abonnement Unibet Coolblue
pi_200051187
Op vakantie? zin in en wel over een paar maanden :)
Welnu zo kom ik op de site van Ryanair terecht en.. jawel kies je voor het flink (relatief) duurdere ticket of de goedkoopste?
Mijn tas zit net 10 centimeter in de lengte boven de grens van het goedkoopste ticket, qua breedte en diepte zit die ruim binnen de limiet.
Hebben jullie ervaring met vliegen met Ryanair vanaf Schiphol en/of Dublin? hoe strikt is men?
Meer betalen kan natuurlijk maar opzicht voelt dat niet helemaal juist want de tas zit toch niet vol en kan hem dus makkelijk "samen proppen" waardoor hij wel binnen de grenzen zit.

Heb nog nooit met Ryanair gevlogen, met Vueling heeft nooit iemand moeilijk gedaan.
pi_200051308
Ik heb er een aantal keer mee gevlogen en mijn ervaring is dat ze er niet al te strikt op nazien, tenzij het echt wel opvalt.

Ook rekening houden dat Ryanair de groep gaat scheiden. Jullie moeten dan bij betalen om samen te zitten.
Natuurlijk zijn de reizigers vaak hulpvaardiger dan de maatschappij en krijg je bij het neerzitten al meteen blikken van mensen die willen ruilen van zitplaats :)
(Profiteer daarvan als het je beter uitkomt)
Cindy De Vuyst
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:39:11 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200051524
Doen ze over het algemeen niet moeilijk over. Maar soms zitten er wel nichterige lui tussen die alle tassen en koffers echt gaan controleren. In mijn ~15 keer dat ik heen en weer ben gevlogen naar vrienden is het me 1 keer gebeurd dat ze moeilijk gingen doen over een reiskoffer die net te groot was.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_200065065
Dat geeft de burger moed, Fok it! Ik probeer het gewoon :D
pi_200086780
De laatste keer dat ik er mee vloog controleerde ze wel streng bij iedereen in de rij.

Ik heb het idee dat ze er echt alles aan doen om een paar extra euro te vangen.
No bitch to me
pi_200106173
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:37 schreef TornadoDK het volgende:
De laatste keer dat ik er mee vloog controleerde ze wel streng bij iedereen in de rij.

Ik heb het idee dat ze er echt alles aan doen om een paar extra euro te vangen.
Net als de reizigers die er alles aan doen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en hun boordtas veels te vol proppen?
pi_200106425
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Net als de reizigers die er alles aan doen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en hun boordtas veels te vol proppen?
op korte vluchten heeft praktisch niemand ruimbagage en vliegtuigen zijn niet berekent op alleen maar handbagage. Altijd leuke tafareleen
pi_200106446
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:20 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

op korte vluchten heeft praktisch niemand ruimbagage en vliegtuigen zijn niet berekent op alleen maar handbagage. Altijd leuke tafareleen
Hoe weet je dat nou of ga jij als alleen handbagagereizende persoon altijd bij de bagageband kijken of er geen koffers uit het zwarte gat komen vallen?
pi_200106468
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou of ga jij als alleen handbagagereizende persoon altijd bij de bagageband kijken of er geen koffers uit het zwarte gat komen vallen?
ik ga altijd minstens 2 rondjes op de baggageband.
pi_200106491
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:24 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

ik ga altijd minstens 2 rondjes op de baggageband.
Bucketlistdingetje!
pi_200139628
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Op vakantie? zin in en wel over een paar maanden :)
Welnu zo kom ik op de site van Ryanair terecht en.. jawel kies je voor het flink (relatief) duurdere ticket of de goedkoopste?
Mijn tas zit net 10 centimeter in de lengte boven de grens van het goedkoopste ticket, qua breedte en diepte zit die ruim binnen de limiet.
Hebben jullie ervaring met vliegen met Ryanair vanaf Schiphol en/of Dublin? hoe strikt is men?
Meer betalen kan natuurlijk maar opzicht voelt dat niet helemaal juist want de tas zit toch niet vol en kan hem dus makkelijk "samen proppen" waardoor hij wel binnen de grenzen zit.

Heb nog nooit met Ryanair gevlogen, met Vueling heeft nooit iemand moeilijk gedaan.
is het een tas of een rolkoffer? als het een tas is die je een beetje kan indrukken dan moet het geen probleem zijn, bij een harde rolkoffer kunnen ze nog wel eens moeilijk gaan doen.

laatste keer dat ik met ryanair vloog had ik gewoon een rugtas volgepropt met wat korte broeken, t-shirts, ondergoed en zwembroek. er is niet eens naar gekeken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:02:53 #12
338319 ZarB
Piña colada
pi_200139665
Mijn ervaring is dat het echt willekeurig is of er streng gecontroleerd wordt. Heeft ook vaak te maken met hoe vol de vlucht is. Soms moet handbagage alsnog in het ruim als de vlucht vol zit, maar dat is dan wel gratis. Als jouw handbagage maar een cm te groot is dan zou ik de gok wel wagen, maar soms heb je van die aso's die gewoon ruimbagage afmetingen meenemen de cabine in. :r en dan moeilijk staan te doen als het niet past.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')