Niet gespeeld, ben ik voorlopig niet van plan, turned based spreekt me sowieso meer aan.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:08 schreef Purfectur het volgende:
[..]
Geen geld. Maar als je van FF7R afkomt moet je wel wennen
TBS-gamesquote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
turned based spreekt me sowieso meer aan.
FF7 is toch turnbased? Of zit ik er nu helemaal naastquote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet gespeeld, ben ik voorlopig niet van plan, turned based spreekt me sowieso meer aan.
meer turn based dan de originele FF7 wordt het niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet gespeeld, ben ik voorlopig niet van plan, turned based spreekt me sowieso meer aan.
Jawelquote:Op maandag 5 juli 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
meer turn based dan de originele FF7 wordt het niet hoor
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jawel
Conditional Turn-Based (FFX) > Active Time Battle (FFVII)
Grandia heeft ook CTB. Je kunt vijanden midden in hun actie terugslaan, lekker is dat. Houdt je iets scherper tijdens de gewone battles.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jawel
Conditional Turn-Based (FFX) > Active Time Battle (FFVII)
Ik heb meer moeite met real time.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:17 schreef StateOfMind het volgende:
Turn bases vind ik echt verschrikkelijk
Nee superhelden in een cape, dát is pas ouderwetse rommel.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:05 schreef DKUp het volgende:
Turn Based, ouderwetse rommel
Bij Pokémon is het al op het randje van dat ik het niet erg vind.
Wowquote:Op maandag 5 juli 2021 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee superhelden in een cape, dát is pas ouderwetse rommel.
Ik denk eerder een fan made poster over iets wat afgelopen weekend is voorgevallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:13 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wtf is dit dan?een story mode met acteurs en alles?
Zoiets jaquote:Op maandag 5 juli 2021 19:13 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Geen idee wat een kloon is?quote:
Was bij F1 2020 ook al een beetjequote:Op maandag 5 juli 2021 19:13 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Dat is precies wat een kloon zou zeggen!quote:Op maandag 5 juli 2021 20:32 schreef Purfectur het volgende:
[..]
Geen idee wat een kloon is?
[..]
Was bij F1 2020 ook al een beetje
Fifa heeft ook 3 jaar gehad
quote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is precies wat een kloon zou zeggen!
Racegames met story modequote:Op maandag 5 juli 2021 19:13 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Het is een verhaalmodus van F1-2021.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:13 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |