Ja regelmatigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan toch niet. Zeker ook twee dagen hetzelfde shirt aan?
Zeggen ze daar op werk nooit iets van?
Ieuwlquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik draag al 4 dagen dezelfde jeans
Tsja, ik vind dit toch ook wel beetje tergend hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks gaan mensen denken dat je geen geld voor kleding hebt
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat het mensen überhaupt opvalt dat je meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb zieke fades maatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl![]()
Hoewel dezelfde jeans dragen niet zoveel opvalt als hetzelfde shirt.
Echt hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
Shirt kan je prima 2 dagen aan hoor, echt nog nooit iemand gehad die daar wat van zei of rare blikken gaf
Waarom Loosdrecht?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
caravan meet allemaal zo'n ding huren en heel loosdrecht bezetten
Gewoon vier dagen lang dezelfde dragen en daarna nog drie dagen binnenstebuitenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:54 schreef The_Emotion het volgende:
Niet een week lang in een ondergescheten onderbroek rondlopen
Draag zelf alles 1x en dan gooi ik het weg, ben toch geen zwerver.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja, klinkt logisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is het meer een vrouwending, maar als je twee dagen dezelfde kleding draagt trekken andere vrouwen toch een wenkbrauw op. (en gaan er vanuit dat je niet in je eigen bed geslapen hebt.)
Gelukkig maar ik ben al onzeker te worden hieroverquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
Shirt kan je prima 2 dagen aan hoor, echt nog nooit iemand gehad die daar wat van zei of rare blikken gaf
Dus @ditismijnmening zweet enorm erg?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he
Of je moet ziek hebben zitten zweten in dat shirt
Oke Scrupquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik ben al onzeker te worden hierover
Ik geloof dit meteenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is het meer een vrouwending, maar als je twee dagen dezelfde kleding draagt trekken andere vrouwen toch een wenkbrauw op. (en gaan er vanuit dat je niet in je eigen bed geslapen hebt.)
Ben al onzeker te wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik ben al onzeker te worden hierover
Van 1.5 km wandelenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus @:ditismijnmening zweet enorm erg?
Geen shadowlike dit keerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
2 reacties op 1 post door fokkie
Achievement unlocked
Vind het altijd leuk als ik zie dat @Fok-it me heeft gequotequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
2 reacties op 1 post door fokkie
Achievement unlocked
Ja ook met broeken. Maar je hebt wel wat meer keuze dan alleen jeans.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, klinkt logisch.
Maar doen ze dat ook al met broeken? Je gaat toch geen 7 verschillende broeken dragen in 1 week
Zou ik echt geen zin in hebben
Ik geniet van z'n likes maar meestal is dit maar van korte duurquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het altijd leuk als ik zie dat @:fok-it me heeft gequote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |