jankenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaan we vast weer horen hoe fout het van hem was. Hoeveel spijt hij heeft. En vooral hoe het voor hem geweest is.
nog even en het is 24/7quote:Vrijdagnacht mogen de kroegen tot 03.00 uur openblijven, zo heeft burgemeester Halsema besloten.
Geef die vrouw een tweede termijn !!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
Nieuws
Vrijdagnacht mogen kroegen al tot 03.00 uur openblijven
[..]
nog even en het is 24/7
Is dat de algehele sluitingstijden van kroegen daar?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
Nieuws
[..]
nog even en het is 24/7
ik weet het echt niet, een tijd geleden dat ik Andre Hazes met "het is tijd etc" gehoord hebquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de algehele sluitingstijden van kroegen daar?
Donder eens gauw op met je nutteloze teringmentions.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:46 schreef Boze_Eend het volgende:
toch uurtje gesport
@:Ggmm @:caland @:Lange_lans @:scrummie @:muskusboktor57 @:onlogisch
Doe eens even gewoon tegen die jongen, tandeloze bloedlul dat je daar in je stoel gedrukt zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder eens gauw op met je nutteloze teringmentions.
Tyf op met deze onzin, goor zwijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Moet nu door al die albert heijns want lays chips uitverkocht
Misschien is een gezond alternatief een betere optiequote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Moet nu door al die albert heijns want lays chips uitverkocht
Ik vind deze act niet leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is een gezond alternatief een betere optie
Is geen act, ik vind oprecht dat hij beter iets gezonds kan eten.quote:
Oh oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is geen act, ik vind oprecht dat hij beter iets gezonds kan eten.
Ik heb ook een pittige mening over volwassen mannen die chips eten.
Ik eet niet vaak chips hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
wanneer eet een volwassen man zoveel chips tot jij je pittige mening krijgt?quote:
Vrouwtje staat hierdoor al een uur in de rij voor een test. Genot.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
Nieuws
[..]
nog even en het is 24/7
noem jij je wijf 'je vrouwtje'?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:34 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vrouwtje staat hierdoor al een uur in de rij voor een test. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |