abonnement Unibet Coolblue
pi_200068396
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, joh. Beter verbannen we ze dan zoals in Hongarije uit de media en geven ze een spreekverbod over hun geaardheid. Als we doen alsof het niet bestaat is het opgelost.
Vermoedelijk zit de beste oplossing ergens in het midden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 09:36:34 ]
pi_200068397
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha weer zo'n onzeker mannetje dat denkt dat je iemand kan ompraten om homo te worden. :')
Haha ,weer Hexagon die denkt dat iemand onzeker is omdat die niet zijn progressieve wereldbeeld deelt. Je bent trouwens nog vergeten deze user te betichten van het normaliseren van alt-right gedachtegoed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest zou zijn. Juist zwart en bruin apart benoemen is weer onderscheid maken. Ironisch.

Ik ben benieuwd hoeveel homo’s hier ook steeds meer klaar mee zijn, met het hen wegzetten als iets aparts.
Helaas staan er een redelijk aantal wel achter volgens mij. Minderheden worden natuurlijk van alle kanten geïndoctrineerd dat intersectionaliteit belangrijk is en dat men elkaars 'ally' moet zijn in strijd tegen de vermeend onderdrukkende, heteronormatieve, cisgender, patriarchale, 'white supremacist' maatschappij.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 09:40:04 ]
pi_200068436
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Nee maar even over liegen. Deze wet een anti-homowet noemen is nog wel de grootste leugen van deze hele geschiedenis.
Vind je het moeilijk om te reageren op wat iemand anders zegt of lees je andermans reactie uberhaup niet?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:39:53 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200068442
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Haha ,weer Hexagon die denkt dat iemand onzeker is omdat die niet zijn progressieve wereldbeeld deelt. Je bent trouwens nog vergeten deze user te betichten van het normaliseren van alt-right gedachtegoed.
Nee dat normaliseren van extreem gedachtegoed dat is jouw afdeling. Dat lukt niet met botte uitspraken als die van Staaf.

Maar kennelijk is het feit dat je niemand kan ompraten om homo te worden? Dus conservatief zijn betekent dat je denkt dat je iemand kan ompraten om homo te worden?
pi_200068452
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef Dejannn het volgende:
Je projecteert. Er is hier absoluut sprake van een radicaal progressief groepje dat constant hun visie aan anderen probeert op te dringen. En als je het niet met hen eens bent? Dan ben je zogenaamd een homofoob. Dit opmerken en benoemen heeft weinig te maken met schuimbekken. De cholerische tendensen in deze topicreeks zijn juist voornamelijk afkomstig van dit groepje radicale progressieven. Iets dat ook weer wordt benadrukt door jouw gescheld hier.
Ik reageerde op iemand die zei dat het hem opgedrongen werd om homo te worden. Ik vroeg mij af door wie. De rest van je geklets is een rookgordijn om maar niet te hoeven antwoorden.
pi_200068473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat normaliseren van extreem gedachtegoed dat is jouw afdeling. Dat lukt niet met botte uitspraken als die van Staaf.

Maar kennelijk is het feit dat je niemand kan ompraten om homo te worden? Dus conservatief zijn betekent dat je denkt dat je iemand kan ompraten om homo te worden?
Volgens mij niemand die dit argument maakt. Jij haalt er nu zelf conservatisme bij.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:45:46 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200068507
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Volgens mij niemand die dit argument maakt. Jij haalt er nu zelf conservatisme bij.
Dat doe je helemaal zelf. Ik val Staaf aan omdat hij beweert dan mensen hem opdringen homo te worden, alsof dat kan. Dus hij zal dat wel denken.

Vervolgens kom jij aanzetten over mijn "progressieve wereldbeeld". Dus kennelijk is mijn bewering dat je mensen niet kan oprdingen om homo te wordne progressief volgens jou. Dan moet conservatief wel het tegenovergestelde zijn.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:48:38 #258
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200068533
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:34 schreef Hexagon het volgende:
en geven ze een spreekverbod over hun geaardheid
Waarom zou dat overal te pas en te onpas zo nadrukkelijk uitgesproken moeten worden. Er wordt geklaagd dat ze als "anders" worden gezien maar ondertussen willen ze zich onderscheiden door maar met hun afwijkende geaardheid te koop te lopen. Mensen weten nu inmiddels wel dat er homo's bestaan maar het begint nu een beetje clowneske vertoning te worden alsof minstens de helft van de bevolking gay is.
pi_200068539
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat doe je helemaal zelf. Ik val Staaf aan omdat hij beweert dan mensen hem opdringen homo te worden, alsof dat kan. Dus hij zal dat wel denken.

Vervolgens kom jij aanzetten over mijn "progressieve wereldbeeld". Dus kennelijk is mijn bewering dat je mensen niet kan oprdingen om homo te wordne progressief volgens jou. Dan moet conservatief wel het tegenovergestelde zijn.
Dat jij zeer progressief bent is algemeen bekend hier. Of Staaf zeer conservatief is weet ik niet, het zou kunnen, maar tot op heden is daar geen bewijs van.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:50:49 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200068555
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:48 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Waarom zou dat overal te pas en te onpas zo nadrukkelijk uitgesproken moeten worden. Er wordt geklaagd dat ze als "anders" worden gezien maar ondertussen willen ze zich onderscheiden door maar met hun afwijkende geaardheid te koop te lopen. Mensen weten nu inmiddels wel dat er homo's bestaan maar het begint nu een beetje clowneske vertoning te worden alsof minstens de helft van de bevolking gay is.
Ze willen graag kinderen (waarvan er steeds nieuwe komen) duidelijk maken dat homo's niet raar en eng zijn en je ze geen kwaad moet doen.

Kennelijk is dat heel heel erg volgens sommigen.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:52:26 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200068573
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat jij zeer progressief bent is algemeen bekend hier. Of Staaf zeer conservatief is weet ik niet, het zou kunnen, maar tot op heden is daar geen bewijs van.
Tja aangezien beweren dat je niemand kan ompraten om homo te worden als eigenschap "progressief" benoemt zal conservatief volgens jou dan wel het tegenovergestelde zijn.
pi_200068626
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat jij zeer progressief bent is algemeen bekend hier. Of Staaf zeer conservatief is weet ik niet, het zou kunnen, maar tot op heden is daar geen bewijs van.
Je kunt zeggen wat je wilt maar Hexagon is wel niet van het type verbieden, het verstoren van feestjes etc. Leven en laten leven dus.

Ik zit in het midden. Ik gun iedereen zijn eigen feestje omdat ik zelf ook mijn feestjes op mijn manier vier en leef zoals ik het graag wil. Uiteraard heb je met normen en waarden te maken omdat je ook in een samenleving moet kunnen functioneren.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:01:41 #263
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200068666
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef Hexagon het volgende:
Ze willen graag kinderen (waarvan er steeds nieuwe komen) duidelijk maken dat homo's niet raar en eng zijn en je ze geen kwaad moet doen.
Lijkt mij dat ze kinderen gewoon moeten leren om andere mensen geen kwaad te doen. Dat er elk jaar een freakshow is waarbij ze op boten door de grachten paraderen helpt niet echt mee aan de beeldvorming dat ze niet raar zouden zijn.
pi_200068685
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vertel iedereen hier nog even hoe in jouw ideale wereld we mensen puur op basis van ras gaan weren uit allerlei functies en uiteindelijk ons land zelf.
Ah, je vervalt weer in je oude streken: allerlei zijpaden bewandelen om de discussie uit de weg te gaan. Tot welk ras behoren homo's ook alweer, Etto?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_200068723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:01 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze kinderen gewoon moeten leren om andere mensen geen kwaad te doen. Dat er elk jaar een freakshow is waarbij ze op boten door de grachten paraderen helpt niet echt mee aan de beeldvorming dat ze niet raar zouden zijn.
Kinderen en jongeren hebben van nature ook helemaal geen negatief beeld over homoseksualiteit (voor zover zij het concept van seksualiteit überhaupt al kunnen begrijpen). Dit is een drogreden die vaak wordt aangehaald om de gewenste propaganderende lespakketten en andere materialen over LGBT-gerelateerde zaken te kunnen goedpraten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 10:08:16 ]
pi_200068754
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:08 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Kinderen en jongeren hebben van nature ook helemaal geen negatief beeld over homoseksualiteit (voor zover zij het concept van seksualiteit überhaupt al kunnen begrijpen). Dit is een drogreden die vaak wordt aangehaald om de gewenste propaganderende lespakketten en andere materialen over LGBT-gerelateerde zaken te kunnen goedpraten.
Van nature is iedereen heel lief, door geloofindoctrinactie vanaf hun geboorte verandert 70% van de wereldpopulatie in een stel conservatieve primaten die anderes denkenden het licht in ogen niet gunnen.
pi_200068764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 08:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die regenboog vlaggen ken ik onderhand, maar WTF is dit nu weer?

Hangt dit samen met dan er steeds meer letters aan het lhbtiqwerty toegevoegd moeten worden, dat er ook meer kleuren aan de vlag toegevoegd moeten worden?
:')

Wat een kansloos gebeuren. Ze willen inclusiviteit, maar staan er op dat ze toch allemaal wel even apart benoemd worden, omdat ze toch wel erg speciaal zijn allemaal?
LBTQIetc + BLM.

Het toppunt van dwepen met exclusiviteit.

Kijk mij eens speciaal zijn.

Ja, ja, jij bent speciaal...
ondertussen ben je in Nederland niets specialer dan mij. Hier zijn we gelijk. Ga janken in landen waar het er wel toe doet.

Stel je dus niet aan door een land met een marginaal wetje en masse te verketteren en doe iets substantieel door wereldwijd de intolerantie van diverse andere homo vijandelijke landen aan te pakken.

Stelletje lafaards.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200068778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:01 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze kinderen gewoon moeten leren om andere mensen geen kwaad te doen. Dat er elk jaar een freakshow is waarbij ze op boten door de grachten paraderen helpt niet echt mee aan de beeldvorming dat ze niet raar zouden zijn.
Wat is er mis met een parade. Je hoeft er niet aan deel te nemen. Ik vier ook ieder jaar het Carnaval waar niet iedereen even blij mee is. Loat goan, loat goan.
pi_200068780
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Van nature is iedereen heel lief, door geloofindoctrinactie vanaf hun geboorte verandert 70% van de wereldpopulatie in een stel conservatieve primaten die anderes denkenden het licht in ogen niet gunnen.
Verre van, dat zijn jouw rare denkbeelden maar.
pi_200068808
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 07:34 schreef Staaf het volgende:
Woonde ik maar in Hongarije, lekker rustig zonder dat opdringerige homo gedoe. Heb niks tegen homos, maar ga mij niet lopen opdringen dat ik er zelf ook een moet worden
Ja man want zodra ik de deur uit stap wordt ik omringd door dansende homo's die mij willen bekeren. Om over de op straat scharende lesbo's wil ik het niet eens hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200068835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ twitter ]
Leuk. En hoe praat dit een verbod in Hongarije erop goed?
Betekent alleen maar dat we nog meer aan educatie moeten doen ook in eigen land
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200068851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Van nature is iedereen heel lief, door geloofindoctrinactie vanaf hun geboorte verandert 70% van de wereldpopulatie in een stel conservatieve primaten die anderes denkenden het licht in ogen niet gunnen.
Mbt Nederland klopt die 70% bij lange na al niet. Dus ben benieuwd op welke landen jij doelt om dat percentage zo hoog te laten worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200068872
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Leuk. En hoe praat dit een verbod erop goed?
Wat praat ik 'goed', en welk verbod bedoel je?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:24:12 #274
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200068896
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:12 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat is er mis met een parade. Je hoeft er niet aan deel te nemen. Ik vier ook ieder jaar het Carnaval waar niet iedereen even blij mee is. Loat goan, loat goan.
Wat mij betreft is er niets mis met een parade, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Het wordt echter wel elk jaar breed uitgemeten in de media, een optocht homo's door de grachten van Amsterdam. Veel mensen maken daar ook een uitje van om dat weekend in Amsterdam aapjes te gaan kijken. Maar probeer dan niet de indruk te wekken dat ze net zo "normaal" zouden zijn als de gemiddelde mens. De gemiddelde mens roept niet dansend in een optocht dat ze trots zijn hetero te zijn.
pi_200068937
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat praat ik 'goed', en welk verbod bedoel je?
Zie edit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')