speak and be heard
quote:Khoop 't niet
Op dinsdag 28 januari 2003 16:12 schreef anima het volgende:
Gaan de vrouwlijke fokkers de trend volgen en masaal hun (pof)broek in hun laars stoppen. Of laten jullie die enorm foute jaren 80 acher julliespeak and be heard
quote:ga niet voor gek lopen ,broek gaat gewoon over de laarzen
Gaan de vrouwlijke fokkers de trend volgen en masaal hun (pof)broek in hun laars stoppen. Of laten jullie die enorm foute jaren 80 acher julliespeak and be heard
Ben niet zo'n trendsetter, vrees ik
Ik wacht het wel even af!
quote:Doel je op die act van Marieke (Idols) vorige week? Wat een trieste vertoning indeed.
Gaan de vrouwlijke fokkers de trend volgen en masaal hun (pof)broek in hun laars stoppen. Of laten jullie die enorm foute jaren 80 acher jullie
speak and be heard
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 28-01-2003 16:15]
quote:Inderdaad! En daar ben ik ook niet zo voor!
Op dinsdag 28 januari 2003 16:13 schreef Lucille het volgende:
Dan moeten eerst de pijpen weer smaller worden.
Maar ach, de jochies deden hun broek in hun sokken, nu de meiden broek in hun laarzen dus ze zijn weer "bij."
* Kogando is blij dat hij in zeeland woont...
...en ja dat wordt een hit!
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 28-01-2003 20:13]
duitse militairen hadden in de 2e wereldoorlog ook hun broek in hun laarzen gestoken.
maar wie weet, als iedereen hier nou daarmee gaat lopen kan het best 'n trend worden
quote:een stukje voeten begraven in de grond en je hebt 2 wortels
Op dinsdag 28 januari 2003 16:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik heb laatst een broek gekocht met smalle pijpen, en ik ga er zeker wel meelopen hoor, waarom niet?
quote:Als het aan mij ligt nie
quote:HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOO
Op dinsdag 28 januari 2003 16:25 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]Ik hoop het niet
![]()
volgende week heb ik hem weer voor beweren en bewijzen, poging 2
quote:Je zegt het zelf al.
Op dinsdag 28 januari 2003 16:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik heb laatst een broek gekocht met smalle pijpen, en ik ga er zeker wel meelopen hoor, waarom niet?
quote:Niet geil
Op dinsdag 28 januari 2003 16:25 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]Ik hoop het niet
![]()
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
quote:Als dit de heupbroek mode moet vervangen, blijf ik nog wel even in een heupbroek rond hobbellen *gruwel*
Op dinsdag 28 januari 2003 18:13 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[afbeelding]harem
broeken noemen ze het
Maar wie weet.
quote:Waarom denk je dat het korte rokje is uitgevonden?
Op dinsdag 28 januari 2003 19:43 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Tuurlijk!!! Pofbroek in laarzen =Smalle pijpen vind ik wat minder maar dat is vooral omdat bij mij mijn benen dan nóg dikker lijken
![]()
Moet er overigens nog wel een beetje aan wennen als ik het aan heb.
Vind het ook leuk omdat je dan tenminste eindelijk mijn mooie laarzen kan zien! Koop je mooie laarzen zie je ze nie eens omdat er een broek overheen hangt!!!
quote:De tweede broek van rechts is best leuk
[afbeelding]harem
broeken noemen ze het
quote:Maar korte rokjes kunnen nie met dit weer. Veels te koud en bovendien kan nie iedereen korte rokjes aan in verband met dikke benen.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:46 schreef Lexie het volgende:[..]
Waarom denk je dat het korte rokje is uitgevonden?
En ik houd er wel van als iets een beetje apart is
quote:Korte rokjes kunnen toch ook prima met dit weer
Op dinsdag 28 januari 2003 20:15 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Maar korte rokjes kunnen nie met dit weer. Veels te koud
quote:Als je graag apart wilt zijn zou je er verstandig aan doen om het algemene modebeeld eens te negeren. Met je broek in je laarzen ben je net zo onorigineel als een massapunker met kilt, haarverf en 'Anarchy, Linkin Park Rules' op z'n rugtas.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:15 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:En ik houd er wel van als iets een beetje apart is
Doe apart, wees jezelf
Dus ik sluit het niet uit, ooit, hoewel het me nu niks lijkt.
Laat die broek maar uit de laars a.u.b.. Ik draag graag wijd uitlopende broeken (die laten me dikker lijken, en dat vind ik heel erg fijn) en die een na rechtste zou ik best kunnen dragen, maar dan per definitie OVER mijn laarzen vallend.
In de Yes las ik in een terugblik op de jaren 80 ook ooit iets over een 'zouave-broek', of zoiets. Dat zag er niet uit. Dit gaat behoorlijk die kant op.
quote:Je bedoelt de drollenvanger?
Op dinsdag 28 januari 2003 21:38 schreef postinggirl het volgende:
In de Yes las ik in een terugblik op de jaren 80 ook ooit iets over een 'zouave-broek', of zoiets. Dat zag er niet uit. Dit gaat behoorlijk die kant op. [/url]
Dus wel een soort drollenvanger, inderdaad.
Ik heb me werkelijk bescheurd toen ik die foto zag.
Het jammere is wel dat ik nu net helemaal blij was met al die mooie heupbroeken die ik ver weg voor weinig heb gekocht (en hoera(!) het figuur is er nu ook nog naar) dat ik er eigenlijk weinig voor voel me in een drollenvanger te hijsen nu!
iig mag mijn vriendin op deze manier niet met mij mee naar de stad... Dan weiger ik gewoon!!
(Die laarzen moet je er dan zelf bij denken.)
quote:Ik vind het er niet uit zien. Denk dan ook niet dat ik met deze trend mee zal doen...
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 07:16 schreef postinggirl het volgende:
Dè foto waar ik het eerder over had. Ik ben eens even in mijn oude Yessen gaan spitten. Hij bleek geel te zijn in plaats van rood, maar goed.
(Die laarzen moet je er dan zelf bij denken.)
Om met Janice te spreken: "OH - MY - GOD"
ROFLOL!!!
Dit is echt heel erg! Hebben mensen daar serieus in gelopen? Wat waren de jaren 80 toch erg zeg!
Eén voordeel: Mocht dit weer inkomen dan kunnen we met zijn allen weer kílo's aankomen...niemand die het ziet!
Geweldige kans om te kijken wat een erge meelopers mensen zijn, want je maakt mij niet wijs dat er iemand is die zulke broeken écht mooi vind. Ik heb het dan dus over die gele broek van een paar posts hierboven.... Ik denk niet dat ik m'n lach kan houden als ik daar straks echt mensen mee over straat ga zien lopen
En een aantal weken langer hangt V&D's Yes or No-afdeling er vol mee.
quote:Ik zit met angst op een come back van MC Hammer te wachten
Op woensdag 29 januari 2003 13:21 schreef postinggirl het volgende:
Er hoeft maar 1 voortrekker te zijn die qua stijl hip is bij de gemiddelde 15-jarige, die dat draagt, en het is zover hoor. Want ja, als Britney/Jennifer/? dat aan trekt, dan is natuurlijk het bewijs geleverd dat het KAN..
.
quote:Voor zover je nog iets van vrouwelijke vormen KUNT zien door de stof heen.
Op woensdag 29 januari 2003 13:29 schreef X-Ray het volgende:
Lekker dikke reten accentueren dus
.
quote:?.
Op woensdag 29 januari 2003 13:41 schreef postinggirl het volgende:[..]
Voor zover je nog iets van vrouwelijke vormen KUNT zien door de stof heen.
Damn, dat is gewoon lachwekkend.
Zal wel geen mode worden... hoop ik voor NL .
En daar stonden meerdere pof-exemplaren op. Waarvan eentje bijna identiek aan de jaren 80-foto met de gele broek die ik hier ergens boven plaatste.
quote:DIT IS IDD ECHT TE FOUT VOOR WOORDEN JAREN 80 ZIJN FOUT !
Zoals de mode nu is is precies perfect
Lekker strak en beetje jaren 70 achtig staat me ook helemaal
Vooral voor vrouwen is het ideaal de mode zoals ie nu is
nee dat broek in pijpen jaren 80 gedoe gaat het niet maken.....
quote:hehehe, die rechtse; tis net of ze een luier aan heeft.
[afbeelding]harem
broeken noemen ze het
Verder; laarzen over de broek:
Drollevangers:
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat de bandplooibroek in het straatbeeld terugkomt.
ik doe wat ik wil en dat moet iedereen doen .
quote:Ik ken toch wel veel mensen die jaren tachtig elementen laten terugkomen in hun kleding en dat vind ik eigenlijk toch wel leuk. Je moet het alleen niet overdrijven. Zoals met die broeken bijvoorbeeld.
Op donderdag 30 januari 2003 14:57 schreef Jojogirl het volgende:
Lijkt me sterk dat het een trend wordt als echt 99% van de vrouwen zegt "Jakkes. dat nooit". Die jaren 80 hype is wel mooi opgezet maar nooit echt doorgebroken en ik denk niet dat dit daar verandering in gaat brengen.
Die broeken zijn afzichtelijk en ik vind je broek in je laars ook niet flatteus. zag vorige keer Fiona Hering zo lopen en ze leek er onnodig klein en dik door, terwijl dat reuze meevalt.
Wel leuk qua jaren tachtig vind ik de trend van accesoires in neon-kleuren. Voorbeeldje van Louis Vuitton:
Een legerbroek, in combinatie met kuithoge laarzen (geen rijlaarzen, die vind ik te duur), een overhemd (zwart, groen of buin), zwarte stropdas en bandolier
En thuis heb ik nog een echte ouderwetse legerrijbroek, met van die pofpijpen
quote:Hopelijk wel!
Op woensdag 29 januari 2003 13:28 schreef yavanna het volgende:[..]
Ik zit met angst op een come back van MC Hammer te wachten
quote:Jij snapt het!
Op donderdag 30 januari 2003 17:04 schreef Elegy het volgende:
Ik doe het ook wel eensEen legerbroek, in combinatie met kuithoge laarzen (geen rijlaarzen, die vind ik te duur), een overhemd (zwart, groen of buin), zwarte stropdas en bandolier
En thuis heb ik nog een echte ouderwetse legerrijbroek, met van die pofpijpen
quote:Eeejj!
Op donderdag 30 januari 2003 17:58 schreef Brigett het volgende:[..]
Jij snapt het!
Het zal echt geen AC Hammer pratijken worden, maar combatbroeken die je aan de onderkant aanrijgen kan en dan op je enkel/kuiten laat hangen met of stoere "kisten" of leuke puntlaarsjes eronder gaan het helemaal worden.
Stoere kleuren, legergroen, afgewassen bruin en grijs/blauw, helemaal top.
Juist moet dit gecombineerd worden met een vrouwlijke "bovenkant"..
Maar goed, nu praat ik over wat het winter 2003 gaat worden,.....
Alleen heb ik dan weer geen "vrouwelijke bovenkant"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |