SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 23-06-2021 17:48:06 ]
Ja moest 441 nog wat betalen maar ik was iets te enthusiast met mijn vieren intikkenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
"Ik heb een shirt met watermeloentjes"
Tot over tien minuten lieve mensen
Zo snel?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ergens in de kast nog een shirt van het Schotse elftal van het WK van '94 , maar Ja, nu ook niks meer aanquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
Die past vast nog wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ergens in de kast nog een shirt van het Schotse elftal van het WK van '94 , maar Ja, nu ook niks meer aan
Ja makkelijk, maar pas over een paar jaartjes weer tevoorschijn halenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
Soms weet je door kleine dingen dat je eigenlijk thuis bent.
😜quote:
1 letter verschilquote:
Vanaf 5:15 is die liefquote:
Jaaa...da's mn favoriete stukjequote:
😁😂quote:
Kun je dan zeggen dat je jezelf draagtquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nete en broek besteld die Yasmin heet. kon ik niet laten liggen en het shirtje met palmboompjes
je had toch al een vriendin?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Seks in alle gaten naar wens vanaf 2:41
Sigaretje op 3:06
Ik heb mijn kat een keer drie weken buiten laten leven met een verbouwing van mijn huis, kwam ik savonds een bakje eten brengen, maar hij had zijn ballen nog dus de buren waren er niet zo blij meequote:
Had je wel een hoop kittens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat een keer drie weken buiten laten leven met een vetbouwing van mijn huis, kwam ik savonds een bakje eten brengen, maar hij had zijn ballen nog dus de buren waren er niet zo blij mee
is toch ook lekkerder dagdienst?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
morgen dagdienst. Ik zei gisteren dat ik zo met die sluit diensten niet aan mijnn contracturen kom maar ze zeggen dat ik meer opendiensten ga draaien
Ik heb allemaal het idee dat jij juist schijtveel uren maakt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
morgen dagdienst. Ik zei gisteren dat ik zo met die sluit diensten niet aan mijnn contracturen kom maar ze zeggen dat ik meer opendiensten ga draaien
nee begin meestal pas om 1700 en dan rond 2300 klaarquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb allemaal het idee dat jij juist schijtveel uren maakt.
serveerserpentquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee begin meestal pas om 1700 en dan rond 2300 klaar
op de bitterbrommert.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:22 schreef Karzai het volgende:
Maar om twaalf uur naar huis in Rotterdam als vrouw alleen lijkt me ook niet lekkker
Ik stel me dit ook wel eens voor dat er half ejaculerende hooglandgorilla's achter dat brommertje aanrennen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:22 schreef Karzai het volgende:
Maar om twaalf uur naar huis in Rotterdam als vrouw alleen lijkt me ook niet lekkker
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel me dit ook wel eens voor dat er half ejaculerende hooglandgorilla's achter dat brommertje aanrennen.
Komt door al die buutnlandersquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
niks aan de hand tot nu toe behalve dat ze hier niet kunnen rijden
Beelddenkers United.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het ziet er ook wel te grappig uit
Die is gaan slapen de luilakquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wil ik reageren op een tag door @:dud0r is de reeks alweer achtennegentig topics verder. Nu is het niet meer ontopic.
je kan hem niet inruilen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Als het goed is is er iemand via via die wel interesse in de bitterbrommert heeft. Kan ik kijken voor die elektrische
Kun je nog bezwaar aantekenen???quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Kut.
Kut kut kut.
Er komt hier een heel groot restaurant aan de overkant en ze hadden al een mega-afzuiginstallatie en airco-installatie op het dak gezet maar nu hebben ze de boel aangezet en het is flink lawaaierig. Kut kut kut.
Shitquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Kut.
Kut kut kut.
Er komt hier een heel groot restaurant aan de overkant en ze hadden al een mega-afzuiginstallatie en airco-installatie op het dak gezet maar nu hebben ze de boel aangezet en het is flink lawaaierig. Kut kut kut.
Als je dit hard als een echte kenau en goed speelt hoef je over twee jaar nooit meer te werken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Kut.
Kut kut kut.
Zeker iets met MarioKarten op de WII ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wil ik reageren op een tag door @:dud0r is de reeks alweer achtennegentig topics verder. Nu is het niet meer ontopic.
Er is al bezwaar aangetekend omdat ze die installaties zomaar tegen dat gebouw hebben gekwakt zonder toestemming ofzo, dus er wordt al aan gewerkt. En dan is het bij mij nog aan de balkonkant, het gebouw waar het onder komt, heeft de slaapkamers aan die kant zitten. Maar het klinkt alsof de buurvrouw haar balkon aan het stofzuigen is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je nog bezwaar aantekenen???
Het ging over easy mode jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker iets met MarioKarten op de WII ?![]()
Das kutquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is al bezwaar aangetekend omdat ze die installaties zomaar tegen dat gebouw hebben gekwakt zonder toestemming ofzo, dus er wordt al aan gewerkt. En dan is het bij mij nog aan de balkonkant, het gebouw waar het onder komt, heeft de slaapkamers aan die kant zitten. Maar het klinkt alsof de buurvrouw haar balkon aan het stofzuigen is.
Ja hier, je kunt er eigenlijk weinig tegen beginnen. Het zal ook wel weer nét onder de geluidsnorm komen ofzo. Het is ook een mooie boost voor het centrum, zo'n restaurant, in een straat die verder vrijwel leegstaat.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
daar waar ik werk was ook bezwaar aangetekend door de bewoners vanwege de lucht die er ook van af zou komen maar ze hebben toch vergunning gekregen nu voor 3 jaar
maar goed misschien dus goedekans dat het huidige bezwaar de situatie verandert?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier, je kunt er eigenlijk weinig tegen beginnen. Het zal ook wel weer nét onder de geluidsnorm komen ofzo. Het is ook een mooie boost voor het centrum, zo'n restaurant, in een straat die verder vrijwel leegstaat.
Maar Jezus.
Even je waardevolle spullen bij iemand anders leggen en dan een keertje 's nachts 'kortsluiting' veroorzaken bij die dingen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is al bezwaar aangetekend omdat ze die installaties zomaar tegen dat gebouw hebben gekwakt zonder toestemming ofzo, dus er wordt al aan gewerkt. En dan is het bij mij nog aan de balkonkant, het gebouw waar het onder komt, heeft de slaapkamers aan die kant zitten. Maar het klinkt alsof de buurvrouw haar balkon aan het stofzuigen is.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik zei dat ik er aan toe was niet dat ik het ging doen.quote:
Vandaag in Dingen die nooit gebeurt zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een vrouw die heeft geklaagd over een beeld op een pleintje en ze heeft niet eens uitzicht op dat beeldje en de investeringsmaatschappij dacht van joooooh daar hebben wij geen zin in en we willen voort dus psttt irritant zure klaagkut wil je 100.000 euro?
Ik heb zelfs een foto van dat beeldquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vandaag in Dingen die nooit gebeurt zijn
Ze gaan alleen diner doen denk ik. Wordt zo'n vreetschuur. Maar daarboven zitten al 30 woningen, wij hier met zeven, links ook een stuk of tien, erachter zitten hele dure appartementen van een half miljoen, die gaan dit ook horen. En misschien dat de flats hier aan weerszijden het ook kunnen horen. Nog eens 60 woningen.quote:
Gered door het prijskaartjequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
329 euro
Zoom eens in op dat logo, dan zie je een gezichtje dat niet al te slim is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
329 euro
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
329 euro
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
329 euro
20 euro voor de schoenenquote:
Wel rust nuquote:
Ik geef geen neuk, draag lekker wat ik wilquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit dragen alleen mannen die vrouw willen zijn, echt.
ja die had waarschijnlijk de zon in de ogenquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel rust nu
Die 1-0 was heel pijnlijk voor de keeper van Slowakije
Kan wel hoor maar dan wel graag zonder de naar vanillevla ruikende "joehoe look at me" factor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |