SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slecht maar niet helemaal mijn ding/smaak verder, maar jij vindt het leuk, dus boeienquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zij is wel een ontdekking van mij dit jaar. Nadeel is ze heeft niet veel gemaakt.
Vanmiddag lag er een meisje in, beetje te zingen, in zichzelf te kletsen. Kleutertje, was vlak daarvoor nog bij haar wezen kijken, komt haar vader haar halen, ligt ze te slapen.quote:
En dat ze zo'n lieve toffe juf hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanmiddag lag er een meisje in, beetje te zingen, in zichzelf te kletsen. Kleutertje, was vlak daarvoor nog bij haar wezen kijken, komt haar vader haar halen, ligt ze te slapen.Zo fijn dat de kinderen het zo relaxt hebben.
Oh dat klinkt al als my kind of scenequote:Op donderdag 24 juni 2021 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Je moet de illegale feesten opzoeken deze uren.
2e toch?quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond uitlaten en daarna op naar de priklocatie.
Balliebalquote:
Oh handig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2e toch?
Ik had vrij gevraagd voor volgende dinsdag, geen probleem voor de pirk. toen werd het een sluitdienst oke. nu krijg ik rooster om half 11 beginnen en om 11 is de pirk
dit jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Donderdag pas. Waarom voelt het dan als vrijdag
2e Moderna-prik.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2e toch?
Ik had vrij gevraagd voor volgende dinsdag, geen probleem voor de pirk. toen werd het een sluitdienst oke. nu krijg ik rooster om half 11 beginnen en om 11 is de pirk
En dat het dan morgen dinsdag blijkt te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Donderdag pas. Waarom voelt het dan als vrijdag
Dan zou ik me wel echt genept voelenquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat het dan morgen dinsdag blijkt te zijn
Begrijp wel dat je niet kunt wachten om de badkamer te poetsen zaterdagavondquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik me wel echt genept voelen
Dat is wel één van de hoogtepuntjes in mijn levenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp wel dat je niet kunt wachten om de badkamer te poetsen zaterdagavond
ai ai aiquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel één van de hoogtepuntjes in mijn leven
nou ja voor die zaterdag er na heb ik wel vrij want dan ga ik bootje varen in rotterdam.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e Moderna-prik.
Klinkt typisch als horeca die planning.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
"Dat is ook bewezen: hersencellen van overleden mensen kunnen in het lab nog weken voortleven"
https://www.scientias.nl/brein-niet-helemaal-dood-na-onthoofding/
Lekker zwieren zwieren met de naakte gladde ballen boven het bad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel één van de hoogtepuntjes in mijn leven
Of: “Jezus, alweer sushi!”quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat een van je hoofden na weken stilte ineens "goedemorgen bitterbal" zegt.
Precies, dat moet ik niet hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat een van je hoofden na weken stilte ineens "goedemorgen bitterbal" zegt.
Palingbeestje palingbeestje palingbeestje palingbeestje!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies, dat moet ik niet hebbenZou mij echt de stuipen op het lijf jagen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palingbeestje palingbeestje palingbeestje palingbeestje!!!!
En daarna weer stil...
Gewoon een beetje schijt aan hebben en hups aanrijden en als ze je aanhouden doe je net alsof je niet tot 10 kunt tellen, joehoequote:Op donderdag 24 juni 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit net naar de inreisregels voor Duitsland te kijken. Daar moet je zowat een dag op studeren om dat allemaal te bevrijpen, met alle beperkingen, uitzonderingen en regels per deelstaat
Misschien kun je ‘m trainen als wekker.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palingbeestje palingbeestje palingbeestje palingbeestje!!!!
En daarna weer stil...
Je komt niet eens je hotel binnen zonder testquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schijt aan hebben en hups aanrijden en als ze je aanhouden doe je net alsof je niet tot 10 kunt tellen, joehoe
zoek je weer een wandelvakantie?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je komt niet eens je hotel binnen zonder test
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kun je ‘m trainen als wekker.
“Bij de volgende piep is het zeven uur.”
Sturen ze je vast naar de lokale neusprikkert om een stempeltje te halen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je komt niet eens je hotel binnen zonder test
Per 1 juli zijn de testen gratis toch?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik drie dagen vrij. Zou dan best een weekendje willen wandelen
Gedoe allemaalquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sturen ze je vast naar de lokale neusprikkert om een stempeltje te halen.
Ja, geloof het welquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per 1 juli zijn de testen gratis toch?
Zal daar anders aan toegaan dan in Spanje inderdaad, mijn zus vertrekt maandag naar Spanje en de lokale neusprikkert daar had alvast een stempeltje met negatieve test gezetquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gedoe allemaal![]()
Die Duitsers zijn natuurlijk weer supergründlich met alles.
je gaat alleen voor de taart en schnitzelquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik drie dagen vrij. Zou dan best een weekendje willen wandelen
Met de buurman?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor die zaterdag er na heb ik wel vrij want dan ga ik bootje varen in rotterdam.
allemaal duimen voor goed weer
Kut voor jequote:
zeg ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor kleur bikini's trekken jullie aan?
Eerder de taart en de worst danquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat alleen voor de taart en schnitzel
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder de taart en de worst dan
Bestaan er eigenlijk ook worsttaarten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder de taart en de worst dan
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ook worsttaarten?
je zou denken erger kan niet toch?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er vloog een mot in mijn thee.
Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor de rest van de dag.
Drink je die thee nog op dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Storm in een glas thee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou denken erger kan niet toch?
Ja, lekker man. Thee met mottenstof.quote:
Leuk wel.quote:
Iets met spinnenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou denken erger kan niet toch?
Sterkte alvast!quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dank je welquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Bal en Flaffel op zoek naar palingbeestjes.
Misschien is het wel erg lekker en gezond, mottenthee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Thee met mottenstof.
ik had deze vraag niet van jou verwacht..quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor kleur bikini's trekken jullie aan?
werkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend weer 25 graden Ballie
Mottenbouillon.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel erg lekker en gezond, mottenthee.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
dit zie ik bij @:bitterbal nog wel gebeuren
[ afbeelding ]
Binnen een half jaar 1200 zwarte tennisballen met 8 poten in huis.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
dit zie ik bij @:bitterbal nog wel gebeuren
[ afbeelding ]
dan woon ik hier niet meer hoorquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een half jaar 1200 zwarte tennisballen met 8 poten in huis.
Broek uit, op je hoofd, broek uit, op je hoofd!quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag zowaar niet zoveel te doen en maar 2 meetings
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broek uit, op je hoofd, broek uit, op je hoofd!
Wel tussen de meetings door dan he.
Welke maat schoenen heb jij?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook twee meetings en ik heb echt net zoveel zin als twee die geen zin hebben.
Weirdo!quote:
Flashbacks naar concerten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broek uit, op je hoofd, broek uit, op je hoofd!
Wel tussen de meetings door dan he.
Bij concerten zie ik toch niets, tenzij ik op iemands rug magquote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij concerten zie ik toch niets, tenzij ik op iemands rug mag
Niet zo lang en aangezien hier in NL zo ongeveer de langste mensen ter wereld wonen, is dat verschil nogal groot.quote:
Nicheconcerten helpen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij concerten zie ik toch niets, tenzij ik op iemands rug mag
Taal is dynamisch yo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GVD, hoezo schrijven mensen tegenwoordig wilt, waar je dus wil moet schrijven?
Okay bro.quote:
ze mogen het dynamisch in hun reet schuiven. zoveel verandering in taal is niet goed voor mequote:
Plastic zak openknippen, op je bed leggen, washandje een beetje nat maken met warm water en klaarleggen, deur checken of die op slot zit, telefoon op niet storen zetten, muziek waar je een hekel aan hebt opzetten, paar keer diep ademhalen en je wijsvinger insmeren met wasverzachter naar keuze, succes.quote:
Ik vind het aarslelijk, maar gebruik gaat helaas voor mijn mening.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okay bro.
Maar wilt is gewoon pertinent fout en het klinkt ook gewoon kut als iemand het zegt.
Sturen ze je dan weg?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dag te vroeg bij de priklocatie![]()
Helemaal in mijn hoofd dat ik vandaag moest.
Vooral ook de jongere generatie die het gebruiktquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het aarslelijk, maar gebruik gaat helaas voor mijn mening.
En je ze wilde je niet eens even vandaag prikken danquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij niet. Zit nu op het VIP-deck mijn 15 minuten af te wachten.
zat @bitterbal daar dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ging er net wel een tegen de vlakte aan
Goed leven? Waar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Amarantha het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bleh, blijft naar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
mijn nichtje gisteren ook. belde haar moeder om trots te vertellen dat ze deze keer niet was flauwgevallen, maakte grappen over de persoon tegenover haar die wel tegen de vlakte ging en toen ging ze zelf ook hehehehquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pirkangst?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even een suikerklontje geven, spuitenfobie?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
oke, dan stap ik zo de auto in om die kant op te rijdenquote:
Dan verstop ik mij in het park.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke, dan stap ik zo de auto in om die kant op te rijden
ik kan mij dat zo niet voorstellen, dat je onderuit gaat door een prikje (niet zijnde een narcose)quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nichtje gisteren ook. belde haar moeder om trots te vertellen dat ze deze keer niet was flauwgevallen, maakte grappen over de persoon tegenover haar die wel tegen de vlakte ging en toen ging ze zelf ook heheheh
samen met Albertoquote:
Ik doe alle titels in wingdings.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een document van een collega na te kijken met 2 verschillende lettertype.
Hoe kun je nu zo'n document aanleveren?
ja welles mee gemaakt dat ze alleen bij het zien van de naald gewoon uitviel. Denk pure angstquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij dat zo niet voorstellen, dat je onderuit gaat door een prikje (niet zijnde een narcose)
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic zak openknippen, op je bed leggen, washandje een beetje nat maken met warm water en klaarleggen, deur checken of die op slot zit, telefoon op niet storen zetten, muziek waar je een hekel aan hebt opzetten, paar keer diep ademhalen en je wijsvinger insmeren met wasverzachter naar keuze, succes.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe alle titels in wingdings.
ik was met dat zelfde nichtje een keer een dag te vroeg op eindhoven airport om naar londen te gaan. We zijn overal doorheen gekomen. Pas bij het boarden zei de medewerker dat we een dag te vroeg waren. We hadden echt niets door gehadquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de prik. Gelukkig niet op het VIP-deck.
Koppen en broodtekst in verschillende lettertypes is nog wel normaal, maar gok dat het in dit geval allemaal dwars door elkaar staatquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een document van een collega na te kijken met 2 verschillende lettertype.
Hoe kun je nu zo'n document aanleveren?
hoe danquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was met dat zelfde nichtje een keer een dag te vroeg op eindhoven airport om naar londen te gaan. We zijn overal doorheen gekomen. Pas bij het boarden zei de medewerker dat we een dag te vroeg waren. We hadden echt niets door gehad![]()
mijn nichtje huilen , die voelde zich zo stom en ik vond het zo grappig
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een filmpje gezien dat ze een inenting van dichtbij lieten zien, je ziet echt wel de cellen uiteenspatten en weggeduwd worden in de huid en die naald, nou dat is echt geen kleintje dan maar flinke lerp metaal die ze met kracht in je duwen.
Maar jij bent sowieso het liefste overal veel en veel te vroegquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was met dat zelfde nichtje een keer een dag te vroeg op eindhoven airport om naar londen te gaan. We zijn overal doorheen gekomen. Pas bij het boarden zei de medewerker dat we een dag te vroeg waren. We hadden echt niets door gehad![]()
ja had ze voor mijn verjaardag cadeau gedaan dus ze zei dat we op die datum naar londen gingen dus ik ging gewoon mee maar ze had zich vergistquote:
ja maar dit was niet de bedoelingquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso het liefste overal veel en veel te vroeg
Daar heb ik ook last van. Soms vind ik mezelf daar heel irritant meequote:Op donderdag 24 juni 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso het liefste overal veel en veel te vroeg
ja dat doe k ookquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Soms vind ik mezelf daar heel irritant meeZit je weer drie uur op een luchthaven te wachten.
Meestal kom ik het vliegveld binnenlopen en hoor ik mijn naam al omgeroepen wordenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Soms vind ik mezelf daar heel irritant meeZit je weer drie uur op een luchthaven te wachten.
O, ben jij dat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal kom ik het vliegveld binnenlopen en hoor ik mijn naam al omgeroepen worden
Of je bent gewoon ruim 3 uur van tevoren aanwezig en dan is er een storing bij de bagage check-in waardoor je alsnog moet gaan rennen en haasten om je vlucht te halenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heeft je toestel vertraging. Zit je je daar vijf uur te vervelen.
Ja, dat laatste.. Heb er een opmerking over gemaakt en ze zoeken het maar uit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koppen en broodtekst in verschillende lettertypes is nog wel normaal, maar gok dat het in dit geval allemaal dwars door elkaar staat
Yep standaard en op een gekke manier maak ik altijd leuke nachten mee nadat ik een vlucht heb gemistquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O, die heb ik nog nooit gehad. De ergste vertraging was een keer op een vlucht van Boedapest naar Eindhoven. We waren net ingestapt toen er onweer losbrak. Hebben we twee uur in dat toestel moeten wachten voordat we konden vertrekkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je bent gewoon ruim 3 uur van tevoren aanwezig en dan is er een storing bij de bagage check-in waardoor je alsnog moet gaan rennen en haasten om je vlucht te halen
Toch fijn persoonlijke benadering.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal kom ik het vliegveld binnenlopen en hoor ik mijn naam al omgeroepen worden
'Zou EasyJet namen omroepen?'quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb dat verhaal hier geloof ik al meermaals verteldquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die heb ik nog nooit gehad. De ergste vertraging was een keer op een vlucht van Boedapest naar Eindhoven. We waren net ingestapt toen er onweer losbrak. Hebben we twee uur in dat toestel moeten wachten voordat we konden vertrekkenEn ik zat helemaal klem, met allerlei metalen onderdelen van de stoel voor me die in willekeurige lichaamsdelen prikten.
Even kijken of je geen bolletjes onder je verband hadquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb dat verhaal hier geloof ik al meermaals verteldDat we op een gegeven moment bij de rij van de douane er dwars doorheen zijn gelopen omdat we anders de vlucht zouden missen en ik toen nog bij de douane een extra controle kreeg omdat ik nog allemaal verband op mijn lijf had
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of je geen bollmmetjes onder je verband had
Hadden ze geluk dat 1 van die verbanden het litteken van de verwijderde stoma was en dat ze niet de stomazak hoefden te onderzoekenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of je geen bolletjes onder je verband had
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze geluk dat 1 van die verbanden het litteken van de verwijderde stoma was en dat ze niet de stomazak hoefden te onderzoeken
Zo'n ruige baard heb ik niet dat ze dat vermoedenquote:
Ik had een keer vrij langdurige vertraging in Athene met een tussenstop, dus wij de stad in, ketsbezopen geworden, wij weer terug naar het vliegveld, beetje flauw lallen daar bij de douane, hadden we het vliegveld helemaal niet af gemogen, dus wilden ze ons arresteren, ik zeg "stelt oe eigen aan verrekte biftekivreters, you zijn really not in orde of wel stelletje anal knights"quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die heb ik nog nooit gehad. De ergste vertraging was een keer op een vlucht van Boedapest naar Eindhoven. We waren net ingestapt toen er onweer losbrak. Hebben we twee uur in dat toestel moeten wachten voordat we konden vertrekkenEn ik zat helemaal klem, met allerlei metalen onderdelen van de stoel voor me die in willekeurige lichaamsdelen prikten.
beetje lekkere wijven op kantoor?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze geluk dat 1 van die verbanden het litteken van de verwijderde stoma was en dat ze niet de stomazak hoefden te onderzoeken
Hehe ik heb ooit eens 5 uur vertraging gehad op het vliegveld van Nice, maar alle horeca was ook letterlijk dicht, want het was na 22.00 uur. Zit je daar met 0 communicatie/ eten en drinken. Uiteindelijk kwam dat vliegtuig dan wel opdraven en we hebben ons geld ook nog terug gekregen. Dus dat was dan wel weer fijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het best knap hoe die mensen af en toe bij de juiste gate uitkomen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Weleens gezien dat een Aziatische toeriste zowat uit een handtassenwinkel gesleurd moest worden door grondpersoneel omdat ze anders haar vlucht zou missen. Dan heb je je prioriteiten ook wel goed op een rijtje.
En dan krijg je een waardebon van 2,50 waarmee je sowieso niks kan kopen op een luchthavenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe ik heb ooit eens 5 uur vertraging gehad op het vliegveld van Nice, maar alle horeca was ook letterlijk dicht, want het was na 22.00 uur. Zit je daar met 0 communicatie/ eten en drinken. Uiteindelijk kwam dat vliegtuig dan wel opdraven en we hebben ons geld ook nog terug gekregen. Dus dat was dan wel weer fijn.
Ook wel apart dat ze al die troep die wij uit China importeren, hier in een winkel kopen en weer mee terug zeulen. Dat zou toch eficiënter moeten kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het best knap hoe die mensen af en toe bij de juiste gate uitkomen.
De hond sloeg aan op je zweetvoeten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
En een keer met maar een schoen aan moeten boarden omdat een stel Chinezen dachten dat ik de shoebomber was, ik ben zo fucking wit als sneeuw
Honden zijn eten in China.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hond sloeg aan op je zweetvoeten?
Alles is eten in China.quote:
Ook eens gehad, moest iedereen hun schoenen uittrekken. We hadden al haastquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hond sloeg aan op je zweetvoeten?
riem af, broek gelijk op je enkelsquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook eens gehad, moest iedereen hun schoenen uittrekken. We hadden al haastOok alle riemen af.
Ja klopt! Bij het inchecken krijgen we een bonnetje in de handen gedrukt en verder geen tekst en uitleg en of we door wilden lopen, want er stond natuurlijk een rij achter onsquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan krijg je een waardebon van 2,50 waarmee je sowieso niks kan kopen op een luchthaven
Broek af, tetten blootquote:
Laatste paar keer van en naar Londen, daarvoor ook nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nooit vertraging gehad nog
En panda's.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Chinees eet alles met poten behalve de eettafel.
Alles met vleugels, behalve een vliegtuig en alles met poten, behalve een tafel.quote:
Inmiddels niet meer maar als dat domme beest niet zoveel geld op zou brengen dan vraten ze die echt wel op hoor.quote:
Lucky youquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nooit vertraging gehad nog
kwam keer op vliegveld aan in turkije voor terug reis zie ik daar vriend van mijn zoon. die had enorme vertraging had al bijna in nederland moeten zijn. en wij vlogen nog eerder terug ook. hij was volgende dag pas terugquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste paar keer van en naar Londen, daarvoor ook nooit.
Of nee, in Hong Kong, want er was iets met het vliegtuig. NEEM ALSJEBLIEFT DE TIJD OM HET TE FIKSEN.
Het valt nog mee dat die olifanten niet ergens op een grill zijn beland.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer maar als dat domme beest niet zoveel geld op zou brengen dan vraten ze die echt wel op hoor.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Broek op je enkels en rennen met je veters los
Ik was eens met een vriendin naar Londen, maar ik zou eerst nog naar m'n neef gaan en zij naar een vriendin ergens in Birmingham, dus aparte vluchten heen en terug geboekt. Ik ging vrijdagavond terug en zij vrijdagmiddag vanwege een wedstrijd de volgende ochtend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kwam keer op vliegveld aan in turkije voor terug reis zie ik daar vriend van mijn zoon. die had enorme vertraging had al bijna in nederland moeten zijn. en wij vlogen nog eerder terug ook. hij was volgende dag pas terug
Ik heb een periode alleen maar hogere schoenen gedragen. Toen was dat vaste prik.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook eens gehad, moest iedereen hun schoenen uittrekken. We hadden al haastOok alle riemen af.
van die schoenen met veters tot aan je knieeen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een periode alleen maar hogere schoenen gedragen. Toen was dat vaste prik.
ja kan raar lopen inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens met een vriendin naar Londen, maar ik zou eerst nog naar m'n neef gaan en zij naar een vriendin ergens in Birmingham, dus aparte vluchten heen en terug geboekt. Ik ging vrijdagavond terug en zij vrijdagmiddag vanwege een wedstrijd de volgende ochtend.
Ik was eerder thuis
Sneakers laten ze tegenwoordig vaak gaan, maar toen moesten ook alle instappers enzo uit. En ik droeg Skechers en die meuren altijd zoquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een periode alleen maar hogere schoenen gedragen. Toen was dat vaste prik.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sneakers laten ze tegenwoordig vaak gaan, maar toen moesten ook alle instappers enzo uit. En ik droeg Skechers en die meuren altijd zo
Ook een keer gehad, rook uit een luikje uit de grond in het vliegtuig met taxiën, kwam er een monteur het vliegtuig in en dat leek serieus wel een mongool (hij stond ook als een labrador naar dat luik te staren) dus ik vroeg aan zo'n stewardess "Eeeuhm serieus moet die klapjosti dit vliegtuig gaan repareren of wat?" Ze schoot nog in de lach maar mensen om ons heen hoorden dat en die renden zowat het vliegtuig uit, dat personeel boos op mijquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of nee, in Hong Kong, want er was iets met het vliegtuig. NEEM ALSJEBLIEFT DE TIJD OM HET TE FIKSEN.
Nee, gewoon hoge sneakers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
van die schoenen met veters tot aan je knieeen?
t valt dan wel meequote:
jammer zeg.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos mocht niet mee dus nee
Zie je ineens een monteur met duct tape op de vleugel.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog lang geen lunchtijd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Bonje met HR om niks![]()
Principekwestie![]()
Ik ga ze opvreten
Liever een monteur dan een gremlin.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je ineens een monteur met duct tape op de vleugel.
rolletje ducttape er om heen en klaarquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je ineens een monteur met duct tape op de vleugel.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever een monteur dan een gremlin.
niet meer in china bestellen dusquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Wel jammer van die extra kosten wanneer je iets in China bestelt
dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk gaat m'n toffe tas eeuwig mee.
Kip.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Wat zit er dan op dat broodje?
https://www.ed.nl/koken-e(...)%2Fl.facebook.com%2F
Dan ga je binnen werkenquote:
dan moet je harder werken om het niet koud te krijgenquote:
Toen ik nog groepsles had, klaagden mensen dat ze het koud hadden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je harder werken om het niet koud te krijgen
sowieso is het niet koud nu gekkie
Ik heb een shirtje aan maar twijfel of ik niet iets met lange mouwen aan moet trekkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je harder werken om het niet koud te krijgen
sowieso is het niet koud nu gekkie
en het trekt zo nog door naar 19 graden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een shirtje aan maar twijfel of ik niet iets met lange mouwen aan moet trekkenHet is 16 graden.
Ik krijg in de winter altijd meewarige blikken met m'n korte mouwen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog groepsles had, klaagden mensen dat ze het koud hadden.
Ik dacht: dan moet je harder sporten
Tering wat kut.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In grote delen van Amerika wordt het de komende dagen 40-45 graden
Ik ben echt blij dat ik hier zit.
Ja dat wel, liever dit dan dat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op kantoor ook zo, want iedereen had altijd de kachel op standje hel en ik liep dan in mn t-shirt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg in de winter altijd meewarige blikken met m'n korte mouwen.
Tot er iets van een kwartier voorbij was. Dan zijn het meestal "oh, ja, je had gelijk".
kut is meestal wel minder warm dan datquote:
Zo kun je het wel samenvattenquote:
Het mag van mij echt wel wat warmer worden, als er maar een verkoelend briesje isquote:
Pffff ☹️quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
kut is meestal wel minder warm dan dat
dat geluid komt er soms wel uit jaquote:
Gelukkig is het hier 14-18 gradenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
40 graden in een droge woestijn is wel een stuk prettiger dan in een drukke stad vlakbij het water ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Laatst ook op reddit nog, dat het in delen van Europa ook steeds vaker over de 30 en soms richting de 40 graden gaat, en al die Amerikanen hadden liever 40 graden in Phoenix dan 40 graden in Rome, want hier zijn de steden er niet op gebouwd.
Dan vinden we wel andere dingen op op te racisten. Zo zijn mensenquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
Met de opwarming van de Aarde is straks iedereen zwart, einde van racisme
Van prettiger spreek ik niet echt in die gevallen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
40 graden in een droge woestijn is wel een stuk prettiger dan in een drukke stad vlakbij het water ja.
jouw zwart is niet zwart genoeg!quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vinden we wel andere dingen op op te racisten. Zo zijn mensen
Athene is de warmste stad toch?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
We moeteni n Nederland ook andrs gaan bouwen. Al die donkere gebouwen met alleen maar glas zijn onleefbaar zonder airco.We kunnen een hoop leren van landen als Griekenland.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bestaat inderdaad![]()
Zelfde als sommige gays die het niet hebben op biseksuelen.
Of gays die gays uitkotsen omdat ze met zwierende piel op bootjes staan te dansen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bestaat inderdaad![]()
Zelfde als sommige gays die het niet hebben op biseksuelen.
Mja, bedoelde meer de huizen op Kreta en zo. Wit, met overhangende randen zodat ze hun eigen schaduw creëren, luiken die overdag de zon buiten houden, dikke murenquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Athene is de warmste stad toch?
Daar zijn ze nu in alle haast stadstuintjes aan het maken.
Ja dat zou hier ook geen slecht idee zijn inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bedoelde meer de huizen op Kreta en zo. Wit, met overhangende randen zodat ze hun eigen schaduw creëren, luiken die overdag de zon buiten houden, dikke muren
Het ziet er ook een stuk mooier uit dan die kantoor-kasjesquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bedoelde meer de huizen op Kreta en zo. Wit, met overhangende randen zodat ze hun eigen schaduw creëren, luiken die overdag de zon buiten houden, dikke muren
Eensquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er ook een stuk mooier uit dan die kantoor-kasjes
Mja, maar in de winter een beetje zonlicht wordt wel een uitdaging.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Arabische Egyptenaren uit Cairo die werkelijk kotsen op de donkere Nubiërs uit het zuiden van het land.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo kijken Hindoestaanse Surinamers weer neer op Creolen. Het is altijd wat met mensen.
Details, IJs, detailsquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar in de winter een beetje zonlicht wordt wel een uitdaging.
Met je blote mol in de tuin gaan liggenquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar in de winter een beetje zonlicht wordt wel een uitdaging.
Amsterdammers die kotsen op Rotterdammers en vice versa. Randstedelingen die sowieso iedereen in de provincie dom vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Arabische Egyptenaren uit Cairo die werkelijk kotsen op de donkere Nubiërs uit het zuiden van het land.
Mensen met peenrood haar hebben geen ziel.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amsterdammers die kotsen op Rotterdammers en vice versa. Randstedelingen die sowieso iedereen in de provincie dom vinden.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met peenrood haar hebben geen ziel.
Dan laat ik wel mooi m'n vacht staan. Koud jonge.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je blote mol in de tuin gaan liggen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan laat ik wel mooi m'n vacht staan. Koud jonge.
Huehue.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens kun je in de winter de luiken open doen en omdat de zon lager staat, schijnt hij toch je huis in![]()
Oké, opgelost. Laten we op z'n Grieks gaan bouwen
Aan d'r scheiding te zien, speelt ze vals.quote:
Ik vermoed inderdaad dat je beneden geen zonnebril op hoeft.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan d'r scheiding te zien, speelt ze vals.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed inderdaad dat je beneden geen zonnebril op hoeft.
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopendquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in mijn lunch. @:haags is het al tijd?
Haagsie!quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Kijk, daar heb je het gedonder alquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees net dat morgen Albanie op geel gaat.![]()
Whoop! Whoop!quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees net dat morgen Albanie op geel gaat.![]()
Oh yisssss, nasseeeeeequote:Op donderdag 24 juni 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Oh, wacht.. dat is iets positiefsquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het gedonder al
Gedonder?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het gedonder al
Heb alleen pas eind september vrij en denk niet dat eerder er in zit. Ik wil nuuuuuuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |