst vervangen bij mijn favo cocktail bar.quote:
Wat vind je van Ted Nugent?quote:
Hier lekker alles vrijlatenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
In Portugal moeten ze weer in een lockdown vanwege de Delta-variant. Gaat lekker
Iets van 35 kilo, dus das wel redelijkquote:
Dat doe ik nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
As if. Ik heb ik wel eens een paar keer de bardienst vervangen bij mijn favo cocktail bar.
Dat was gewoon testen en zuipen tot we kruipen
Netjes. Maar ik weet niet waar je vandaan komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh, 20 kilo eraf in de afgelopen 3 jaar vind ik eigenlijk wel prima. hoeft niet meer af van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |