SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ontzettend deprimerendquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele avond door allerlei Duitse sites heen te worstelen
Ik vind hem boeiend.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had beter gekund, maar het is laat
Auschwitz 2.0quote:
Mazzel!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het heerlijkMaar wel blij dat ik niet op jacht hoef naar ffp2-maskers
Die zijn er al.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde er nog iets met Turks in frommelen maar dan trek je weer van die rare wappies aan
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor de duizendste keer een WOII documentaire te kijken en er valt me nu pas iets op waar ik te weinig vanaf weet en dat is raar want ik weet alles.
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor de duizendste keer een WOII documentaire te kijken en er valt me nu pas iets op waar ik te weinig vanaf weet en dat is raar want ik weet alles.
Kan trouwe Koen weer aan de bak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde er nog iets met Turks in frommelen maar dan trek je weer van die rare wappies aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:
quote:
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?quote:
Rusland en Engeland waren toch ook verbonden aan elkaar door de koningshuizen, tenminste, dat was het geval tijdens de tijd dat Rusland nog een tsaar had, dus zou het verder ook niet weten hoe die band was na 1917 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?
Hmm.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben Frankrijk en Engeland alleen aan Duitsland de oorlog verklaard na de inval in Polen en niet aan de USSR een paar dagen later ook, of zie ik een vaag bondgenootschap over het hoofd?
Nadat de Russen Nicholaas em zijn familie vermoord hadden was er weinig reden tot een familiefeestje tussen de twee landen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rusland en Engeland waren toch ook verbonden aan elkaar door de koningshuizen, tenminste, dat was het geval tijdens de tijd dat Rusland nog een tsaar had, dus zou het verder ook niet weten hoe die band was na 1917 🤔
Lijkt mij ook stug, maar goed, waren waarschijnlijk slim genoeg om in te zien dat een oorlog met Rusland onbegonnen werk was, Napoleon en Hitler found out the hard wayquote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadat de Russen Nicholaas em zijn familie vermoord hadden was er weinig reden tot een familiefeestje tussen de twee landen.
Pikten toch even snel stiekem de helft van Polen in in samenspraak met de Duitse regering, en die afspraak ken ik dan wel maar ik snap de Fransen en de Britten even niet, misschien dat de Triple Entente toch meer kracht had dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Nou ja, de USSR was op dat moment niet de agressor.
ze maakten een buffer, omdat de russen het liefst polen in wilden pikken. toen zijn er wat grensen verschuift, soms spreken ze nog steeds duits in delen van polen, oud duits, dat niet te verstaan is als duits. omdat de grens toen verplaatst is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pikten toch even snel stiekem de helft van Polen in in samenspraak met de Duitse regering, en die afspraak ken ik dan wel maar ik snap de Fransen en de Britten even niet, misschien dat de Triple Entente toch meer kracht had dan ik dacht.
Je stemt Rutte zeker, dat is ook zo'n leuke leraar geschiedenis. Had ik ook vroeger, die man kon ook zo mooi vertellen, was het waar? Wat is waarheid?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef christmastsunami het volgende:
Het klinkt misschien stom, maar ik vond geschiedenis les leuk, ik had er wel zin in, vroeg ik mis het een een ander, maar het was gewoon leuk.
Geschiedenis studeren stelt geen zak voor, als iemand dat op het vwo zei, lag iedereen in een deuk. Dat doe je erbij, maar het is ongeveer de aller makkelijkste studie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je stemt Rutte zeker, dat is ook zo'n leuke leraar geschiedenis. Had ik ook vroeger, die man kon ook zo mooi vertellen, was het waar? Wat is waarheid?
Geschiedenis is maakbaar he? "Who controls the past, controls the future "quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je stemt Rutte zeker, dat is ook zo'n leuke leraar geschiedenis. Had ik ook vroeger, die man kon ook zo mooi vertellen, was het waar? Wat is waarheid?
Het is niet zo dat de geschiedenis zich herhaalt, maar het 'rijmt'.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geschiedenis is maakbaar he? "Who controls the past, controls the future "
Dacht ik al niet, beetje kutten af en toe.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Geschiedenis studeren stelt geen zak voor, als iemand dat op het vwo zei, lag iedereen in een deuk. Dat doe je erbij, maar het is ongeveer de aller makkelijkste studie.
en nee en nee, ik heb nog nooit op de vvd gestemd.
Beide bestaan niet, want je kunt er niet heen. Alleen het heden bestaat soort van, ow oops ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geschiedenis is maakbaar he? "Who controls the past, controls the future "
Is dat niet de reden dat ze het woordje "neo" ervoor hebben gezet?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:35 schreef christmastsunami het volgende:
een neo-nazi, lijkt op een nazi, maar is flouwekul, want het is net niet hetzelfde.
toucheequote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat niet de reden dat ze het woordje "neo" ervoor hebben gezet?
Lekker toch als je ergens woont waar je vogels hoortquote:Op vrijdag 25 juni 2021 04:27 schreef dud0r het volgende:
Waarom zijn de vogels al zo'n herrie aan het maken
Liever vogels dan mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 04:27 schreef dud0r het volgende:
Waarom zijn de vogels al zo'n herrie aan het maken
Dat denk ik elke keer als de wekker gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Had nog best een uurtje langer kunnen slapen.
Dat is voor mij ook onderwegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou jongens, het schip met geld is weer binnen hoor (salaris is gestort)
Gezellig op bezoek in Budatownquote:
Nee heb een lift geregeldquote:
Dat was vroeger echt mijn lievelingsbroodbelegquote:
Dat wel maar moeten ze ook half 5 me wakker maken?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker toch als je ergens woont waar je vogels hoort
Dat sowiesoquote:
Pics voordat de broek aan gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal eens een broek aan gaan trekken.
Ik zit er ook op te wachten, wil zoveel mogelijk sparen nu om een leuke woning te kunnen kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nesteldrangquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, wil zoveel mogelijk sparen nu om een leuke woning te kunnen kopen
Zou het niet zijn omdat de westerse machten Polen eigenlijk niet boeiend vonden? Maar ze waren wel bang dat Duitsland landen ten westen zou aanvallen, wat uiteindelijk ook gebeurd is.quote:
I knew it that you could't let it goquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het niet zijn omdat de westerse machten Polen eigenlijk niet boeiend vonden? Maar ze waren wel bang dat Duitsland landen ten westen zou aanvallen, wat uiteindelijk ook gebeurd is.
Mja, Chamberlain is de historie ingegaan als een ietwat naīeve dwaasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I knew it that you could't let it go![]()
Ik was zelf ook nog aan het brainstormen, zat al op het pad van dat vooral een enorme hoop graan naar het VK vanuit de USSR verscheept werd, die hadden zelf niets te vreten daar maar Stalin moest ergens zijn centjes vandaan halen en ook wel dat Neville Chamberlain stiekempjes wel een erg naīeve vredesduif was.
Misschien wel de meest irritante foto ooit, Chamberlain met zijn voldane kop en dat betekenisloze papiertje op het vliegveld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Chamberlain is de historie ingegaan als een ietwat naīeve dwaasPeace for our time
En nog betaald worden ook!quote:
hier ook,en had nog een leuk bakje salaris over van vorige maandquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ook, tijd om uit te geven aan de horeca.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook,en had nog een leuk bakje salaris over van vorige maand
Het is nog grijzer dan de gemiddelde foef in een verpleegtehuis.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef Karzai het volgende:
Goede stranddag vandaag, niet verzengend heet, gewoon lekker
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nog grijzer dan de gemiddelde foef in een verpleegtehuis.
[..]
Prima wandelweer, dat je geen klotsende oksels en zweetballen krijgt
TIK?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel de meest irritante foto ooit, Chamberlain met zijn voldane kop en dat betekenisloze papiertje op het vliegveld.
Ik heb de vraag aan TIK gesteld, die weet het vast en zo niet heeft hij de komende maanden wat uit te zoeken.
Bijna weekendquote:
[..]
Hahaha beertje eyebleach nodigquote:
zo'n ouderwetse slinger eraan?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als die luier een beetje vol zit nou dat scheelt toch weer een keer tuffen, #hetglasisaltijdhalfvol.
#goedemorgen Viva girls
Hangt af waarmee, urine glijdt niet hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als die luier een beetje vol zit nou dat scheelt toch weer een keer tuffen, #hetglasisaltijdhalfvol.
#goedemorgen Viva girls
Jaaa dat flatgebouw!!! Bizar!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
Tornado in Tsjechië en in miami een flatgebouw ingestort
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af waarmee, urine glijdt niet hoor.
Wtf, hahaha..echt te ergquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
#goedemorgen Viva girls
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af waarmee, urine glijdt niet hoor.
Orban-land gaat het heten binnenkort.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je nog een visum nodig om Boedapest te bezoeken las ik.
Ik heb jarenlang contributie betaald dus ik verwacht dat ik een levenslange pas krijg.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je nog een visum nodig om Boedapest te bezoeken las ik.
Orbánistan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Orban-land gaat het heten binnenkort.
Logisch nadenken, het voelt als water en dat glijdt ook niet.quote:
Gewoon naar het douanehokje huppelen in zo'n buikloos shirtje en lederen broek zonder kontstuk, joehoequote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang contributie betaald dus ik verwacht dat ik een levenslange pas krijg.
Denk dat de douanier me dan zo aankijktquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon naar het douanehokje huppelen in zo'n buikloos shirtje en lederen broek zonder kontstuk, joehoe
hedde gij geen paspoortquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de douanier me dan zo aankijkt![]()
Maar dan kan ik gewoon mijn visum laten zien
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon naar het douanehokje huppelen in zo'n buikloos shirtje en lederen broek zonder kontstuk, joehoe
Vroegah toen ik nog in Den Haag woonde had ik echt zelden file richting Rotterdam.quote:
lekker dank jequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
ik mag smurfen vandaag. ook al boodschappen gedaan
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb spareribssalade op brood.
Smaakt naar spareribs
Alsof je op donderdag het rooster van de BBQ aflikt nadat je het weekend ervoor de BBQ hebt gebruikt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klinkt trouwens echt heel smerig.
Vet met nog vettiger.
Johma is weer losgegaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Smaakt naar spareribs
Van Streeckgenoten, toch van een Keurslager dus maar het smaakt naar restjes vlees van vier verschillende beestjes uit een blender.quote:
Gevuld eitjesssssssssaladequote:
Niet alle dingen van Streekgenoten zijn lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Streeckgenoten, toch van een Keurslager dus maar het smaakt naar restjes vlees van vier verschillende beestjes uit een blender.
Brrrrt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Streeckgenoten, toch van een Keurslager dus maar het smaakt naar restjes vlees van vier verschillende beestjes uit een blender.
Ja ik ook, dat zurige vergeelde spulquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle dingen van Streekgenoten zijn lekkerOok weleens heel goor gebraden gehakt gehad.
Ik heb al m'n vakanties maar gewoon opgegeven.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, Duitsland, nu moeten jullie wel die inreisbepalingen voor Nederland aanpassen
Jumbo eigen merk ook trouwens.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Surinaamse eiersalade van Johma is wel lekker.
Vorige week gingen de noordelijke provincies op geel. En toen paste Duitsland op vrijdag het advies aan. Dus ik hoop dat dat nu ook voor de overige provincies gebeurt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al m'n vakanties maar gewoon opgegeven.
Ben benieuwd of ik m'n F1 tickets nog verkocht krijg.
Mja, da's één test? Zou ik er wel voor overhebben denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week gingen de noordelijke provincies op geel. En toen paste Duitsland op vrijdag het advies aan. Dus ik hoop dat dat nu ook voor de overige provincies gebeurt.
Zal wel niet. En dan moet ik annuleren of toch een test doen.
Klinkt erg bijzonder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Smaakt naar spareribs
nu nog wel maar gaat er binnenkort af ... juli als het goed isquote:
*zoekt op bitterbalsalade.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Je kan van alle frituursnacks wel een salade maken, even de blender in met een klodder mayo
marmaris . is een vd mooiste bruisende plekken van turkijequote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:38 schreef Karzai het volgende:
Ik duim voor je, waar in Turkije.
Ik ben ooit eens een weekje naar bodrum geweest
niet nodig voor mij heb alleen tickets nodig en die kan ik eind augustus makkelijk nog boekenquote:
en als je dan wilt boeken, alleen hele dure ticketsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet nodig voor mij heb alleen tickets nodig en die kan ik eind augustus makkelijk nog boeken
Hoop gedoe voor 3 dagenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, da's één test? Zou ik er wel voor overhebben denk ik.
Of, beter gezegd, als ik met testen alleen m'n tripje had kunnen doen, waren we gegaan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en als je dan wilt boeken, alleen hele dure tickets
Heb je vrienden of familie daar dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet nodig voor mij heb alleen tickets nodig en die kan ik eind augustus makkelijk nog boeken
vrienden en eigen huisquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je vrienden of familie daar dan?
Zo erg is het toch niet? Of ben ik verwend met meerdere teststraten in de buurt?quote:
Dit hoor ik van iedereen om me heenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Is iedereen hier ook zo moe de laatste tijd?
Schijtlang geslapen en dan nog zo duf en futloos als een kweepeertje
16 dagen kreeg geen vrij meerquote:
Check.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
ik heb halve nacht wakker gelegen en kon niet echt slapen.., toen ik wat sliep kreeg ik vreemde dromen waar ik weer van wakker werdquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer moest ik naar Bergen op Zoom. En tot nu toe gaven die teststraten geen document af voor reizen. Volgens mij moet je daarvoor naar commerciële bedrijven die een overeenkomst hebben met de overheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet? Of ben ik verwend met meerdere teststraten in de buurt?
Nee ik ben niet moe, verveel mequote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
FTFYquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Langzaamaan verworden we tot dociele kasplantjes door de vaccinaties het weinige vertier
jij bent nog niet gaan genocidepleger-vissen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Weer een palingbeestje slachtoffer geworden van die genocideplegers
DHL is vreselijk echt bagger is het. gooien pakketten voor je voordeur bellen niet eens aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
DHL.
Ik had aangegeven het bij een pakketpunt op te gaan halen (want DHL is kut qua bezorgen op het werk), flikkeren ze het alsnog bij een van de bedrijfjes hier.Wat heeft dat verschuiven dan voor nut.
Nog niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent nog niet gaan genocidepleger-vissen?
Misschien een keer voorzichtig vragen waarom ze dat doenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik naar Bergen op Zoom. En tot nu toe gaven die teststraten geen document af voor reizen. Volgens mij moet je daarvoor naar commerciële bedrijven die een overeenkomst hebben met de overheid.
rapporteren.. dat is gewoon een achterlijke bezorger..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
DHL is vreselijk echt bagger is het. gooien pakketten voor je voordeur bellen niet eens aan
Ja had aan mijn buurman in den haag gevraagd. Die beestjes maken alles kapot zei die en eten karpers ofzo. Maar goed enige wat k ze hier zie vangen is Palingbeestjes dus denk ga dan ergens anders heenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien een keer voorzichtig vragen waarom ze dat doen
Haha, herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat een hoop gezeik alweer. paniek PANIEK PANIEK.
Soms Vaak word ik zo moe van dit bedrijf.
Fijn hier is het al jaar bagger ... ok als regent smijten ze voor je deur en zijn al weg gereden vaak gerraporteerd buren ook maar geen beter resultaatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
rapporteren.. dat is gewoon een achterlijke bezorger..
hier gaat het thuis altijd goed, op de zaak nemen ze nog wel eens de vrijheid (als overheaddeur open staat) pakketje neer te leggen zonder wat te zeggen...
al is dat vooral de DHL parcel jonges.. die van DHL express en DHL nederland (ja ze komen 3x langs op de zaak) doen het altijd netjes
Ja zullen ze er ook niet mee stoppenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:54 schreef Karzai het volgende:
Hey hallo, ik zie jullie heel vaak palingbeestjes vissen en ze dan niet terug gooien, waarom doen jullie dat?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ik zou haast pakketjes laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn hier is het al jaar bagger ... ok als regent smijten ze voor je deur en zijn al weg gereden vaak gerraporteerd buren ook maar geen beter resultaat
Er is een hele grote emmer met wat water waar ze ze uit halenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Geef ze een grote emmer water en vraag of ze ze daar in willen gooien.
hoef ik geen moeite voor te doen, mis er nu in totaal drie status afgeleverd... uh nooit ontvangen en 1 stukquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou haast pakketjes laten verdwijnen.
want dan worden ze er vanzelf uit geknikkerd
"Nou dat zijn larven van de grote waterspin, uitheems beestje, in Botswana leggen ze al eitjes in slapende mensen"quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:54 schreef Karzai het volgende:
Hey hallo, ik zie jullie heel vaak palingbeestjes vissen en ze dan niet terug gooien, waarom doen jullie dat?
Het kutte is dat ze 'm als "afgeleverd" aanmerken, moet je verdorie nog je best doen om hard te maken dat jij het niet was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoef ik geen moeite voor te doen mis er nu in totaal drie staus afgeleverd uh nooit ontvangen en 1 stuk
Misschien een effectief middel tegen de overbevolking.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nou dat zijn larven van de grote waterspin, uitheems beestje, in Botswana leggen ze al eitjes in slapende mensen"
precies.. ben er maar druk meequote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kutte is dat ze 'm als "afgeleverd" aanmerken, moet je verdorie nog je best doen om hard te maken dat jij het niet was.
Als dat larven zijn moeten het wel hele grote spinnen zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nou dat zijn larven van de grote waterspin, uitheems beestje, in Botswana leggen ze al eitjes in slapende mensen"
Nou, in dit geval van net aan het systeem, ze hadden überhaupt geen bezorgpoging moeten doen bij mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Bij DHL ligt het echt aan de bezorger zelf
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoef ik geen moeite voor te doen mis er nu in totaal drie staus afgeleverd uh nooit ontvangen en 1 stuk
niet mijn handtekening/geboortedatum/laatste cijfers van ID.. ergo, ik heb niet getekend/aangenomen.. (en dan is het aan DHL om anders te bewijzen)?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kutte is dat ze 'm als "afgeleverd" aanmerken, moet je verdorie nog je best doen om hard te maken dat jij het niet was.
ik 2quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik verwacht vanavond een pakketje van DHLMaar die kan in de brievenbus.
Frikandelvlaai.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:01 schreef Ama het volgende:
Lidl heeft nu ook frikandel speciaal salade voor op brood.
Net als van de larven van de geelgerande waterkever, dat zijn net buitenaardse wezens, lopen ook andersom met hun staart omhoog en ja die zijn groter dan je denkt en ze kunnen vrij hard bijten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als dat larven zijn moeten het wel hele grote spinnen zijn
Toch liever dat dan die reuzespin uit Botswana die geheel toevallig hier bij mij in het water terecht is gekomenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als van de larven van de geelgerande waterkever, dat zijn net buitenaardse wezens, lopen ook andersom met hun staart omhoog en ja die zijn groter dan je denkt en ze kunnen vrij hard bijten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:01 schreef Ama het volgende:
Ze vragen me echt NOOIT om de laatste cijfers van m'n ID.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]dat soort kutbezorgers mogen zichzelf om een paalvouwen
![]()
ik ben blij dat ik alle echt belangrijke dingen gewoon op zaak kan laten bezorgen
[..]
niet mijn handtekening/geboortedatum/laatste cijfers van ID.. ergo, ik heb niet getekend/aangenomen.. (en dan is het aan DHL om anders te bewijzen)?
Chronisch Vermoeide SCquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:03 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo vast geslapen vannacht, ben nog moe joh.
Dat je op een ochtend wakker wordt en je moet hevig hoesten, je kijkt in de spiegel en je hoest tientallen palingbeestjes (Botswanaspinnen) op.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch liever dat dan die reuzespin uit Botswana die geheel toevallig hier bij mij in het water terecht is gekomen
Zit jij in de creatieve sector?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je op een ochtend wakker wordt en je moet hevig hoesten, je kijkt in de spiegel en je hoest tientallen palingbeestjes (Botswanaspinnen) op.
Gadverdammequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:01 schreef Ama het volgende:
De nulletjes en de eentjes maar dat vergt soms wel wat creativiteit moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit jij in de creatieve sector?![]()
Kut voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:03 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo vast geslapen vannacht, ben nog moe joh.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je op een ochtend wakker wordt en je moet hevig hoesten, je kijkt in de spiegel en je hoest tientallen palingbeestjes (Botswanaspinnen) op.
Hoi nerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nulletjes en de eentjes maar dat vergt soms wel wat creativiteit moet ik toegeven.
ja efficient zijn ze niet heb ik het ideequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
. Alleen DHL komt met zķveel verschillende poppetjes
We hebben al genoeg luchtverontreiniging hier. Blijf weg aub!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kut voor je
Ik ga volgende week weer een keer naar den haag
Doequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
K ga het ze vragen. Of het echt larven zijn van de Botswana spin
Ik zit nu weer in een hele maildiscussie omdat iemand iets verprutst heeft. En stiekem hopen ze dat ik het ga oplossen. Maar neequote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.
Voor elk onderwerp moeten we vergaderen.
Haske loik
Ja, same.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja efficient zijn ze niet heb ik het idee
zoals ik zei: op de zaak komen ze 3x (misschien wel 4x) langs.. allemaal verschillende services/ritten
sowieso internationaal (express), nederland, en DHL parcel (budget/consumenten ding) en die hebben vaak 2 ritten op een dag (al gaat gelukkig meeste gewoon in 1 rit mee)
oh en we hebben nu ook ophaling.. dus ergste geval hebben we ze 7x aan de deur(gaat niet gebeuren)
Ja, heel grappig, je merkt dat mensen iets van je willen, maar dan heel voorzichtig en omzichtig je gaan benaderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in een hele maildiscussie omdat iemand iets verprutst heeft. En stiekem hopen ze dat ik het ga oplossen. Maar nee
Hou je rug recht!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in een hele maildiscussie omdat iemand iets verprutst heeft. En stiekem hopen ze dat ik het ga oplossen. Maar nee
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mijn enige echte en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens naast een eentje en nulltjes -meneer gezeten en ik vond het maar ingewikkeld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correct maar fenotypisch vrij asymptomatisch.
Zijn ze al aan het slijmen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet uitkijkt word je de bedrijfsstofzuiger.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel grappig, je merkt dat mensen iets van je willen, maar dan heel voorzichtig en omzichtig je gaan benaderen.
Hoepel op.
Spinnen eten?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet uitkijkt word je de bedrijfsstofzuiger.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:12 schreef Haags het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mijn enige echte en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!
Dacht dat Mario dat wasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:12 schreef Haags het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mijn enige echte en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!
Wel een Henry of Hetty dan hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet uitkijkt word je de bedrijfsstofzuiger.
Nee merk er nog weinig vanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je arm. Laat die al los?
Gewoon de heater binnen al aanzetten en ermee naar buiten lopen en als een soort van verwarde psychopaat die beestjes er mee aanvallenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
De heater is binnen. Nu moet k mij beraden hoe k de spinnen hier weg krijg
Ja je blijft er vanaf hoor ...quote:
Je honger? Ik kreeg gelijk hongerquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de heater binnen al aanzetten en ermee naar buiten lopen en als een soort van verwarde psychopaat die beestjes er mee aanvallen
"Niet".quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
De heater is binnen. Nu moet k mij beraden hoe k de spinnen hier weg krijg
Nee niet echt eigenlijk, moest wel extra lang wachten op een oranje stoeltje na de prik omdat ik bij een van de vragen geen 'nee' had aangevinkt.quote:
Denk dat spinnenangst overwinnen sneller en makkelijker is.quote:
Dat doet me denken aan een vriendinnetje dat een "ja" had ingevuld omdat ze allergisch is voor noten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, moest wel extra lang wachten op een oranje stoeltje na de prik omdat ik bij een van de vragen geen 'nee' had aangevinkt.
Staat er dan een Rode Kruis-medewerker naast je met een verbanddoos in de aanslag?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, moest wel extra lang wachten op een oranje stoeltje na de prik omdat ik bij een van de vragen geen 'nee' had aangevinkt.
Die cursussen beginnen met een piepklein spinnetje op je hand en na een week dans je rond met een vogelspin op je gezicht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat spinnenangst overwinnen sneller en makkelijker is.
Worden ze al nerveus dat ze heel de dag in de gaten worden gehouden door een nieuwsgierige snack?quote:
Daarom, best effectief die cursussen geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die cursussen beginnen met een piepklein spinnetje op je hand en na een week dans je rond met een vogelspin op je gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |