abonnement Unibet Coolblue
pi_200050955
Na veel interessante (en wat minder interessante;) topics bekeken te hebben hier op fok, dacht ik dat het weer eens tijd werd voor een eigen topic.

Korte schets van mijn situatie. Jongen, 20, prima baantje, universitaire opleiding en een redelijk grote vriendenkring en kennisen om af en toe wat leuks mee te doen. Ik heb ook een fijne familie en wat hobby's, dus mijn leven is eigenlijk wel prima. Ik probeer de laatste tijd ook wat meer buiten mijn comfortzone te stappen. Het enige dat wringt is dat ik tot op heden nog nooit een relatie heb gehad.

Ik heb mijn vrienden/beste vriendin om raad gevraagd. Als feedback krijg ik te horen dat ik me weleens afsluit voor sommige mensen (meiden). Ook krijg ik te horen dat ik niet genoeg moeite doe.
Wat niet helpt is dat ik niet echt een fan ben van uitgan. Ik doe dit enkel om tijd door te brengen met mijn vrienden.

En nu de vraag.

In mijn klas zit/zat een meisje . Online wel mee gepraat en op de laatste lesdag op locatie heb ik haar ook gezien. Ze ging echter direct naar huis waardoor ik haar niet heb kunnen spreken. Ik zou haar eigenlijk wel beter willen leren kennen. Probleem is alleen dat ik haar dus maar een paar keer heb gesproken. Ik heb haar nummer wel, maar om dan ineens een appje te sturen? Ik zou zelf ook zoiers hebben van wtf ik ken jou helemaal niet...

Jullie advies wordt zeer gewaardeerd!
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:52:39 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200051008
Stuur een appje en maak het niet zo gecompliceerd voor jezelf (en haar).
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_200051060
Nee heb je ja kun je krijgen
pi_200051500
Heeft zij je haar nummer gegeven? Dit maakt wmb nogal een verschil. Zo niet, eerst uitleggen hoe je aan haar nummer komt en waarom je haar aanspreekt. Zeg gewoon eerlijk wat je hier ook zegt, dat je haar graag toen gesproken had, maar dat je het op deze manier doet omdat zij destijds al vertrokken was... en dat je haar wel beter wil leren kennen. Misschien wel handig om te weten voor jezelf, wat haar aantrekkelijk maakt, behalve lekker/mooi zijn.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:45:10 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200051536
Leuk topic waarin TS zoekt naar reacties met redenen om toch contact met die chick te zoeken zoals hij zelf wil maar nog niet durft.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_200052266
Begin gewoon een leuk gesprek met haar. Niet zo overdenken/overdrijven, je maakt het onnodig moeilijker voor jezelf.
pi_200087643
Als iemand mij appt en uitlegt hoe ze aan mijn nr komen, is dat toch geen probleem? Zou me eerder gevleid voelen en wel even reageren, al is het maar om aan te geven dat ik geen interesse heb. Gewoon appen dus. Reageert ze niet, weet je ook zat.
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 14:32:50 #8
441859 crew  Lenny77
pi_200090025
Gewoon doen! Er is al contact geweest en je hebt de kans toen op de laatste dag niet gekregen.
Go go go!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')