Haha het was sowieso een kutsmoes van hem trouwens. Hij wilde haar gewoon al niet denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:31 schreef ThijsTH het volgende:
Arme AmandaZe stelde zich zo kwetsbaar op.....vond haar een van de leuksten!
Maar komt wel goed met haar uiteraard
Maar echt bijna letterlijk gewoonquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:43 schreef Fascination het volgende:
Amanda paste ook totaal niet bij hem. Hij kon haar niet de diepgang geven waar ik denk dat ze naar op zoek is.
Tony selecteert vooral met z’n penis en zoent er gewoon lustig op los. Waarom ook niet als de vrouwen aan je voeten liggen.
dat laatstequote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:43 schreef Fascination het volgende:
Amanda paste ook totaal niet bij hem. Hij kon haar niet de diepgang geven waar ik denk dat ze naar op zoek is.
Tony selecteert vooral met z’n penis en zoent er gewoon lustig op los. Waarom ook niet als de vrouwen aan je voeten liggen.
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 juli 2021 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)r-komt-volgende-week
Die heeft echt 0 uitstraling. Oersaai.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef Donna het volgende:
Wanneer gaat Roos eens naar huis. Echt 10x niks.
Dit ja. En ze had tegen de rest heel duidelijk gezegd dat ze het echt niet wil en tegen hem “het is nog maar de vraag of’ dat is geen definitieve nee en geeft hem hoop denk ik. Zij zal het uiteindelijk wel worden en dan zijn ze over n tijdje niet meer bij elkaar, net zoals bij Gaby waarvan je ook al mijlenver aan zag komen dat het geen match was toen.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:56 schreef roos94 het volgende:
Wel/geen kids lijkt me een van de weinige niet op te lossen obstakels in een relatie. Je kunt geen middenweg nemen. Dan heeft het toch geen zin om julia te kiezen. Raar
Nou echt he? Oersaai is het goede woord ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Die heeft echt 0 uitstraling. Oersaai.
Ja een goed model, blank canvas. Maar zo sloom en lijzig.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Die heeft echt 0 uitstraling. Oersaai.
De zoen zou voor duidelijkheid hebben gezorgd…quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik was eigenlijk helemaal niet zo verbaasd dat Maxime eruit ging. De date kwam niet heel leuk over, hij vond haar onzekerheid duidelijk irritant. En dat in combinatie met haat hardheid (wat ze zelf ook zei) heel onaantrekkelijk. Ze haalde ook wel anderen omlaag. Ik was meer verbaasd dat er nog gezoend werd....
En wat waren die meiden flauw over die slechte eigenschappen. Zelf lieten ze ook niet het achterste van hun tong zien. Allemaal noemde ze als slechte eigenschap een soort verkapte goede eigenschap, namelijk (te) veel aan anderen denken. Dat is pas makkelijk.
Ja haha, dat zijn van die mensen die zichzelf "pleaser" noemen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
De zoen zou voor duidelijkheid hebben gezorgd…
Ja en sws is dat “ik denk eerder aan anderen dan mezelf” complete bullshit. Wat dat betreft was Tony een stuk eerlijker.
Dit vind ik ook.....best een goeie gast lijkt het zo..... had nog niet veel van/over hem gezien maar ik zie niks ergerlijks..... en hij komt oprecht over en heel relaxed. Al snap ik ook niet waarom hij met Julia verder zou gaan...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind hem best sympathiek overkomen eigenlijk, hij beantwoord alle vragen van de dames en is daar volgens mij wel eerlijk en openhartig over....
Dit dacht ik ook.... ze heeft die hele date de nek om gedraaid door maar bezig te blijven, wat wilde ze überhaupt van hem horen dan....quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:41 schreef Lief17 het volgende:
Ik denk dat Maxime het zelf verpest heeft door maar door te blijven gaan over die andere dates. Ze bleef doorzeuren ondanks dat Tony aangaf dat hij het daar njet over wilde hebben en op hun eigen date wilde concentreren. Ik zag hem ook wel aankomen eigenlijk.
Ga er maar aan staan ook, zoveel keuze.....dan moet je toch ergens wat grenzen trekken zeg maarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit vind ik ook.....best een goeie gast lijkt het zo..... had nog niet veel van/over hem gezien maar ik zie niks ergerlijks..... en hij komt oprecht over en heel relaxed. Al snap ik ook niet waarom hij met Julia verder zou gaan...
Dat die meiden allemaal zo triest doen over hem met de andere dames jeetje wat een onzin..... tuurlijk is hij alles en iedereen aan het aftasten, die wijven weten toch waar ze aan mee doen![]()
Precies. Hij is daar volledig afgeknapt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:41 schreef Lief17 het volgende:
Ik denk dat Maxime het zelf verpest heeft door maar door te blijven gaan over die andere dates. Ze bleef doorzeuren ondanks dat Tony aangaf dat hij het daar njet over wilde hebben en op hun eigen date wilde concentreren. Ik zag hem ook wel aankomen eigenlijk.
Dat heb je ook bij Temptation Island, want hij kan zo goed met de dames praten…quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Paul het volgende:
Maar waarom houdt hij steeds deze 2 erin vraag ik me af, moet dat van de regie ofzo?
Hij heeft toch niets met hun?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.metronieuws.n(...)lor-tony-junior-roosquote:We zijn inmiddels bijna toe aan alweer de achtste aflevering van De Bachelor met Tony Junior. De dj is in het programma op zoek naar zijn ware liefde, al lijkt daar aan getwijfeld te worden door deelneemsters die naar huis zijn gestuurd. Zo deed deelneemster Roos in een interview voor RUMAGTV een boekje open over haar deelname en Tony Junior.
De een kreeg de eerste roos en viel daarna dik tegen en de ander kreeg de eerste zoen en zat daarna te zeuren over de rest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
De druiven zijn zuur voor afvallers Roos en Maxime. Ze hebben een interview gegeven aan een roddelkanaal op insta.
Ze vinden Tony nep, betwijfelen of hij wel echt serieuze intenties had en hij was tijdens opnames heel anders dan daarbuiten. Zodra de camera's stopten met draaien bij een date pakte hij zijn telefoon om te instagrammen.
Maxime vertelde dat hij maar wat rond liep te bekken. Frappant want in het programma vond ze dat helemaal begrijpelijk en bekte ze vrolijk mee.
Ook was hij niet echt geïnteresseerd in hun levens. Daar kan ik dan nog wel in komen, dat is ook een beetje het concept. Het gaat allemaal heel erg om de vrijgezel, dat was bij Gaby ook zo. Dat kun je hem ook niet echt kwalijk nemen, het lijkt me dodelijk vermoeiend om je in zoveel dames tegelijk te verdiepen.
Ik vind het allemaal maar rancuneuze kift. Je weet toch ook een beetje hoe het programma werkt...
Die onderste heeft echt een slechte pruikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Paul het volgende:
Maar waarom houdt hij steeds deze 2 erin vraag ik me af, moet dat van de regie ofzo?
Hij heeft toch niets met hun?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik snap Tony ook wel goed. Die Roos was echt dodelijk saai. En he lullig, maar als ze niet dat verschrikkelijke verhaal over haar vader had verteld, was ze er misschien wel eerder uitgegaan...uiteraard heel heftig wat ze heeft meegemaakt! En Maxime is echt een misgunner. Ik denk dat als ze erin was gebleven tot het eind, ze ook niet gezeurd had over zijn gedrag tijdens de dates, met zijn telefoon enzo.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:11 schreef Donna het volgende:
[..]
De een kreeg de eerste roos en viel daarna dik tegen en de ander kreeg de eerste zoen en zat daarna te zeuren over de rest.
Ja eens, maar dan loopt het met Julia alsnog op de klippen vanwege de kinderwensquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef roos94 het volgende:
Sarai knap? Euh oke
Het is overduidelijk dat hij de meeste vrouwen echt 100x niks vindt en dat die er puur voor de show zitten. Zoals Sarai, Diva, Jolijn en Joy
Die gaan het echt never nooit worden en hebben ook nooit een kans gemaakt.
Oriana en India wil hij misschien een keer naaien en dan weg. Julia vindt hij wel leuk maar ze wil geen kids dus wordt nooit een serieuze relatie.
Tot zover mijn observatie
Ik denk dat hij iedereen wel zou willen seksen en dat is niet enkel beperkt tot die 3, maar dat het met niemand wat wordt idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef roos94 het volgende:
Sarai knap? Euh oke
Het is overduidelijk dat hij de meeste vrouwen echt 100x niks vindt en dat die er puur voor de show zitten. Zoals Sarai, Diva, Jolijn en Joy
Die gaan het echt never nooit worden en hebben ook nooit een kans gemaakt.
Oriana en India wil hij misschien een keer naaien en dan weg. Julia vindt hij wel leuk maar ze wil geen kids dus wordt nooit een serieuze relatie.
Tot zover mijn observatie
Jaaaaaa dat zou voor mij echt de ultieme afknapper zijn want dan zie je echt hoe iemand is. Het zegt veel meer dan die zelfpromotie over de whole package enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef roos94 het volgende:
Ook dat stoken van Sarai over Julia bij Tony
Bij die mannen van Gaby kreeg ik bijna het idee dat ze onderling setjes gingen vormenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die pruik van Saraiik kan er gewoon niet doorheen kijken..
En dat zalvende stemmetje van Tony, met om elke 3 woorden een pauze...
Verder wel heel vermakelijk, al vond ik het seizoen met Gaby iets leuker. De mannen onderling hadden duidelijk een klik. De groupies van Tony doen alsof ze elkaar alles gunnen maar je voelt toch altijd wel een spanning en als ze een ander naar beneden kunnen halen, zullen ze dat niet nalaten.
Haha je de bromance was real in dat huis. Die omhelsden elkaar om het minste of geringste, zoenen op voorhoofd, hoppa. Volgens mij voelde het als 1 grote vriendenvakantie, zeker voor de jongens die toch geen kans maakten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij die mannen van Gaby kreeg ik bijna het idee dat ze onderling setjes gingen vormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |