SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ontzettend deprimerendquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele avond door allerlei Duitse sites heen te worstelen
Ik vind hem boeiend.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had beter gekund, maar het is laat
Auschwitz 2.0quote:
Mazzel!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het heerlijkMaar wel blij dat ik niet op jacht hoef naar ffp2-maskers
Die zijn er al.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde er nog iets met Turks in frommelen maar dan trek je weer van die rare wappies aan
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor de duizendste keer een WOII documentaire te kijken en er valt me nu pas iets op waar ik te weinig vanaf weet en dat is raar want ik weet alles.
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor de duizendste keer een WOII documentaire te kijken en er valt me nu pas iets op waar ik te weinig vanaf weet en dat is raar want ik weet alles.
Kan trouwe Koen weer aan de bak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde er nog iets met Turks in frommelen maar dan trek je weer van die rare wappies aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:
quote:
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?quote:
Rusland en Engeland waren toch ook verbonden aan elkaar door de koningshuizen, tenminste, dat was het geval tijdens de tijd dat Rusland nog een tsaar had, dus zou het verder ook niet weten hoe die band was na 1917 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?
Hmm.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?
Nadat de Russen Nicholaas em zijn familie vermoord hadden was er weinig reden tot een familiefeestje tussen de twee landen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rusland en Engeland waren toch ook verbonden aan elkaar door de koningshuizen, tenminste, dat was het geval tijdens de tijd dat Rusland nog een tsaar had, dus zou het verder ook niet weten hoe die band was na 1917 🤔
Lijkt mij ook stug, maar goed, waren waarschijnlijk slim genoeg om in te zien dat een oorlog met Rusland onbegonnen werk was, Napoleon en Hitler found out the hard wayquote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadat de Russen Nicholaas em zijn familie vermoord hadden was er weinig reden tot een familiefeestje tussen de twee landen.
Pikten toch even snel stiekem de helft van Polen in in samenspraak met de Duitse regering, en die afspraak ken ik dan wel maar ik snap de Fransen en de Britten even niet, misschien dat de Triple Entente toch meer kracht had dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Nou ja, de USSR was op dat moment niet de agressor.
ze maakten een buffer, omdat de russen het liefst polen in wilden pikken. toen zijn er wat grensen verschuift, soms spreken ze nog steeds duits in delen van polen, oud duits, dat niet te verstaan is als duits. omdat de grens toen verplaatst is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pikten toch even snel stiekem de helft van Polen in in samenspraak met de Duitse regering, en die afspraak ken ik dan wel maar ik snap de Fransen en de Britten even niet, misschien dat de Triple Entente toch meer kracht had dan ik dacht.
Je stemt Rutte zeker, dat is ook zo'n leuke leraar geschiedenis. Had ik ook vroeger, die man kon ook zo mooi vertellen, was het waar? Wat is waarheid?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef christmastsunami het volgende:
Het klinkt misschien stom, maar ik vond geschiedenis les leuk, ik had er wel zin in, vroeg ik mis het een een ander, maar het was gewoon leuk.
Geschiedenis studeren stelt geen zak voor, als iemand dat op het vwo zei, lag iedereen in een deuk. Dat doe je erbij, maar het is ongeveer de aller makkelijkste studie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je stemt Rutte zeker, dat is ook zo'n leuke leraar geschiedenis. Had ik ook vroeger, die man kon ook zo mooi vertellen, was het waar? Wat is waarheid?
Geschiedenis is maakbaar he? "Who controls the past, controls the future "quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je stemt Rutte zeker, dat is ook zo'n leuke leraar geschiedenis. Had ik ook vroeger, die man kon ook zo mooi vertellen, was het waar? Wat is waarheid?
Het is niet zo dat de geschiedenis zich herhaalt, maar het 'rijmt'.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geschiedenis is maakbaar he? "Who controls the past, controls the future "
Dacht ik al niet, beetje kutten af en toe.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Geschiedenis studeren stelt geen zak voor, als iemand dat op het vwo zei, lag iedereen in een deuk. Dat doe je erbij, maar het is ongeveer de aller makkelijkste studie.
en nee en nee, ik heb nog nooit op de vvd gestemd.
Beide bestaan niet, want je kunt er niet heen. Alleen het heden bestaat soort van, ow oops ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geschiedenis is maakbaar he? "Who controls the past, controls the future "
Is dat niet de reden dat ze het woordje "neo" ervoor hebben gezet?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:35 schreef christmastsunami het volgende:
een neo-nazi, lijkt op een nazi, maar is flouwekul, want het is net niet hetzelfde.
toucheequote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat niet de reden dat ze het woordje "neo" ervoor hebben gezet?
Lekker toch als je ergens woont waar je vogels hoortquote:Op vrijdag 25 juni 2021 04:27 schreef dud0r het volgende:
Waarom zijn de vogels al zo'n herrie aan het maken
Liever vogels dan mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 04:27 schreef dud0r het volgende:
Waarom zijn de vogels al zo'n herrie aan het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |