abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 20:38:04 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200047715
En hij doet het weer
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 24 juni 2021 @ 20:40:14 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200047752
Ben voor het eerst in (pas) 2 weken weer 48 uur thuis. Kat is nog bij vriend. Wat is het is stil en alleen zo.. -O- :'(

Gelukkig morgen een vriend op bezoek + voor het eerst in 3/4 jaar weer uit eten *O*

En daarna ff zien hoe ik de zaterdag doorkom. I.i.g. lekker uitslapen :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200047811
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben voor het eerst in (pas) 2 weken weer 48 uur thuis. Kat is nog bij vriend. Wat is het is stil en alleen zo.. -O- :'(

Gelukkig morgen een vriend op bezoek + voor het eerst in 3/4 jaar weer uit eten *O*

Hoe verloopt de proef?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200047960
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

Lijkt mij zalig eens een keer 48 uur alleen thuis :D
Niet te lang en niet te vaak maar ik hou erg van alleen zijn.

Nu doe ik ook erg mijn eigen dingen en een paar x per dag komen we elkaar tegen in huis voor dingen samen :)

Maar kan me voorstellen dat anderen dat niet hebben :Y
  donderdag 24 juni 2021 @ 20:52:35 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200047989
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe verloopt de proef?
Vooralsnog gaat het prima, maar het is nog erg kort dag :)
1 klein dipje gehad.
pi_200048060
Het samenwonen is bij hem? Is dat ver van jouw huis?
En als dit fijn is dan allebei naar een nieuw huis op zoek voor samen of zo?
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:00:41 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200048120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Nu doe ik ook erg mijn eigen dingen en een paar x per dag komen we elkaar tegen in huis voor dingen samen :)

Maar kan me voorstellen dat anderen dat niet hebben :Y
Ik ben/was gewend aan altijd alleen thuis juist (hoewel mét kat, dat is toch anders. Dan is er nog een ander levend wezen in huis en er is dan interactie) :P

Maar samen bevalt ook prima. Nou is hij sowieso 2 avonden per week sporten, soms nog een avond weg ivm hobby + om de paar weken in het weekend ook een dag weg ivm hobby. Dus echt op elkaars lip zitten 24/7 is het sowieso niet :D

Alleen ken ik daar dus echt niemand behalve hem en eigen bezigheden heb ik daar uiteraard ook niet. Ik ben niet definitief verhuisd ofzo. We zitten ook niet in de buurt vh centrum (ben ik de afgelopen 24 jaar wel gewend) en ik heb ook geen fiets of auto daar. Dus als hij weg is ga ik maar badderen of internetten of tv kijken oid.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 21:01:46 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200048137
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik zal even zoeken in m'n contacten, maar ik DM je het nummer van m'n slotenmaker wel even :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:05:25 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200048201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:57 schreef Blues het volgende:
Het samenwonen is bij hem? Is dat ver van jouw huis?
En als dit fijn is dan allebei naar een nieuw huis op zoek voor samen of zo?
Ja, bij hem. Want hij heeft een groter huis en we werken nu allebei thuis met redelijk veel gebel en vergaderingen etc.. Dan is het prettiger om in verschillende ruimtes te zitten.

En zijn huis is inderdaad redelijk ver van mijn huis :Y Ik woon in Den Haag, hij in Amersfoort.. :P

Mocht het (blijven) bevallen om samen te wonen zou ik inderdaad liefst samen een nieuw huis betrekken. Maar dat is lastig. Huizenmarkt (zowel koop als huur) is oververhit -O-
pi_200048504
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zal even zoeken in m'n contacten, maar ik DM je het nummer van m'n slotenmaker wel even :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waha nee hoor hij mag gewoon naar binnen O+
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:24:16 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200048576
Ja hoi buutenlui!

Ik kreeg vandaag bij kantoor 7 tulpen-met-bollen in mn ganden gedrukt.. ze waren uitgebloeid en uit het perk gehaald en u mochten de werknemers ze meenemen voor thuis ^O^
Tof natuurlijk.. maar nu heb ik dus bollen met een stengel er aan.. wat moet ik ju doen om te zorgen dat ik volgend jaar dus daadwerkelijk tulpen heb ?? :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200049710
Vraag t ff in t tuintopic! ^O^

@Kaatje1 Opstandelingen gezien? :X
pi_200049874
Ik weet niks van tulpen.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200049924
_O-
pi_200050262
Hallon. Vandaag was geweldig O+

Droomvlucht, Vogelrok, Carnaval Festival, Joris en de Draak, Python, nog een keer vogelrok, Fata Morgana, Pirana.

Overal was het 15-40 minuten wachten. Alleen bij Joris 1,5 uur terwijl 1 uur stond aangegeven. Dat was echt te veel van het goede.

Het weer was geweldig. Broodje Unox met Vegaslager worst goor. Enorm gelachen. We moeten echt vaker samen weg *;

We zijn net uit eten geweest bij een van onze favoriete restaurants. We deelden een grote schaal tempeh, auberginecurry, shoarma, kalkoenspies, rendang, kroketjes en adana kebab met sausjes, groenten, brood, etc. Dat ging er wel in na vandaag.
Spoilers!
pi_200050294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:24 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi buutenlui!

Ik kreeg vandaag bij kantoor 7 tulpen-met-bollen in mn ganden gedrukt.. ze waren uitgebloeid en uit het perk gehaald en u mochten de werknemers ze meenemen voor thuis ^O^
Tof natuurlijk.. maar nu heb ik dus bollen met een stengel er aan.. wat moet ik ju doen om te zorgen dat ik volgend jaar dus daadwerkelijk tulpen heb ?? :?
Vraag even aan in het tuintopic ja. Ik weet dat je de bladeren in elk geval moet laten afsterven (niet afknippen dus) omdat de de voedingsstoffen daaruit nu in de bol worden opgenomen voor volgend jaar.
Spoilers!
pi_200050500
@Blues, nog niet gezien, maar ik snap nu waarom ze de laatste dagen vaak in de krant staan. Morgen maar terugkijken

Leuk zo’n dag met een gouden randje @Lucky_Strike
Vanavond bij vrienden gegeten, en ohoh (zegt oma) wat zijn die kinderen gegroeid :o
Heerlijk gegeten en fijn bijgepraat. Maar een halve kip….(plus stevige linzensoep, salade en een portie rijst waar ik normaal een week mee doe en een stuk cake waar ook drie mensen van kunnen eten) was wel wat veel.
Maar als ik straks vrijgesteld ben van werk ga ik moeders maar eens flink helpen met Nederlands. Ze zit nog niet eens op A1 niveau.

De dochters houden van dromen, de een wil psycholoog worden en de ander piloot.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200052147
Mogge!

De moerasspirea begint met bloeien.

En we hebben nu ook zo'n mooie steeldistel in onze eigen wei staan.
pi_200052149
Ik had dus toch een sporthorloge gekocht. De Garmin Forerunner 45S. Gisteren meteen ingesteld en omgedaan.

Eerste conclusie: de slaapregistratie klopt niks van. Hij heeft redelijk gezien wanneer ik insliep en wanneer ik opstond, maar hij denkt dat ik tussen die 2 momenten al die tijd heb geslapen terwijl ik vannacht de halve badkamer herschikt heb :') _O-
pi_200052152
Een horloge om als je slaapt? 24u/dag? Dat lijkt me vreselijk :D

Wat wil je dat het ding voor je doet, @Tele6?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 08:19:09 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200052254
Morning
Weekje vrij :)
Gisteren daarvan geprofiteerd bij Lokaal van de stad in Amsterdam. Lekkere biertjes en lekkere hapjes :)

Zo richting huis van moeders om het feestelijk te maken. Moeders is 61 geworden. *O*. Een dagje IJmuiden dus :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200052387
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:00 schreef sigme het volgende:
Een horloge om als je slaapt? 24u/dag? Dat lijkt me vreselijk :D

Wat wil je dat het ding voor je doet, @:tele6?
Ik ben van plan om 'm alleen overdag te dragen en vooral voor het hardlopen, want je kunt trainingen erin programmeren en bijhouden. Maar ik was wel benieuwd wat hij zou vinden van mijn slaap. ;)
pi_200052467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben van plan om 'm alleen overdag te dragen en vooral voor het hardlopen, want je kunt trainingen erin programmeren en bijhouden. Maar ik was wel benieuwd wat hij zou vinden van mijn slaap. ;)
Maar wat wil je dat het ding voor je doet? Serieuze vraag hoor :).
Ik werd vreselijk opgefokt van een sporthorloge, want stilstaan voor een mooie distel of om even iemand anders rustig te laten passeren of een praatje te maken - rampzalig voor je gemiddelde :'). Voor mij werkte het dus niet goed.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:42:35 #24
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200052479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik had dus toch een sporthorloge gekocht. De Garmin Forerunner 45S. Gisteren meteen ingesteld en omgedaan.

Eerste conclusie: de slaapregistratie klopt niks van. Hij heeft redelijk gezien wanneer ik insliep en wanneer ik opstond, maar hij denkt dat ik tussen die 2 momenten al die tijd heb geslapen terwijl ik vannacht de halve badkamer herschikt heb :') _O-
Klopt ja, voor slaapstatistiekjes zijn eigenlijk alleen fitbits een beetje aardig. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200052497
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:41 schreef sigme het volgende:
Ik werd vreselijk opgefokt van een sporthorloge, want stilstaan voor een mooie distel of om even iemand anders rustig te laten passeren of een praatje te maken - rampzalig voor je gemiddelde . Voor mij werkte het dus niet goed
Oh, dan pauzeer ik hem altijd :Y Ik vind het vooral fijn om te zien op welk tempo ik loop, ik kan dat niet altijd goed aanvoelen. En om te ontdekken dat ik bij een hartslag >180 licht in mijn hoofd word, ik kan daarop anticiperen en op tijd gas terug nemen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')