SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slecht maar niet helemaal mijn ding/smaak verder, maar jij vindt het leuk, dus boeienquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zij is wel een ontdekking van mij dit jaar. Nadeel is ze heeft niet veel gemaakt.
Vanmiddag lag er een meisje in, beetje te zingen, in zichzelf te kletsen. Kleutertje, was vlak daarvoor nog bij haar wezen kijken, komt haar vader haar halen, ligt ze te slapen.quote:
En dat ze zo'n lieve toffe juf hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanmiddag lag er een meisje in, beetje te zingen, in zichzelf te kletsen. Kleutertje, was vlak daarvoor nog bij haar wezen kijken, komt haar vader haar halen, ligt ze te slapen.Zo fijn dat de kinderen het zo relaxt hebben.
Oh dat klinkt al als my kind of scenequote:Op donderdag 24 juni 2021 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Je moet de illegale feesten opzoeken deze uren.
2e toch?quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond uitlaten en daarna op naar de priklocatie.
Balliebalquote:
Oh handig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2e toch?
Ik had vrij gevraagd voor volgende dinsdag, geen probleem voor de pirk. toen werd het een sluitdienst oke. nu krijg ik rooster om half 11 beginnen en om 11 is de pirk
dit jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Donderdag pas. Waarom voelt het dan als vrijdag
2e Moderna-prik.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2e toch?
Ik had vrij gevraagd voor volgende dinsdag, geen probleem voor de pirk. toen werd het een sluitdienst oke. nu krijg ik rooster om half 11 beginnen en om 11 is de pirk
En dat het dan morgen dinsdag blijkt te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Donderdag pas. Waarom voelt het dan als vrijdag
Dan zou ik me wel echt genept voelenquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat het dan morgen dinsdag blijkt te zijn
Begrijp wel dat je niet kunt wachten om de badkamer te poetsen zaterdagavondquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik me wel echt genept voelen
Dat is wel één van de hoogtepuntjes in mijn levenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp wel dat je niet kunt wachten om de badkamer te poetsen zaterdagavond
ai ai aiquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel één van de hoogtepuntjes in mijn leven
nou ja voor die zaterdag er na heb ik wel vrij want dan ga ik bootje varen in rotterdam.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e Moderna-prik.
Klinkt typisch als horeca die planning.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
"Dat is ook bewezen: hersencellen van overleden mensen kunnen in het lab nog weken voortleven"
https://www.scientias.nl/brein-niet-helemaal-dood-na-onthoofding/
Lekker zwieren zwieren met de naakte gladde ballen boven het bad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel één van de hoogtepuntjes in mijn leven
Of: “Jezus, alweer sushi!”quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat een van je hoofden na weken stilte ineens "goedemorgen bitterbal" zegt.
Precies, dat moet ik niet hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat een van je hoofden na weken stilte ineens "goedemorgen bitterbal" zegt.
Palingbeestje palingbeestje palingbeestje palingbeestje!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies, dat moet ik niet hebbenZou mij echt de stuipen op het lijf jagen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palingbeestje palingbeestje palingbeestje palingbeestje!!!!
En daarna weer stil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |