SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Toen luisterde ik nog geen hardcore enz.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een VMBO smurfenmuziek.
Voelde vanochtend toen ik het prikkie ging halen wel een beetje alsof je naar een houseparty ging bij die priklocatie met al die tentjes en dranghekken voordat je een sporthal in mocht lopenquote:
Jij blij dat je niet hier bent nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Zolang het niet langer dan een half uur duurt kan ik er best naar luisteren
aasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Tsss, had van jou wel beetje begrip verwacht.
Ja die is vet ! Iemand heeft het beste stuk uit het origineel genomen en er een loop van een half uur van gemaakt, hahahaquote:
Liever makinaquote:
Baal echt. Maar denk niet dat het kan qua kind aantallen. Nja het was een mooie dag vol hoop en voorpret.quote:
Oh bedoel wel zonder een half uur extra aan muziek.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die is vet ! Iemand heeft het beste stuk uit het origineel genomen en er een loop van een half uur van gemaakt, hahaha
Lekker ding tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lijkt Anthony net een dame![]()
Dit is het origineelquote:
Ja die bedoel ik, die is ook goed.quote:
Anthony heeft wel een bijzonder leventje gehad, “I did have one indecent proposal from Anthony from the Red Hot Chili Peppers when he was about 8!” recalls Debbie Harry. “I had to let him down gently.”quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lijkt Anthony net een dame![]()
Om volgend weekend naar Albanie te gaan. Was gister opeens geel geworden en hoopte volgend weekend te kunnen maar was al ingeroosterd. En mijn volgende mogelijkheid is dan waarschijnlijk pas eind september. Zal je zien dat ze dan weer oranje zijn.quote:
quote:
Wanneer weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Baal echt. Maar denk niet dat het kan qua kind aantallen. Nja het was een mooie dag vol hoop en voorpret.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bedoel wel zonder een half uur extra aan muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |