15-20 posts binnen een minuut in deze sc lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kunnen jullie iets minder posten hier![]()
Is het daar ook zo grijs als hier?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijd nu Friesland binnen richting Damwâld. Kicken toch ohnieedaahn
Wat laat zeg, ik dacht dat je bouwvakker was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik moet Heerenveen nog voorbij.
Was idd niet de SC maar het topic dat bij de wedstrijd hoorde.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15-20 posts binnen een minuut in deze sc lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijk
Edit: tenzij iemand natuurlijk een taalblunder maakte
Hier echt prachtig weertje. Blauwe lucht, zonnetje, maar niet te warm.quote:
Tis hier grauw, grijs en deprimerendquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier echt prachtig weertje. Blauwe lucht, zonnetje, maar niet te warm.
Ah, dat gaat zo veranderen zie ik net.
Het is hier al 2 dagen ontzettend grijs, en volgens mij wordt het gedurende de dag alleen maar minder. Toch ga ik weekend vieren straks op het terras.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier echt prachtig weertje. Blauwe lucht, zonnetje, maar niet te warm.
Ah, dat gaat zo veranderen zie ik net.
Kan ook prima qua temperatuur toch. Geniet ervan straks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is hier al 2 dagen ontzettend grijs, en volgens mij wordt het gedurende de dag alleen maar minder. Toch ga ik weekend vieren straks op het terras.
Ja is ook overdekt dus maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ook prima qua temperatuur toch. Geniet ervan straks.
Ga je in de kroeg kijken?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik een keer rustig aan doe dit weekend op zondag na dan. Dan uiteraard helemaal eraf.
morgen vies katertje zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is hier al 2 dagen ontzettend grijs, en volgens mij wordt het gedurende de dag alleen maar minder. Toch ga ik weekend vieren straks op het terras.
Nee meestal als ik 's middags al naar het terras ga geloof ik het op een gegeven moment wel. En ik heb sowieso zelden katers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |