abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 12:59:15 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_200041457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:51 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Hoe verzin je het een kamerjas en slippers van Hazes die 🪁 gaat bij mij niet op 🤣
Slippertjes passen toch juist prima bij de naam André Hazes?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200042243
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:21 schreef Magica het volgende:

[..]

Buiten bij der theekraam :')
Waar ik net langsliep! Rachel stond zelf uiteraard niet in de theekraam,
wel 3 jonge meisjes zonder al te veel levenslust
Overigens zoekt ze (alweer) nieuwe medewerkers (liefst) tussen 17-28 jaar oud

Kreeg niet direct het idee dat het daar storm loopt, het ziet er dan ook totaal niet aantrekkelijk uit,
bovendien zijn er veel betere opties vlakbij
pi_200042633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:11 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.adformatie.nl(...)-met-lied-en-kleding

Volgens Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl en zelf ook fan, spreekt het initiatief voor zich omdat Lidl en Hazes goed bij elkaar passen. ‘Hazes was van het volk en Lidl is dat ook. We bedienen dezelfde doelgroep.’
Ik kom ook bij de Lidl omdat ik wegens chronische ziekte weinig geld heb. Is dus bittere noodzaak.
Erg verdrietig word ik ervan als ik daardoor blijkbaar tot "de doelgroep" behoor ;(
Ik ervaar dat serieus als een belediging van mijn intellect :'( :{ :(
pi_200043185
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik kom ook bij de Lidl omdat ik wegens chronische ziekte weinig geld heb. Is dus bittere noodzaak.
Erg verdrietig word ik ervan als ik daardoor blijkbaar tot "de doelgroep" behoor ;(
Ik ervaar dat serieus als een belediging van mijn intellect :'( :{ :(
*;
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200043312
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik kom ook bij de Lidl omdat ik wegens chronische ziekte weinig geld heb. Is dus bittere noodzaak.
Erg verdrietig word ik ervan als ik daardoor blijkbaar tot "de doelgroep" behoor ;(
Ik ervaar dat serieus als een belediging van mijn intellect :'( :{ :(
Sterkte, wat naar voor je en het is ook enorm beledigend.

Begrijp ook niet helemaal waarom precies de 70e geboortedag wordt gevierd? Het is een kroonjaar, maar waarom wordt nu juist dit jaar gekozen om opnieuw te cashen over de rug van "het volk"?

Die hele familie is zo leeg en staat momenteel zo ver van normale mensen af dat het niet meer grappig is, iedereen voelt de nepheid van die ‘Nog steeds heel geliefd’ -marketingslogan.
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:34:59 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043531
Beetje dom van Lidl om die paupermeuk aan hun doelgroep te koppelen, ze hadden net een beetje een beter imago door de George Baker reclames en die met Thomas Acda.

Als die laatste zich ook laat filmen in die Hazes-meuk dan ben ik er helemaal klaar mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200043563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:34 schreef Leandra het volgende:
Beetje dom van Lidl om die paupermeuk aan hun doelgroep te koppelen, ze hadden net een beetje een beter imago door de George Baker reclames en die met Thomas Acda.

Als die laatste zich ook laat filmen in die Hazes-meuk dan ben ik er helemaal klaar mee.
Er is een hysterische reclame van zelfs

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:39:54 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043605
Overigens verwacht ik niet dat Lidl het doel van Rachel was toen ze bedacht dat er vanwege zijn 70ste verjaardag allerlei meuk in de schappen moest komen te liggen.
Als ze al een supermarkt in de planning had dan zal dat eerder Jumbo of Dirk ofzo zijn geweest, maar ik denk dat ze op de Blokker of het Kruidvat gehoopt had, een lijn naast die van Patty ofzo.

Ik denk dat de Lidl voor Rachel ook een tegenvaller is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:40:45 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Er is een hysterische reclame van zelfs

[ link | afbeelding ]
Godver :'(

Thomas wat doe je???? :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:43:23 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043646
Maar goed, als dat de doelgroep van Lidl is dan ben ik het duidelijk niet, hoef ik er dus niet meer heen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:45:48 #86
184769 crew  Deisyy
pi_200043664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:43 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, als dat de doelgroep van Lidl is dan ben ik het duidelijk niet, hoef ik er dus niet meer heen.
Ik vind het nogal een belediging dat ze zeggen dat Lidl en Hazes goed bij elkaar passen, ik kom geregeld bij Lidl, maar moet wel heel veel wijn drinken om Hazes een beetje aan te kunnen horen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:47:56 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een belediging dat ze zeggen dat Lidl en Hazes goed bij elkaar passen, ik kom geregeld bij Lidl, maar moet wel heel veel wijn drinken om Hazes een beetje aan te kunnen horen.
Ja, ronduit dom van die marketingmiep om dat zo te stellen, ik denk dat het gros van de klanten juist NIET de doelgroep is.

Ik snap ook niet waarom Rachel niet gewoon een webshop begonnen is met die rommel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200043728
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik kom ook bij de Lidl omdat ik wegens chronische ziekte weinig geld heb. Is dus bittere noodzaak.
Erg verdrietig word ik ervan als ik daardoor blijkbaar tot "de doelgroep" behoor ;(
Ik ervaar dat serieus als een belediging van mijn intellect :'( :{ :(
Ik kom ook vaak in de Lidl gewoon omdat ze fijne producten hebben voor een fijne prijs. En fruit direct eetbaar is. Brood haal ik wel bij de bakker, dat vind ik daar echt niet lekker.

Ik zal hier die bakken eens in de gaten houden, volgens mij loopt dat geen storm.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 15:50:43 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_200043730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ronduit dom van die marketingmiep om dat zo te stellen, ik denk dat het gros van de klanten juist NIET de doelgroep is.

Ik snap ook niet waarom Rachel niet gewoon een webshop begonnen is met die rommel.
Er hoeven er maar genoeg te komen die het wel leuk vinden om alles te verkopen en je zit goed. Het komt niet in het vaste assortiment, dus de mensen die er niets mee hebben worden er ook niet blijvend mee geconfronteerd
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200043762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ronduit dom van die marketingmiep om dat zo te stellen, ik denk dat het gros van de klanten juist NIET de doelgroep is.

Ik snap ook niet waarom Rachel niet gewoon een webshop begonnen is met die rommel.
Dan moet ze zelf werken…
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:53:30 #91
184769 crew  Deisyy
pi_200043784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ronduit dom van die marketingmiep om dat zo te stellen, ik denk dat het gros van de klanten juist NIET de doelgroep is.

Ik snap ook niet waarom Rachel niet gewoon een webshop begonnen is met die rommel.
Ik vind het werkelijk waar een grote afknapper, op de één of andere manier nog groter dan de Kruidvat reclame met An2.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200043814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Godver :'(

Thomas wat doe je???? :(
Ja hij doet ook al mee met dat lied. :') Misschien moet dat ofzo?
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:56:07 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:50 schreef H_T het volgende:

[..]

Er hoeven er maar genoeg te komen die het wel leuk vinden om alles te verkopen en je zit goed. Het komt niet in het vaste assortiment, dus de mensen die er niets mee hebben worden er ook niet blijvend mee geconfronteerd
Maar ze heeft haar klanten ondertussen wel in dezelfde doelgroep gegooid als mensen die die meuk geweldig vinden.
Nou ben ik daar geen klant en kom er slecht sporadisch als ik een keer in de buurt ben en boodschappen moet doen, maar als het wel mijn vaste supermarkt was dan had ik een plaatsing in de Hazesmeukdoelgroep door de marketingmiep niet echt gewaardeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:57:33 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043845
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:55 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja hij doet ook al mee met dat lied. :') Misschien moet dat ofzo?
Je zult een langlopende reclamedeal met een winkel hebben en dan flikken ze dat... ben je lekker mee :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:58:49 #95
184769 crew  Deisyy
pi_200043862
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zult een langlopende reclamedeal met een winkel hebben en dan flikken ze dat... ben je lekker mee :X
Moet je tegen wil en dank zo'n t-shirt aan ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200044246
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:19 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Sterkte, wat naar voor je en het is ook enorm beledigend.

Begrijp ook niet helemaal waarom precies de 70e geboortedag wordt gevierd? Het is een kroonjaar, maar waarom wordt nu juist dit jaar gekozen om opnieuw te cashen over de rug van "het volk"?

Die hele familie is zo leeg en staat momenteel zo ver van normale mensen af dat het niet meer grappig is, iedereen voelt de nepheid van die ‘Nog steeds heel geliefd’ -marketingslogan.
Ik begrijp helemaal niet waarom ze terug is gekomen . Het was jaren heerlijk rustig zonder haar. Maar sinds het terug is heeft ze met Jan en alleman ruzie. Nare vrouw.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200044255
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind het werkelijk waar een grote afknapper, op de één of andere manier nog groter dan de Kruidvat reclame met An2.
Dit! Het is zo ongeloofwaardig en goedkoop, er wordt door geen van de partijen (Lidl, de artiesten, de professionele weduwe) de moeite genomen om overtuigend over te komen, het eigenbelang en de smakeloosheid is stuitend.
pi_200044399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ze heeft haar klanten ondertussen wel in dezelfde doelgroep gegooid als mensen die die meuk geweldig vinden.
Nou ben ik daar geen klant en kom er slecht sporadisch als ik een keer in de buurt ben en boodschappen moet doen, maar als het wel mijn vaste supermarkt was dan had ik een plaatsing in de Hazesmeukdoelgroep door de marketingmiep niet echt gewaardeerd.
Misschien was dit de enige supermarkt die het op wilde nemen in de supermarkt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker donderdag 24 juni 2021 @ 16:38:47 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200044519
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Misschien was dit de enige supermarkt die het op wilde nemen in de supermarkt.
Kruidvat dacht: "fiew, daar hoeven wij niet meer aan mee te doen".

Ik had deze actie meer iets gevonden voor de Action ofzo. Bristol.
  donderdag 24 juni 2021 @ 16:39:32 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200044533
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik begrijp helemaal niet waarom ze terug is gekomen . Het was jaren heerlijk rustig zonder haar. Maar sinds het terug is heeft ze met Jan en alleman ruzie. Nare vrouw.
UIT-MEL-KEN... het jaar dat hij 70 zou worden is daar natuurlijk ideaal voor, helemaal in combinatie met de herstelde band met An2 en een nieuwe schoondochter die wel naar haar luistert.

Rox is buiten beeld dus die boeit niet meer, ze zet vol in op An2, en dankzij hun hernieuwde contact kan ze dit ook zo uitmelken.

Zodra Sarah zwanger is zal ze dat ook wel toejuichen, ik zie het kind zelfs dezelfde naam krijgen, maar dan met Dré als roepnaam of Andy of Andreas of Dries.
Als het een meisje is sowieso Andrea.

En dan gaat ze ieder contact met An3 heel hard saboteren, die heeft immers de verkeerde moeder, dat is voor haar genoeg om een kind af te schuiven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')