SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Toen luisterde ik nog geen hardcore enz.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een VMBO smurfenmuziek.
Voelde vanochtend toen ik het prikkie ging halen wel een beetje alsof je naar een houseparty ging bij die priklocatie met al die tentjes en dranghekken voordat je een sporthal in mocht lopenquote:
Jij blij dat je niet hier bent nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Zolang het niet langer dan een half uur duurt kan ik er best naar luisteren
aasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Tsss, had van jou wel beetje begrip verwacht.
Ja die is vet ! Iemand heeft het beste stuk uit het origineel genomen en er een loop van een half uur van gemaakt, hahahaquote:
Liever makinaquote:
Baal echt. Maar denk niet dat het kan qua kind aantallen. Nja het was een mooie dag vol hoop en voorpret.quote:
Oh bedoel wel zonder een half uur extra aan muziek.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die is vet ! Iemand heeft het beste stuk uit het origineel genomen en er een loop van een half uur van gemaakt, hahaha
Lekker ding tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lijkt Anthony net een dame![]()
Dit is het origineelquote:
Ja die bedoel ik, die is ook goed.quote:
Anthony heeft wel een bijzonder leventje gehad, “I did have one indecent proposal from Anthony from the Red Hot Chili Peppers when he was about 8!” recalls Debbie Harry. “I had to let him down gently.”quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lijkt Anthony net een dame![]()
Om volgend weekend naar Albanie te gaan. Was gister opeens geel geworden en hoopte volgend weekend te kunnen maar was al ingeroosterd. En mijn volgende mogelijkheid is dan waarschijnlijk pas eind september. Zal je zien dat ze dan weer oranje zijn.quote:
quote:
Wanneer weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Baal echt. Maar denk niet dat het kan qua kind aantallen. Nja het was een mooie dag vol hoop en voorpret.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bedoel wel zonder een half uur extra aan muziek.
Ze wist het van de week al want toen vroeg ze iets waar ik gewoon antwoord op heb gegeven.quote:
Nou manager zou proberen het vanavond te laten weten maar denk dat ze het vergeten is, dus heb haar net maar geappt..quote:
oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wist het van de week al want toen vroeg ze iets waar ik gewoon antwoord op heb gegeven.
Pfff spannendquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou manager zou proberen het vanavond te laten weten maar denk dat ze het vergeten is, dus heb haar net maar geappt..
quote:
Goed gegokt met mijn boekingquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Niederlande gelten nicht mehr als Risikogebiet
![]()
![]()
Ja maar kan in het systeem al zien dat het weinig hoopvol is. Stomme is dat ouders zich allang hadden aanmelden voor volgende week vrijdag (margedag) en dat er weinig kinderen waren aangemeld en dat ze dus nog bericht hadden gestuurd dat het tot en met vandaag kon en nu zijn er aanvragen bijgekomen.quote:
Shit. kan je niet nog ruilen met iemand of toch nog een verzoek doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om volgend weekend naar Albanie te gaan. Was gister opeens geel geworden en hoopte volgend weekend te kunnen maar was al ingeroosterd. En mijn volgende mogelijkheid is dan waarschijnlijk pas eind september. Zal je zien dat ze dan weer oranje zijn.
Ik klik niet, voel me al niet heel positief, ben bang dat nummer het niet gaat verbeteren..quote:
Meh.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar kan in het systeem al zien dat het weinig hoopvol is. Stomme is dat ouders zich allang hadden aanmelden voor volgende week vrijdag (margedag) en dat er weinig kinderen waren aangemeld en dat ze dus nog bericht hadden gestuurd dat het tot en met vandaag kon en nu zijn er aanvragen bijgekomen.
Oh...hahaha...dan nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik klik niet, voel me al niet heel positief, ben bang dat nummer het niet gaat verbeteren..
Nee volgens mij is er niemand over en verzoek zouden ze naar kijken maar is denk ik niet mogelijk meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Shit. kan je niet nog ruilen met iemand of toch nog een verzoek doen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee volgens mij is er niemand over en verzoek zouden ze naar kijken maar is denk ik niet mogelijk meer.
En morgen is sowieso al een kutdag want dan is het 4 jaar geleden dat mijn broer overleed.
Bluugh
Ja je zit met leidster kind ratio. Die moet kloppen voor de GGD.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh.![]()
Is het zo lastig om een dagje vrij te nemen in jouw werk?
him - love metal <3quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef Ama het volgende:
En nu luister ik het beste album ooit en dat is geen hardcore of frenchcore. Wie mij beetje kent moet kunnen raden welke ik luister.
Is dan zomervakantie en zijn al heel veel collega's vrij dus dat kan niet. Maar ik wist ook niet dat Albanie al geel zou worden anders had ik het natuurlijk allang aangevraagd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en halverwege austustus vrij vragen?
Balenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja je zit met leidster kind ratio. Die moet kloppen voor de GGD.
Maar welke?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zal wel iets van Kurt, Krist en Dave zijn
Ja ? Nirvana? Zijn wel leuk, maar beste album? 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zal wel iets van Kurt, Krist en Dave zijn
Alles behalve nevermind denk ik danquote:
Dan sowieso september en hopen dat het doorgaat? Heb je ook nog iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dan zomervakantie en zijn al heel veel collega's vrij dus dat kan niet. Maar ik wist ook niet dat Albanie al geel zou worden anders had ik het natuurlijk allang aangevraagd.
Meh
Ik vind de MTV unplugged cd van Alice in Chains echt bizar goedquote:
Het is ook niet mijn keuze als beste album ooit. Al draag ik nu een Nirvana Polsbandjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ? Nirvana? Zijn wel leuk, maar beste album? 🤔
Ga je staken op 8 juli?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja je zit met leidster kind ratio. Die moet kloppen voor de GGD.
Ja met die band heb ik dan weer weinig haha.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind de MTV unplugged cd van Alice in Chains echt bizar goed
Hahaha echt hè? Jij met je nirvana polsbandje en ama met d'r him tattooquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
•
[..]
Het is ook niet mijn keuze als beste album ooit. Al draag ik nu een Nirvana Polsbandje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind de MTV unplugged cd van Alice in Chains echt bizar goed
Ik vind MTV unplugged 100% beste album van Nirvana. 😍 Maar goed smaken verschillen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
•
[..]
Het is ook niet mijn keuze als beste album ooit. Al draag ik nu een Nirvana Polsbandje![]()
![]()
Ja naja voor september ga ik nog niets boeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan sowieso september en hopen dat het doorgaat? Heb je ook nog iets om naar uit te kijken
Dat kan, ik vind ze echt meesterlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja met die band heb ik dan weer weinig haha.
weet ik, daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Zeg ik met een HIM tattoo maar wil hem dan ook graag weg hebben.
Toen had ik alleen een vermoedenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wist het van de week al want toen vroeg ze iets waar ik gewoon antwoord op heb gegeven.
Ja hallo ik ben geen HIM fan meer en wil mijn tattoo laten coveren haha. Boven mij hangt wel een poster van Kurt Cobain.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha echt hè? Jij met je nirvana polsbandje en ama met d'r him tattoo![]()
Ik heb dan weer helemaal niks met Neil Youngquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Misschien zo eens opzetten.
Volgens mij is het niet MTV, maar ik heb hier ook Neil Young Unplugged en die is ook![]()
![]()
Toen gaf ik wel antwoord.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen had ik alleen een vermoeden
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben geen HIM fan meer en wil mijn tattoo laten coveren haha. Boven mij hangt wel een poster van Kurt Cobain.
ze hebben niks gezegd over die Budapestenaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Niederlande gelten nicht mehr als Risikogebiet
![]()
![]()
Heb er wel echt vies spijt van maar ja.quote:
nee, heb nog een hamburger liggen. denk dat ik die dan maar neemquote:
Beter !!! Hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:28 schreef Ama het volgende:
Gelukkig van mijn andere twee tattoos geen spijt haha.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, heb nog een hamburger liggen. denk dat ik die dan maar neem
Drie tattoos en vijf piercings.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen tattoos en ook geen piercings.
Ik ben saai.
Ja best welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef Haags het volgende:
Ik ben saai.
nou nou nou, saai kan ik het niet noemen met wat jij elk weekend laat doen in je sm kelderquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef Haags het volgende:
Ik ben saai.
2 tattoos en 1 piercing, in mn tongquote:
Ja ze noemen mij ook wel kapitein haak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou nou nou, saai kan ik het niet noemen met wat jij elk weekend laat doen in je sm kelder
Vier van de vijf zijn nauwelijks zichtbaar en daar laat ik het bij haha. Heb ook wat in oor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Koekoek.
Clit piercing? eentje door je tetten?
hop, zo die vleeshaak in je reetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ze noemen mij ook wel kapitein haak.
ontzettende pamaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Vier van de vijf zijn nauwelijks zichtbaar en daar laat ik het bij haha. Heb ook wat in oor.
Ik heb dus een theorie bedacht over spareribs.quote:
Saai in bed is ook niet goed, een zeester die wereldkampioen rugliggen is blijft een afknapper.quote:
dan ben je er vaak ook wel snel mee klaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Saai in bed is ook niet goed, een zeester die wereldkampioen rugliggen is blijft een afknapper.
Was je vroeger zwart?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:31 schreef dud0r het volgende:
ik had vroeger oorbellen maar daar houdt het wel mee op.
Mwah bovenste zit iets te dichtbij de middelste maar ben er alsnog wel blij mee. 😊quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe is het met je drie op een rij reversed helix? Is het netjes geworden?
Ik ken een vrouw die kookt spareribs bijna een week lang tot snot en dat drinkt ze dan op.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb dus een theorie bedacht over spareribs.
Omdat God de vrouw (Eva) gemaakt heeft uit een rib en vrouwen de meest verrukkelijke wezens op onze aardbol zijn kan het niet anders dat spareribs de meest goddelijke cuisine op aarde zijn omdat elke rib een stukje vrouw bevat.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die kookt spareribs bijna een week lang tot snot en dat drinkt ze dan op.
want alleen zwarten hebben oorbellen?quote:
Ok;e nice. Ik wil dat ook laten doen maar ben bang dat ik te weinig ruimte heb en dat het dan slordig ipv elegant wordt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah bovenste zit iets te dichtbij de middelste maar ben er alsnog wel blij mee. 😊
kun je ook goed blokjes kaas in ophangen voor onderwegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah bovenste zit iets te dichtbij de middelste maar ben er alsnog wel blij mee. 😊
Ja heb ik beetje last van maar omdat bovenste balletje heel klein is vind ik het niet lelijk. Heb balletjes van klein naar groot erin nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok;e nice. Ik wil dat ook laten doen maar ben bang dat ik te weinig ruimte heb en dat het dan slordig ipv elegant wordt.
Iewlquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die kookt spareribs bijna een week lang tot snot en dat drinkt ze dan op.
Dan neem ik wel een bakje mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je ook goed blokjes kaas in ophangen voor onderweg
kleine en grote ballenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ik beetje last van maar omdat bovenste balletje heel klein is vind ik het niet lelijk. Heb balletjes van klein naar groot erin nu.
Zij drinkt de botten dusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl![]()
Ik doe ze 72 uur in de over op super slow cook. Daarna kun je ze wel van het botje af zuigen
Ik zou drie diamantjes van groot naar klein willenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ik beetje last van maar omdat bovenste balletje heel klein is vind ik het niet lelijk. Heb balletjes van klein naar groot erin nu.
Gatver de gatver de gatverquote:
Ooh er stond cookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl![]()
Ik doe ze 72 uur in de over op super slow cook. Daarna kun je ze wel van het botje af zuigen
Als we een tuin hebben komt er een smoker inquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl![]()
Ik nodig mijzelf vast uitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als we een tuin hebben komt er een smoker in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik nodig mijzelf vast uit
Liever jij dan m'n schoonvaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees welkom
![]()
Pep is voor paupersquote:
even een uurtje furieus masturberen ben je er zo weer vanafquote:
Ja, story of my life, ADD enzo, druk in mn koppie en dan weer heel veel energie en dan weer helemaal leeg.quote:
Hahaha echt hè?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koude douche op het kaboutermutsje zetten.
NIEMAND GELOOFT DITquote:
dat nummer van de Toy Dolls dat ik net postte in Wat luister je nu ken ik omdat dat regelmatig werd gedraaid in de uitgaanssoos waar ik vroeger vrijwel iedere zaterdag bier wegtikte...quote:
ah daar was het.quote:
Dat wordt een spannend weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
Oh appje van manager, ouders kunnen tot en met zondag aanmelden. Als het zo blijft als het nu is kan het misschien toch nog. Ik hoop op een storing in het systeem dit weekend. En ook bij Wizz zodat de prijzen niet nog meer gaan stijgen.
Oh wat vet ! Ik ken het wat minder lang dan jij denk ik, maar niemand die ik ken kent het, dus was verrast dat je dat plaatste! Leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dat nummer van de Toy Dolls dat ik net postte in Wat luister je nu ken ik omdat dat regelmatig werd gedraaid in de uitgaanssoos waar ik vroeger vrijwel iedere zaterdag bier wegtikte...
Weet je hoeveel pure liefde, fingerspitzengefühl en ambachtelijke kunde er bij het vervaardigen van kaas wel niet komt kijken.quote:
Geen idee. Ze kunnen iig niets aan die stank doenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoeveel pure liefde, fingerspitzengefühl en ambachtelijke kunde er bij het vervaardigen van kaas wel niet komt kijken.
Hahaha, maar het stinkt welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoeveel pure liefde, fingerspitzengefühl en ambachtelijke kunde er bij het vervaardigen van kaas wel niet komt kijken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee. Ze kunnen iig niets aan die stank doen
Hier zit geen woord Spaans bijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Dr. Peacock is voor mainstream sneu volk, inspiratieloze coverbagger.
Heh ben je verdwaald?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Nee.quote:
niet van die vieze dingen zeg graag.quote:
Hahahahquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee.
Wie heeft die like gezet want ik zoek je op en neuk zijn familie
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee.
Wie heeft die like gezet want ik zoek je op en neuk zijn familie
Wat moet jij nou weer?quote:
Kwam hier door de TT, werd niet teleurgesteld. Dr Peacockquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Net zoveel autisten hier als in een gemiddelde R&P SC, en maar afvragen wat er mis gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Je zou het goed doen in viva subforum
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoveel autisten hier als in een gemiddelde R&P SC, en maar afvragen wat er mis gaat.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoveel autisten hier als in een gemiddelde R&P SC, en maar afvragen wat er mis gaat.
Stampen doe je op hardstylequote:
Fijn dat je hier een plekje hebt gevonden waar mensen zich niet storen aan je verzonnen leven.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Ama met haar smurfenmuziek trekt weer een stel VMBO megolen aan
Zie je @Ama dit is gewoon de #viesdik SC. Je hoeft jezelf geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet van die vieze dingen zeg graag.
ik ga eens kijken wat ik kan snacken. Misschien neem ik wel crackertjes met kaas.
Beetje soort van gezond snaken
ViesdikSCquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie je @:ama dit is gewoon de #viesdik SC. Je hoeft jezelf geen zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn dat je hier een plekje hebt gevonden waar mensen zich niet storen aan je verzonnen leven.
Ze laten hem maar in de waanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn dat je hier een plekje hebt gevonden waar mensen zich niet storen aan je verzonnen leven.
Als ik je profiel niet had bekeken zou ik gedacht hebben dat jij net huilend van viva hierheen bent gekomen. Wat een (gebrek aan) niveau.quote:
Snel terug naar KLB als je zoekt naar je niveau zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik je profiel niet had bekeken zou ik gedacht hebben dat jij net huilend van viva hierheen bent gekomen. Wat een (gebrek aan) niveau.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik je profiel niet had bekeken zou ik gedacht hebben dat jij net huilend van viva hierheen bent gekomen. Wat een (gebrek aan) niveau.
zit je bij ballie op het balkon?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:28 schreef Haags het volgende:
Even wat luchtigs; ik zit naast een opgeblazen flamingo.
Als in eentje gevuld met lucht, of een ontplofte flamingo?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:28 schreef Haags het volgende:
Even wat luchtigs; ik zit naast een opgeblazen flamingo.
overal roze veren op de muurquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als in eentje gevuld met lucht, of een ontplofte flamingo?
Nee gelukkig niet, heb nogal last van hoogtevrees. Dat wordt dus helemaal niets.quote:
Staat je goed, dat zwartquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, heb nogal last van hoogtevrees. Dat wordt dus helemaal niets.
Dat eerstequote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als in eentje gevuld met lucht, of een ontplofte flamingo?
Haha verpesten, volgens mij reageerde ik ontopic en ging ik in op de TT waarna een stel autisten in een keer in paniek raken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ga es ergens anders de boel verpesten
Vandeweek was hier een invalster en durfde ook al niet bij mij het balkon op...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, heb nogal last van hoogtevrees. Dat wordt dus helemaal niets.
Wat een afgang he.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha verpesten, volgens mij reageerde ik ontopic en ging ik in op de TT waarna een stel autisten in een keer in paniek raken.
Maar nee het ligt aan een ander.
Wat zou ze daar moeten doen dan? Bloemetjes buiten zetten?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandeweek was hier een invalster en durfde ook al niet bij mij het balkon op...![]()
![]()
![]()
Goede post weer Ria.quote:
Hier zit toch wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha verpesten, volgens mij reageerde ik ontopic en ging ik in op de TT waarna een stel autisten in een keer in paniek raken.
crewbash noem ik niet bepaald ontopic, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hebben ze met het kleurtje gelijk je sterretjes afgepakt?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat eerste
Dat tweede bewaren we voor later, denk ik.
Kijken naar het uitzichtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat zou ze daar moeten doen dan? Bloemetjes buiten zetten?
Oh ja dat moest ik nog verlengen. Thanks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben ze met het kleurtje gelijk je sterretjes afgepakt?
Lekker een pilletje pakken en stoer meezingen met Oasis.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier zit toch wel een kern van waarheid in.
Aan de andere kant is dit geen KLB SC natuurlijk. Sommige mensen zijn wat vredelievender enzo blijkbaar
want je werd ondertussen niet gek van de advertenties?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh ja dat moest ik nog verlengen. Thanks.
Nee daar gebruik ik weer iets anders voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
want je werd ondertussen niet gek van de advertenties?
Valium?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar gebruik ik weer iets anders voor.
O ja pillen, niet vergeten, meteen slikkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een pilletje pakken en stoer meezingen met Oasis.
stouterd. laat die rode het maar niet horenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar gebruik ik weer iets anders voor.
Dat lukt dan niet meer manquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een pilletje pakken en stoer meezingen met Oasis.
kijk even vanuit je balkon. of kan je de kust niet zien?quote:
te verquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kijk even vanuit je balkon. of kan je de kust niet zien?
hopelijk binnenkort weer naar je zwaaienquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:41 schreef Haags het volgende:
[..]
* Haags kijkt uit raam, yep strand en zee zijn rustig
Kom je weer in Den Haag wonen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk binnenkort weer naar je zwaaien
Ja in m'n hoofd wel, m'n lijf is het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, story of my life, ADD enzo, druk in mn koppie en dan weer heel veel energie en dan weer helemaal leeg.
even bakken op het strand denk ikquote:
Ja ik kan ook heel lui zijn , maar soms heb ik zin om dingen in elkaar te rossen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in m'n hoofd wel, m'n lijf is het tegenovergestelde
Dan ga je maar naar Skiffa hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik weer naar het strand kan
maar ze wil met haar bitterballen voor je raam staan zwaaien.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar ze wil met haar bitterballen voor je raam staan zwaaien.
Voor dat laatste moet je bij Etto zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook heel lui zijn , maar soms heb ik zin om dingen in elkaar te rossen ofzohahaha
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een soort smoothie/shake maken..
Hahaha ok 😁 ik wil ooit zoiets beginnen wat ze in Japan hebben, van die gestresste mensen, die in hun vrije tijd ergens in een speciaal daarvoor ingerichte loods, met honkbalknuppels de hele boel kort en klein slaan . Lijkt me een gat in de markt hierquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat laatste moet je bij Etto zijn.
hardstyle is net alsof je orgasme nooit komtquote:
Neuh wel wel de 'normale' sociale dingen en zoquote:
Goeie vergelijking wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
hardstyle is net alsof je orgasme nooit komt
ik maak alleen maar goede vergelijkingenquote:
VIESDIKKIGquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ging ik net mijn mail checken
Zie ik een mail van thuisbezorgd. Dit was mijn vijfde bestelling bij deze zaak. Krijg ik korting van EUR 6.90 bij een volgende bestelling daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bang dat veel mensen hier deze god niet kennenquote:
moeten er wat kilo's vanaf?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik eet de komende weken alleen maar sla, komkommer, cherrytomaten, kipfilet en ander treurig voer...![]()
![]()
Mag ik dan nog wel in deze SC posten?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik eet de komende weken alleen maar sla, komkommer, cherrytomaten, kipfilet en ander treurig voer...![]()
![]()
Mag ik dan nog wel in deze SC posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |