Verdomme ja. Een apple TV, die heb ik ook nogquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan de app ook downloaden via Samsung Smart TV als je die hebt. Of vanaf je telefoon / tablet chromecasten of Apple TV'en. Dan kun je het ook op groot scherm kijken.
Wat betekenen die gele cijfers achter de score? Het staat 16-8 (4-4). Ik snap die 4-4 nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:15 schreef Nielsch het volgende:
Waarom mag het Chinese mannen 3x3 basketbalteam met de vrouwen mee doen?
Discovery + maandabonnement genomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je beter u de Discovery+-app nemen, zit meteen allerlei andere content bij.
Werkt ook op tv, mits Apple TV / streamen.
Vroeg ik me ook al af. Eerste keer dat ik 't zag.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat betekenen die gele cijfers achter de score? Het staat 16-8 (4-4). Ik snap die 4-4 niet
Ik ga eens even tien minuutjes kijken, dan kom ik er wel uitquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Eerste keer dat ik 't zag.
Ik ben het niet aan het kijken, maar zijn dat niet de teamfouten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat betekenen die gele cijfers achter de score? Het staat 16-8 (4-4). Ik snap die 4-4 niet
Mogelijk. Maar dan nog, wat zijn de regels mbt teamfouten en vrije worpen en zo?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik ben het niet aan het kijken, maar zijn dat niet de teamfouten.
Zeven fouten twee vrije worpen en vanaf de tiende fout twee vrije worpen plus balbezit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar dan nog, wat zijn de regels mbt teamfouten en vrije worpen en zo?
Deze week smart TV gekocht en Chromecast er bij. Gister voor het eerst getest met de chromecast. Het werkt vanaf de laptop. Wel wat haperend beeld alvast. Maar ik ben al blij dat ik kan streamen als ik wil. En het Discovery abo is fijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan de app ook downloaden via Samsung Smart TV als je die hebt. Of vanaf je telefoon / tablet chromecasten of Apple TV'en. Dan kun je het ook op groot scherm kijken.
Dan kun je de app toch ook downloaden vanuit 't app menu van je tv? Hoef je niet vanaf je laptop te chromecasten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Deze week smart TV gekocht en Chromecast er bij. Gister voor het eerst getest met de chromecast. Het werkt vanaf de laptop. Wel wat haperend beeld alvast. Maar ik ben al blij dat ik kan streamen als ik wil. En het Discovery abo is fijn.
Geen idee. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan kun je de app toch ook downloaden vanuit 't app menu van je tv? Hoef je niet vanaf je laptop te chromecasten.
Het werkt!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan kun je de app toch ook downloaden vanuit 't app menu van je tv? Hoef je niet vanaf je laptop te chromecasten.
Alle LG tv's hebben die app nog niet. Dus dan heb je alsnog chromecast nodigquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen Samsung en Android Smart TVs ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle LG tv's hebben die app nog niet. Dus dan heb je alsnog chromecast nodig
Ik ben daar echt in teleurgesteld. Dat abo heeft zo eigenlijk weinig nut. Kijken zonder commentaar én publiek is echt geen zak aan. Ik ben blij dat ik mijn abo op de ES Player niet heb geupgraded naar Discovery+.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:54 schreef NY_Giant het volgende:
Wel jammer inderdaad dat er niet iets meer streams zijn met commentaar bij Discovery+. Nu blijft het alleen bij Eurosport 1 en 2 en de rest is zonder commentaar.
Via de Belgische Sporza-app kun je naast de tv-uitzending ook nog drie streams zien. Die zijn vaak wel van commentaar voorzien.
Ja. Waarbij het gekke is dat je dan vaak wel de optie Engels commentaar kan selecteren. Maar dan hoor je helemaal niksquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel raar dat commentaar. Volgens mij kon je bij de afgelopen winsterspelen een stuk vaker kiezen voor commentaar. Als er geen Nederlands was had je altijd wel Engels i.i.g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |