SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ontzettend deprimerendquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele avond door allerlei Duitse sites heen te worstelen
Ik vind hem boeiend.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had beter gekund, maar het is laat
Auschwitz 2.0quote:
Mazzel!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het heerlijkMaar wel blij dat ik niet op jacht hoef naar ffp2-maskers
Die zijn er al.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde er nog iets met Turks in frommelen maar dan trek je weer van die rare wappies aan
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor de duizendste keer een WOII documentaire te kijken en er valt me nu pas iets op waar ik te weinig vanaf weet en dat is raar want ik weet alles.
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor de duizendste keer een WOII documentaire te kijken en er valt me nu pas iets op waar ik te weinig vanaf weet en dat is raar want ik weet alles.
Kan trouwe Koen weer aan de bak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde er nog iets met Turks in frommelen maar dan trek je weer van die rare wappies aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:
quote:
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?quote:
Rusland en Engeland waren toch ook verbonden aan elkaar door de koningshuizen, tenminste, dat was het geval tijdens de tijd dat Rusland nog een tsaar had, dus zou het verder ook niet weten hoe die band was na 1917 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?
Hmm.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?
Nadat de Russen Nicholaas em zijn familie vermoord hadden was er weinig reden tot een familiefeestje tussen de twee landen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rusland en Engeland waren toch ook verbonden aan elkaar door de koningshuizen, tenminste, dat was het geval tijdens de tijd dat Rusland nog een tsaar had, dus zou het verder ook niet weten hoe die band was na 1917 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |