Ja, onder de noemer 'ik ben nog jong, dat weet ik NOG niet', terwijl ze zowat groen zag van misselijkheid toen het op die ene cocktailparty over kinderen ging.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ah ja, ik bedoelde dat zij haar ambitie mbt haar droom niet verloochende. Bijvoorbeeld, ze bleef vasthouden over het ontbreken van een kinderwens.
Dat zei ze later nadat er steeds die vragen over kwamen. Punt is het kan altijd veranderen maar zoals zij er nu in staat niet. En misschien later ook niet. Ze heeft geen glazen bol.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, onder de noemer 'ik ben nog jong, dat weet ik NOG niet', terwijl ze zowat groen zag van misselijkheid toen het op die ene cocktailparty over kinderen ging.
Enkel tegenover de meiden had ze gezegd dat ze echt geen kinderwens heeft. Bij Tony bleef ze eromheen draaien, van 'nog niet' tot 'weet ik nog niet' en 'op dit moment wil ik nog geen kinderen' and so on. Dat was zowel voor als na die cocktailparty.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zei ze later nadat er steeds die vragen over kwamen. Punt is het kan altijd veranderen maar zoals zij er nu in staat niet. En misschien later ook niet. Ze heeft geen glazen bol.
Dit inderdaad precies wat ik eerder ook zei.... kan zelfs nog best dat Julia hierin mee deed voor de show....quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Enkel tegenover de meiden had ze gezegd dat ze echt geen kinderwens heeft. Bij Tony bleef ze eromheen draaien, van 'nog niet' tot 'weet ik nog niet' en 'op dit moment wil ik nog geen kinderen' and so on. Dat was zowel voor als na die cocktailparty.
Nou denk ik sowieso dat het allemaal een showtje was en geloof ik nog steeds niet dat Julia verliefd was. India en Oriana wel, dus het was makkelijk om Julia te kiezen, die wilde graag wat fame en zo hoefde hij niet een verliefd meisje tot op het bot te kwetsen. Beetje eromheen lullen en klaar.
Genieten!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:14 schreef roos94 het volgende:
Jeetje wat een hoop drama. Wat een stel idioten bij elkaar
Ik ben bang van niet. Al die vrouwen geven af op Tony als hij hen dumpt, maar gaan vervolgens in op zijn avances als hij weer op de stoep staat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:08 schreef tim020hoorn het volgende:
Ik mag hopen dat India het wel snel afkapt
Ja echt bizar.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Al die vrouwen geven af op Tony als hij hen dumpt, maar gaan vervolgens in op zijn avances als hij weer op de stoep staat.
India zei bij de reünie dat ze hem nooit meer hoefde te zien maar zat een dag later bij hem.
Ja, dat ze niet oprecht op zoek was en het voor de fame deed. Ze maakte tijdens de reunie een vreemde switch door 1 van de afvallers mee uit te vragen. Alleen waren die mannen wel een echte vriendengroep en gunden ze elkaar wat, op wat incidentjes na. En Gaby was niet zo rond aan het "proeven" (brrrr) als junior.quote:Op zaterdag 11 september 2021 05:00 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb met Gaby niet gekeken. Na afloop bij haar reeks kwamen toch ook zulke verhalen?
Dat zat raar hè? Alsof het verknipt was.....quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:31 schreef Donna het volgende:
Trouwens had Julia een catfight gehad voor de reünie of was ze haar haarborstel vergeten?
Zo'n verwilderde bos?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Ik vond de haren van Julia mooi.
Vond haar tijdens het programma zelf mooie haren hebben, maar bij die reünie had ze een soort van geknipte pony en persoonlijk vond ik dat heel slordig overkomen.....maar smaken verschillen lijkt me?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je past goed bij de andere meiden.
Tuurlijk! Je kan vinden dat het kapsel niet geslaagd was. Ik proef een ander toontje bij de anderen. Ik vind de ik kom net uit bed en heb met mijn vingers mijn haren gekamd look Julia goed staan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond haar tijdens het programma zelf mooie haren hebben, maar bij die reünie had ze een soort van geknipte pony en persoonlijk vond ik dat heel slordig overkomen.....maar smaken verschillen lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |