Hoeft toch nog geen tondeuse overheen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:47 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Amarantha Snel maak weer een opmerking over zijn haar
Geef een compliment dan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeft toch nog geen tondeuse overheen.
Dat is de opwinding dat hij bijna kan etenquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:49 schreef Boze_Eend het volgende:
boh hij is helemaal buiten adem van het maken van een tosti
Heb laatst al gezegd dat dit beter is, blijf het niet dagelijks roepen hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Geef een compliment dan.
Of besteed je alleen aandacht aan dingen die klachtwaardig zijn?
Hij kan content gewoon schedulen toch?quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:36 schreef Boze_Eend het volgende:
BIJNA IK KAN NIET WACHTEN
maar rond deze tijd uploaden geen werk bij de caravans dus
Oh had ik gemistquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb laatst al gezegd dat dit beter is, blijf het niet dagelijks roepen hoor.
dit is live vandaag opgenomen denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:50 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij kan content gewoon schedulen toch?
Toch z'n werk.quote:
Dan gaat @Mortaxx zeuren dat we hem vetmestenquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
we moeten hem geld overmaken op zijn paypal zodat hij weer pizza kan laten komen
dan kus ik die man zijn voetenquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Echte toewijding zou zijn als zijn werkgever een studio heeft gebouwd met een decor van Braddie's huisje zodat hij op locatie food reviews kan opnemen
ik denk dat hij snachts door loosdrecht trekt en steelt van de rijke om het aan de arme (hemzelf) terug te geven.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:58 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik denk trouwens dat het verhaal over een caravanzaak is bedacht als cover-up om de trolls op afstand te houden.
In werkelijkheid werkt hij in een hengelsportwinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |