Nee, ik zie ook alleen maar de scrambled text. Het zou moeten kunnen in FireFox met deze extensie maar ik krijg het momenteel niet werkend en heb eigenlijk geen zin om hier nu veel tijd in te steken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:11 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Zeker is het te doen. Alleen is die tekst drie of vier A4tjes lang. Da's best een lange anagram.
Ik weet niet hoe je mbv browser add ons betaalmuren passeert. Heb ik nooit gedaan.
Ik doe het anders en meestal gaat het goed, of ik kom er evengoed niet doorheen.
Deze keer kreeg ik een ellenlange anagram ....
Lukt het jou om bij die tekst te komen maar dan zonder anagram?
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:14 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook alleen maar de scrambled text. Het zou moeten kunnen in FireFox met deze extensie maar ik krijg het momenteel niet werkend en heb eigenlijk geen zin om hier nu veel tijd in te steken.
Dutroux was (ook) een drugshandelaar en een sjacheraar die handelde in tweedehands veelal gestolen auto's. Het Duitse artikel suggereert dat hij begin jaren negentig niet alleen voor drugs naar Maastricht kwam maar mogelijk ook op Vinkenslag (thans De Karosseer) kwam voor zijn autohandeltjes. Dat zou saillant kunnen zijn omdat Vinkenslag langs één van de twee mogelijke routes lag die Tanja kan hebben genomen op weg naar haar kamer en bovendien op hooguit enkele honderden meters van de andere (en meest waarschijnlijke) route die ze kan hebben genomen. Zoals ik begin dit jaar al heb uiteengezet zijn er goede redenen om aan te nemen dat Tanja omstreeks 00:33 uur is onderschept op de Maastrichtse Rijksweg, niet ver van haar kamer. De grote vraag is dan of Dutroux op dat moment net van Vinkenslag kwam en met zijn busje op weg was naar huis toen hij Tanja spotte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Dat kan alleen Vinkenslag zijn. Maar wat moet daar dan gebeurd zijn (buiten de wietkwekerijen en handeltjes waar het om bekend stond).
quote:De vorig jaar uitgeloofde beloning van 1 miljoen euro heeft niet geleid tot de gouden tip in de zaak van de sinds 1993 vermiste studente Tanja Groen. Dat concluderen de Peter R. de Vries Foundation en politie Limburg, een half jaar nadat de deadline om aanspraak te maken op de beloning was verlopen.
De politie heeft de afgelopen maanden bijna duizend tips onderzocht. "Dit is vooral ontzettend verdrietig voor de familie van Tanja", schrijft de Peter R. de Vries Foundation. "Corrie en Adrie Groen, de ouders van Tanja, hebben er de afgelopen periode alles aan gedaan om antwoord te krijgen op de vraag waar hun dochter is."
Aan de hand van de tips kan er wel een aantal situaties worden uitgesloten, schrijft de Peter R. de Vries Foundation. Welke dat zijn is niet bekendgemaakt. Het geld wordt nu vrijgegeven om in andere coldcase-zaken te worden ingezet of om slachtoffers van misdaden bij te staan.
https://nos.nl/artikel/24(...)ro-wordt-vrijgegevenquote:Kelly de Vries, de dochter van Peter R. de Vries die nu voorzitter is van de stichting, benadrukt dat tips altijd welkom blijven. "Ook al heeft een miljoen euro jou niet over de streep getrokken om te praten, weet dat jij altijd bij de Peter R. de Vries Foundation terecht kan om jouw informatie (anoniem) te delen."
"Wij geven niet op en ik hoop dat jij uiteindelijk besluit om toch te vertellen waar wij Tanja kunnen vinden."
Dat loopt nog, zie onderaan dat artikel:quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dus Dutroux was ook een dood spoor dus?
quote:Er loopt nog een rechtshulpverzoek bij de Belgische justitie voor het vergelijken van dna dat is gevonden in huizen en auto's van de beruchte kindermoordenaar Marc Dutroux met dna van Groen. In de jaren 90 is al eens onderzocht of Dutroux iets te maken had met de verdwijning van Tanja Groen, maar dat leverde toen niets op.
Ah oopsquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat loopt nog, zie onderaan dat artikel:
[..]
