Wauwquote:Op zaterdag 4 september 2021 07:23 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens Yvonne/ Albertina heeft Toon het snel na de opnames dmv appje uitgemaakt omdat hij nog niet toe is aan een relatie......
![]()
Oriana is door hem gevraagd om mee te doen aan de show...
En Tony zou na de opnames seks hebben gehad met Maxime.quote:Op zaterdag 4 september 2021 07:23 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens Yvonne/ Albertina heeft Toon het snel na de opnames dmv appje uitgemaakt omdat hij nog niet toe is aan een relatie......
![]()
Allemaal komen ze voor de fame. Julia is klaar voor de toekomst. Zij is niet klaar voor huisje, boompje, beestje. Tony ook niet. Ik geloof wel dat hij niet net als bv Tiesto of tweede leg Sander Kleinenberg ergens eind veertig begin vijftig aan een gezin wil beginnen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
Julia is copy/paste Maan, onzeker nog niet klaar voor de toekomst. Onbegrijpelijke keuze. Oriana was een veel betere keuze geweest en bovendien wat meer in de leeftijdscategorie van Tony. Julia zien we nog wel eens als actrice in GTST of zo maar als vrouw van Tony neen....
Extreem slecht argument als je meedoet aan een programma waarbij het zogenaamd het doel is om een relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 07:23 schreef Dazalbest het volgende:
![]()
Heb je een samenvatting?quote:Op zondag 5 september 2021 09:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oriana heeft dus geen seks gehad op de laatste dates en volgens haar was het een verrassing voor Tony dat ze meedeed:
Ja. Ze hebben geen seks gehad, wel veel gekroeld. Ze weet niet of hij het met Julia heeft gedaan.quote:
Ik snap haar onderdanige houding niet. Een huilfoto sturen? Voor wat? Medelijden? Ze plaatst de huilfoto nu op Instagram trouwens..quote:Op zondag 5 september 2021 22:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben geen seks gehad, wel veel gekroeld. Ze weet niet of hij het met Julia heeft gedaan.
Ze heeft 5 weken lang liefdesverdriet gehad en lag de eerste week alleen maar huilend op bed. Ze overwoog Tony een foto te sturen van haar huilgezicht. Als hij haar nu zou bellen, zou ze willen vragen "waarom?"
Hij zei tijdens de date nogal vaak dat hij een toekomst samen zag, waardoor ze dacht dat de buit binnen was. Of ze hem nu nog een kans zou geven, durft ze niet te zeggen.
Zag het ook ja, ben heel benieuwd nuquote:Op woensdag 8 september 2021 20:31 schreef Donna het volgende:
De teaser voor de reunie aflevering van morgen staat sinds vandaag op de FB en Insta van Videoland en Tony Jr. himself reageert op Insta dat het zowat een roast is.
De dames tegen hem dus.
Heerlijk. Popcorn!
Mja, komen wel emoties los en Tony wordt wel echt tot verantwoording geroepen.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:52 schreef roos94 het volgende:
Orianna zegt dat de reunie niet zo juicy is als mensen hopen
Hou volquote:Op donderdag 9 september 2021 09:20 schreef roos94 het volgende:
Tering wat een hoop gelul en oninteressant gezeik het 1e deel. Allemaal oude beelden laten zien en lullen over wat voor social media reacties de meiden hebben ontvangen. Lekker boeiend.
die heeft zich gewoon laten verleiden.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:24 schreef Lief17 het volgende:
Eerlijk, ik vind die Maxime wel echt een backstabber hoor.
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:35 schreef tim020hoorn het volgende:
Ik zag Orianna wel blij zijn dat ze niks met Tony meer te maken heeften terecht die verdiend echt veel beter
Nee, ik vind haar heel onsympathiek overkomen. Zo een type die andere vrouwen naar beneden praat. Op een subtiele wijze doet ze dat.quote:
Dat zag ik niet hoor, als Tony nu belt kom je langs staat ze meteen op de stoep denkquote:Op donderdag 9 september 2021 10:35 schreef tim020hoorn het volgende:
Ik zag Orianna wel blij zijn dat ze niks met Tony meer te maken heeften terecht die verdiend echt veel beter
dat kan, verschil van mening.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar heel onsympathiek overkomen. Zo een type die andere vrouwen naar beneden praat. Op een subtiele wijze doet ze dat.
aan het begin misschien, maar toen de verhalen van Julia en Maxime kwamen zag je een andere blik.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat zag ik niet hoor, als Tony nu belt kom je langs staat ze meteen op de stoep denk
Dat verhaal kende ze al. Was echt niet voor het eerst dat ze het hoorde.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:53 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
aan het begin misschien, maar toen de verhalen van Julia en Maxime kwamen zag je een andere blik.
Ach wel neequote:Op donderdag 9 september 2021 10:53 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
aan het begin misschien, maar toen de verhalen van Julia en Maxime kwamen zag je een andere blik.
dan verbaast me de blik nog meerquote:Op donderdag 9 september 2021 10:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ze al. Was echt niet voor het eerst dat ze het hoorde.
Waarschijnlijk heeft hij heel verhaal tegen haar opgehangen dat Julia toch niet de ware voor hem is en hij een fout heeft gemaakt door haar weg te sturen. Dat laatste heeft Maxime ook ergens gemeld maar ik weet niet meer waarquote:Op donderdag 9 september 2021 10:33 schreef roos94 het volgende:
Ja maxime wordt uit het programma gekickt maar gaat daarna wel even kromliggen voor Tony terwijl hij met Julia nog bezig iskutje
Wat een vreemde ogen die gaan alle kanten opquote:Op donderdag 9 september 2021 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)hter-de-schermen-nog
Van wie preciesquote:Op donderdag 9 september 2021 20:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat een vreemde ogen die gaan alle kanten op
In de link die je deelt, is alleen Toon.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maxime trok ook wel een bepaalde blik...
Oh ja sorry, Maxime bedoelde ik in de reunie aflevering...quote:Op donderdag 9 september 2021 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de link die je deelt, is alleen Toon.
Dat zag ik ook, wat een bitch zeg. Bij hun laatste date begon ze te claimen en daarom mocht ze weg. Nu is ze voor de tweede keer gedumpt en spuwen haar ogen vuurquote:Op donderdag 9 september 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maxime trok ook wel een bepaalde blik...
Het gaat natuurlijk om de fame. Misschien was er daarom zoveel haat naar Julia. Zij kwam er tenminste voor uit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:48 schreef KingRadler het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze 2 lelijke bachelors achter elkaar hebben.
Als je kijkt naar Amerika dan zagen de Bachelors veel mooier uit.
Tony Junior en Gaby Blaaser zijn niet moeders mooiste maar toch geven mensen zich op voor het programma.
Dat heb ik toch niet gehoord vanuit Julia, dat ze er voor uit kwam voor de fame mee te doen....quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de fame. Misschien was er daarom zoveel haat naar Julia. Zij kwam er tenminste voor uit.
Ah ja, ik bedoelde dat zij haar ambitie mbt haar droom niet verloochende. Bijvoorbeeld, ze bleef vasthouden over het ontbreken van een kinderwens.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:52 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet gehoord vanuit Julia, dat ze er voor uit kwam voor de fame mee te doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |