Oh echt? Ik lees de Viva niet. Wat niet weet wat niet deert.quote:
Ik ook niet. Hooguit 2 nummers per jaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:33 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Oh echt? Ik lees de Viva niet. Wat niet weet wat niet deert.
Het zou netjes zijn geweest als de redactie over zoiets dan even overlegd met de TO. Om bijvoorbeeld details te veranderen. Maar aan de andere kant is alles wat jij schrijft van Viva.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hooguit 2 nummers per jaar.
Maar er was toen zo'n heel ophef topic over en sindsdien wordt het in heel veel 'privé' topics weer even aangehaald.
Ik ken Nick toevallig ookquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nick is bij de reactie bekend snapt half NL natuurlijk niet
Als ik het goed begrijp is het forum voor Viva altijd een tool tbv het magazine geweest en heeft het op zich zelf geen waarde voor de overlords daar.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het Viva forum er mee gaat stoppen. Het is best een goed lopend forum.
Kunnen ze het niet redden met reclame inkomsten ofzo?
Dat veel tijdschriften niet goed verkopen en er mee stoppen is al langer bezig. Maar het forum?
Als het forum zelf winstgevend was, zouden ze de stekker er niet uittrekken lijkt mij. Hier op FOK! worden de reclame-inkomsten aangevuld met andere bronnen (abonnementen, donaties, vergoeding voor nickchanges).quote:Op zondag 4 juli 2021 11:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het Viva forum er mee gaat stoppen. Het is best een goed lopend forum.
Kunnen ze het niet redden met reclame inkomsten ofzo?
Dat veel tijdschriften niet goed verkopen en er mee stoppen is al langer bezig. Maar het forum?
Mobiel of desktop?quote:Op zondag 4 juli 2021 12:33 schreef Vladimir-Putin het volgende:
Waar vind ik die emoticons??
Nu moet ik iedere keer quote en dan command uitvissen kopiëren en plakken
Beetje omslachtig
Op je username tikken > Opties > emoticons weergeven > Opslaan (rechtsonder)quote:Op zondag 4 juli 2021 13:32 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Mobiel graag.
Desktop zijn ze wel te vinden.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Op je username tikken > Opties > emoticons weergeven > Opslaan (rechtsonder)
Ik heb er twee gevangen met de wordfeudcompetitiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:25 schreef flipsen het volgende:
Goeie kick... alle VIVA´ers zijn intussen weer terug naar hun eigen forum dat toch niet is opgeheven?
Welkomquote:Op zondag 7 november 2021 22:54 schreef Poezenmeisje het volgende:
Ik kom even hier kijken, Viva gaf me een permaban.
Hopelijk is het hier gezelliger.
🌝
Groetjes van een vivafossiel sinds 2001.
Welkom!quote:Op zondag 7 november 2021 22:54 schreef Poezenmeisje het volgende:
🌝
Uiteraard is het hier veel gezelliger. Welkom trouwensquote:Op zondag 7 november 2021 22:54 schreef Poezenmeisje het volgende:
🌝
Ik ben zo'n relnicht.quote:Op maandag 22 november 2021 19:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Inmiddels toch echt?Wat heb je gedaan?
Oh, vreemde gang van zaken zeg.quote:Op maandag 22 november 2021 19:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben zo'n relnicht.![]()
De moderatie is van transparant zoals hier naar super duper wazig gegaan. Ineens bijna alle mods weg en later nieuwe mods. 1 mod werd echt gemist en was ook spoorloos verdwenen maar je mocht er niet naar vragen. Nu was er een nieuwe mod en die 'klonk' zoals die ene die gemist werd. Dus ik vroeg hee ben jij die en die.
Daarvoor kreeg ik een waarschuwing voor nickhinten. Dus ik zei dat ik niet hint, maar gewoon netjes vraag.
Daarop kreeg ik een zure pm van een mod dat gissen niet is toegestaan en daarmee de discussie gesloten is.
Dus die pm van die mod had ik in het feedback op moderatie topic geplaatst en daar was mijn perma. Dat mocht schijnbaar niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |