Ja eens, soms pak ik ook weleens een jurkje uit mijn kast inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ook met broeken. Maar je hebt wel wat meer keuze dan alleen jeans.
Wel als je last hebt van overmatig reetzweet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar doen ze dat ook al met broeken? Je gaat toch geen 7 verschillende broeken dragen in 1 week
Stam betaalt Braddie in ruil voor exposurequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Hij test gewoon twee auto's die hij toch nooit kan betalen
Wauw, wat een geweldige reclame maak je danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stam betaalt Braddie in ruil voor exposure
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:17 schreef Modus het volgende:
Wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vriendin heeft deze memo gemist. Valt haar niet op als het gewoon schoon is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is het meer een vrouwending, maar als je twee dagen dezelfde kleding draagt trekken andere vrouwen toch een wenkbrauw op. (en gaan er vanuit dat je niet in je eigen bed geslapen hebt.)
Als hij deze Camp VLNT print gewoon een op een op z'n bovenlijf laat tatoeëren hoeft hij nooit meer te wisselen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Echt dat groene gore tshirt weer.
Ik vind je page9 posts leuker.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Wat een randdebiel die ally van me. Ik stel een armada in van precies genoeg punten om in 1 keer een event te completeren en zeg dus ook in de chat dat ik geen hulp wil. Komt die gast er toch in zitten dus ik dacht ok, Nog eentje dan maar er na van iets zwaarder die ik niet alleen kan doen, maar wel met zijn schip erbij. Komt 'ie niet opdagen... M'n schip vernietigd met alle kosten van dien dus moest ik nog weer een armada, de derde, aanmaken om aan mijn punten te komen.
Elke keer hetzelfde liedje met die man. Ik heb 'm de huid volgescholden in de chat. Wat een klojo zeg. Het is maar een spel, maar wel een multi player spel. Daarbij hoort communicatie.
welk spel habibo?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Wat een randdebiel die ally van me. Ik stel een armada in van precies genoeg punten om in 1 keer een event te completeren en zeg dus ook in de chat dat ik geen hulp wil. Komt die gast er toch in zitten dus ik dacht ok, Nog eentje dan maar er na van iets zwaarder die ik niet alleen kan doen, maar wel met zijn schip erbij. Komt 'ie niet opdagen... M'n schip vernietigd met alle kosten van dien dus moest ik nog weer een armada, de derde, aanmaken om aan mijn punten te komen.
Elke keer hetzelfde liedje met die man. Ik heb 'm de huid volgescholden in de chat. Wat een klojo zeg. Het is maar een spel, maar wel een multi player spel. Daarbij hoort communicatie.
Ja..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb 'm de huid volgescholden in de chat.
De Zoes rijden wel echt super fijn voor een beginnende e-auto.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:04 schreef Boze_Eend het volgende:
wat een aso auto's testen die je niet kan betalen
Wel goede reclame voor de fabrikant. Die auto's kunnen gewoon even 160+ kg op 1 stoel aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldige reclame maak je dan
Oké dan braddie!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
De Zoes rijden wel echt super fijn voor een beginnende e-auto.De 2020 heeft betere displays.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |