SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ruimt lekker op!quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:37 schreef kwiwi het volgende:
Ben m'n huis weer lekker aan het opruimen. Elke keer als ik dat doe gaan er weer 4-5 vuilniszakken de deur uit
Dank je vriend. Ik ga een boterham met runderlever in m'n bakkes duwenquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:32 schreef Haags het volgende: [..] Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Waarom moet de schilder sorry zeggen hier?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijven alle Viva girls?
"Ik zit op de bank de baby te voeden, stapt er een schilder binnen. Ik kijk even onopvallend naar beneden, zie ik dat de andere tepel (waar de baby niet aan drinkt) ook mooi en pront en vrolijk bloot vooruit steekt. Ik dacht snel en ongezien even m’n shirt erover te doen, zegt de schilder “O sorry”.
Enige beperking die je dan hebt is dat je in Friesland woont.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Het zou fijn zijn als Duitsland heel Nederland op geel zetAls je in Friesland woont, kun je gewoon zonder enige beperking naar Duitsland
Gelijk een harde kwast.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijven alle Viva girls?
"Ik zit op de bank de baby te voeden, stapt er een schilder binnen. Ik kijk even onopvallend naar beneden, zie ik dat de andere tepel (waar de baby niet aan drinkt) ook mooi en pront en vrolijk bloot vooruit steekt. Ik dacht snel en ongezien even m’n shirt erover te doen, zegt de schilder “O sorry”.
Schuchtere schilderquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom moet de schilder sorry zeggen hier?
Dat valt niet mee inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige beperking die je dan hebt is dat je in Friesland woont.
Een "dank je" was meer op z'n plaats bedoel je?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom moet de schilder sorry zeggen hier?
Hoi ik bin Buda en ik kom út Fryslân en ik hâld fan dyn lân, lang libje Dútslân en de froulju hjir ek, hâld fan dirndls, ja ok oant sjen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Het zou fijn zijn als Duitsland heel Nederland op geel zetAls je in Friesland woont, kun je gewoon zonder enige beperking naar Duitsland
Altijd goed afkloppen toch?quote:
Schilder kan hier niets aan doen natuurlijk. Die kan een complimentje geven.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "dank je" was meer op z'n plaats bedoel je?
Goede tetten mevrouwtje! Zal ik daar ook eens een lik "verf" op doen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd goed afkloppen toch?
[..]
Schilder kan hier niets aan doen natuurlijk. Die kan een complimentje geven.
"Prachtige tiet hoor vrouwke"quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd goed afkloppen toch?
[..]
Schilder kan hier niets aan doen natuurlijk. Die kan een complimentje geven.
Bob Rossquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet nu denken aan bob ross.. kwast met zo'n bos krullen erop![]()
Klopt helemaal, en maar druk met labels en energie zuinige airco’squote:Op donderdag 24 juni 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
We moeteni n Nederland ook andrs gaan bouwen. Al die donkere gebouwen met alleen maar glas zijn onleefbaar zonder airco.We kunnen een hoop leren van landen als Griekenland.
Happy little accidentsquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bob Ross![]()
Die sloeg altijd wel even flink met zijn kwasten. Daarna weer een mooi boompje tekenen.
Ze waren elders al aan het miepen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)-aan-na-kritiek.html
Binnenkort geklaag over de nieuwe look.
Ik loop nog op schema, maar ik moet wel blijven hollenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het gaat hard en ik loop achter.
"ze pakkuh onze wijfen en onze kultuur af"quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren elders al aan het miepen.
Daarom koop ik tegenwoordig een stuk minderquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik heb in m'n leven echt een fortuin uitgegeven aan spullen die ik niet gebruikKan allemaal ongebruikt de container in.
Zonde is datquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik heb in m'n leven echt een fortuin uitgegeven aan spullen die ik niet gebruikKan allemaal ongebruikt de container in.
Ben jij Jezus?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds een gat in m'n hand.
Ja ik ook. Maar honderden panty's bijvoorbeeld.. terwijl ik vrijwel nooit rokjes of jurkjes draagquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom koop ik tegenwoordig een stuk minder
niet volgens de beeldjes. Wel volgens de medici want anders valt die van dat kruis afquote:
Ik voel deze.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar honderden panty's bijvoorbeeld.. terwijl ik vrijwel nooit rokjes of jurkjes draagVroeger dacht ik altijd "oh het is in de aanbieding! Hamsteren!!"
Ja daarom dacht ik polsen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet volgens de beeldjes. Wel volgens de medici want anders valt die van dat kruis af
Oh ja dat is ook zoiets, tientallen body lotionsquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag ook echt geen nieuwe verzorgingsmeuk kopen, tenzij het einde van iets écht in zicht is.
Ik zit echt al weken te wachten tot m'n shampoo op is, dan 'mag' ik Curlsmith gaan proberen. Maar ja, stockpilen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zoiets, tientallen body lotions
klopt. maar de meeste afbeeldingen laten het altijd in z'n handen zien. Wat natuurlijk incorrect is.quote:
Kan niet wachten op een huis met een grote kelder, dan kan ik het allemaal daar mooi georganiseerd zettenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit echt al weken te wachten tot m'n shampoo op is, dan 'mag' ik Curlsmith gaan proberen. Maar ja, stockpilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |