abonnement Unibet Coolblue
pi_200068444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hij kan inderdaad niet rekenen.

[ afbeelding ]
Dit plaatje zegt niks over de verhouding tussen autochtone Nederlanders en Nederlanders met een migratieachtergrond.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200068469
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit plaatje zegt niks over de verhouding tussen autochtone Nederlanders en Nederlanders met een migratieachtergrond.
Het punt is dat je een grafiek plaatste met een groei tot 2100 naar 75 miljoen inwoners, terwijl in de tekst in die PDF duidelijk wordt aangegeven dat dit een simulatie is met een bepaald doel (aantonen dat je vergrijzing niet kan opvangen met migratie), niet een waarschijnlijk scenario.

Daarom plaatste ik een wat realistischer scenario.

[ Bericht 33% gewijzigd door TheFreshPrince op 26-06-2021 09:55:36 ]
pi_200069104
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het punt is dat je een grafiek plaatste met een groei tot 2100 naar 75 miljoen inwoners, terwijl in de tekst in die PDF duidelijk wordt aangegeven dat dit een simulatie is met een bepaald doel (aantonen dat je vergrijzing niet kan opvangen met migratie), niet een waarschijnlijk scenario.

Daarom plaatste ik een wat realistischer scenario.
Waarom zou je vergrijzing uberhaupt moeten opvangen? Demografisch gezien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200071275
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Fries? Achterhoeks?
Ik weet niet welke talen ik hoor in de Nederlandse openbare ruimtes. In ieder geval hun gedrag is onnederlands.
pi_200071800
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 16:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zo'n 5 tot 6% van de Nederlanders is moslim.
Over 30 jaar is dat percentage amper hoger.
En waarom precies zou dat geruststellend moeten zijn? Ben jij zo'n minder minder minder figuur?

Ik zou zeggen dat als een meerderheid aan moslims een probleem is, een toename van moslims ook een probleem is.

quote:
"120k moslims" is nog geen 0,7% van de bevolking, ik zie niet in hoe je dat naar een meerderheid wil vertalen tenzij je spoken ziet.
Meestal wordt slechts het geboortecijfer per vrouw vergeleken. Maar als moslims 3 generaties voortbrengen in de tijd dat anderen 2 generaties voortbrengen, gewoon door jonger kinderen te krijgen, gaat het hard natuurlijk. Dat is ook de kennelijk bedoeling van hen die pleiten voor het alsmaar doorgaan van de massa-immigratie om vergrijzing tegen te gaan. Maar dat antivergrijzingseffect is er niet zonder omvolking. Als de migranten cultureel Nederlander worden van wat voor achtergrond dan ook, dan zijn het ook geen islamtische broedmachines ten bate van het wereldkalifaat meer

Verder is meerderheid of minderheid ook niet zo belangrijk omdat de islam niet democratisch opereert. Met 5% moslims waarvan een groot deel de vrijheid van godsdienst niet respecteert en een klein deel moordend, folterend en verkrachtend door Europa trekt is de vrijheid van meningsuiting toch al een dode letter geworden. We zijn al gezwicht voor terreur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200072195
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als wij al niet uit de voeten kunnen met zoveel migranten waarom denkt men dat Marokko dat wel kan behappen, eigenlijk?
Omdat die iets minder politiek correct zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')