Mja. 1 mio geen reden om te praten, dan zal geen 1 mio dat ook niet zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:05 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ro-wordt-vrijgegeven
Dat lijkt mij ook. Tenzij iemand op zijn sterfbed ineens nog last van het geweten krijgt of zo.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. 1 mio geen reden om te praten, dan zal geen 1 mio dat ook niet zijn.
Ja, als diegene überhaupt al niet overleden is of vast zit voor 'n andere zaak (of andere zaken). Het is bijna 30 jaar geleden alweer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Tenzij iemand op zijn sterfbed ineens nog last van het geweten krijgt of zo.
Je bedoelt Fourniret. Die wordt niet (verder) nagetrokken inzake de verdwijning van Tanja Groen. Fourniret 'opereerde' alleen in Franstalig gebied (Noord-Frankrijk en Wallonië) en maakte voor zover bekend alleen Franstalige slachtoffers. Hij sprak ook geen Nederlands zoals ik eerder hier al heb aangegeven.quote:Op maandag 29 april 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Trekken ze die dna sporen bij die andere Belgische of Franse seriemoordenaar ook na? Fournioit of zoiets.
Dat maakt niet uit, Maastricht ligt vlakbij de Belgische grens waar meteen Frans wordt gesproken.quote:Op maandag 29 april 2024 16:11 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je bedoelt Fourniret. Die wordt niet (verder) nagetrokken inzake de verdwijning van Tanja Groen. Fourniret 'opereerde' alleen in Franstalig gebied (Noord-Frankrijk en Wallonië) en maakte voor zover bekend alleen Franstalige slachtoffers. Hij sprak ook geen Nederlands zoals ik eerder hier al heb aangegeven.
Tja, uit te sluiten is hij niet. Hij is wel in beeld geweest in de zaak Tanja Groen, maar volgens Alain Remue van de Cel Vermiste Personen is er nooit een link gevonden, en datzelfde geldt voor Ronald Janssen. Het is mij niet bekend of en in hoeverre Fourniret en Janssen ooit zijn verhoord in verband met een mogelijke betrokkenheid bij de verdwijning van Tanja Groen. In ieder geval is er volgens een artikel in De Limburger bij beiden nooit op door gerechercheerd.quote:Op maandag 29 april 2024 16:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Maastricht ligt vlakbij de Belgische grens waar meteen Frans wordt gesproken.
Ook heeft hij een gat van een aantal jaren (onder andere 1993) waarin hij een vrij man was waarbij hij helemaal niet gepakt is met een moord. Dat is wel vreemd voor een seriemoordenaar. En ik had ergens gelezen dat hij met zijn bus regelmatig ook vlakbij Maastricht rondreed, of daar zelfs wel eens kwam.
Mocht er bij Dutroux verder geen bewijs worden gevonden zie ik niet in waarom hij uitgesloten mag worden.
Ze zullen het wel weten nu, niet? Of er een match is of niet.quote:
Als er een match was, zou dat op het NOS-journaal komen en niet bij Beau.quote:Op maandag 29 april 2024 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zullen het wel weten nu, niet? Of er een match is of niet.
Afgelopen dagen paar afleveringen gezien van documentaire over Fourniret.quote:Op maandag 29 april 2024 16:11 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je bedoelt Fourniret. Die wordt niet (verder) nagetrokken inzake de verdwijning van Tanja Groen. Fourniret 'opereerde' alleen in Franstalig gebied (Noord-Frankrijk en Wallonië) en maakte voor zover bekend alleen Franstalige slachtoffers. Hij sprak ook geen Nederlands zoals ik eerder hier al heb aangegeven.
Denk zo ongeveer elke kindermoordenaar uit Nederland, België en Duitsland wel...quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Was Michel Stockx ook niet ooit in verband gebracht met Tanja? [edit: Oh nee wacht, die zat in 1992 al vast...]
https://panorama.nl/artik(...)dse-seriemoordenaars
Ja, dat linkje bevat zo'n beetje alle obscure seriemoordenaars die we hebben gekend in Nederland, waarvan een groot aantal helaas een voorkeur voor kinderen hadquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk zo ongeveer elke kindermoordenaar uit Nederland, België en Duitsland wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |