SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nja ik kan een behoorlijke allergische reactie krijgen van de contrastvloeistof bij CT-scans omdat ik die al te vaak heb gehad dat mijn lijf het er niet meer mee eens isquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een vriendinnetje dat een "ja" had ingevuld omdat ze allergisch is voor noten.
een zonnebank is voor jou denk ik slimmerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
De heater is binnen. Nu moet k mij beraden hoe k de spinnen hier weg krijg
Nee dat ding is alleen voor warmtequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
een zonnebank is voor jou denk ik slimmer
Ja, da's een logische om aan te geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nja ik kan een behoorlijke allergische reactie krijgen van de contrastvloeistof bij CT-scans omdat ik die al te vaak heb gehad dat mijn lijf het er niet meer mee eens is
Ja, al waren dat wel een beetje typische figuren, tegen de meeste mensen die daar in dat vak kwamen zitten kon er amper een gedagje vanaf maar zodra er een jonge dame kwam gingen ze er een heel gesprek mee aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat er dan een Rode Kruis-medewerker naast je met een verbanddoos in de aanslag?
Meteen snacks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij is de oplossing simpel. Die spinnen krokant grillen met de heater
* Insert viezemangifquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, al waren dat wel een beetje typische figuren, tegen de meeste mensen die daar in dat vak kwamen zitten kon er amper een gedagje vanaf maar zodra er een jonge dame kwam gingen ze er een heel gesprek mee aan
Doet me denken aan een paar Fokkersquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, al waren dat wel een beetje typische figuren, tegen de meeste mensen die daar in dat vak kwamen zitten kon er amper een gedagje vanaf maar zodra er een jonge dame kwam gingen ze er een heel gesprek mee aan
Ja het vakje bij epileptische aanvallen bij koorts of vaccinaties heb ik maar op nee gezet omdat het bij mij niet duidelijk is waar ze door komenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's een logische om aan te geven.![]()
Een enorm veel voorkomende voedselallergie, mwoah.
Jaquote:
Ik twijfel of het écht regen gaat zijn, maar de luchtvochtigheid is wel hoog.quote:
Ja, zelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:46 schreef Goitske het volgende:
Ik heb allerlei vage allergieën maar nergens last van bij vaccineren
Kan hij ook dweilenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:48 schreef Goitske het volgende:
Eigenlijk moet ik huishouden doen... Als ik mijn robot stofzuiger aan zet en hem ook laat dweilen vind ik eigenlijk dat ik al actief genoeg geweest ben....
Nou dat ja....quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde.Ik ga op van alles slecht, maar da's pas relevant als ze me moeten gaan voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |