abonnement Unibet Coolblue
pi_200026123
Ik had een gesprek met iemand die mij aangaf dat enkele voorbeelden die ik gaf wel degelijk seksueel overschrijdend gedrag was.
Ik vraag mij nu af of de vrouwen/mannen hier dat weleens meegemaakt hebben en of zij net als ik achteraf pas konden begrijpen dat sommige zaken niet door de beugel kunnen.
pi_200026133
Oh ja TS begint, "vriendelijk" dwingen tot bepaalde handelingen bijvoorbeeld.
pi_200026148
Welke handelingen?
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 16:05:32 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200026158
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:03 schreef Rupibma het volgende:
Oh ja TS begint, "vriendelijk" dwingen tot bepaalde handelingen bijvoorbeeld.
dwingen is nooit vriendelijk.

Maar ik kan me voorstellen dat je achteraf pas dingen helder ziet en dan denkt 'waarom heb ik daar niet anders op gereageerd'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200026194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:03 schreef Rupibma het volgende:
Oh ja TS begint, "vriendelijk" dwingen tot bepaalde handelingen bijvoorbeeld.
Vriendelijk tussen aanhalingstekens en dwingen. Hmmm
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_200026216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

dwingen is nooit vriendelijk.

Maar ik kan me voorstellen dat je achteraf pas dingen helder ziet en dan denkt 'waarom heb ik daar niet anders op gereageerd'.
Ja, maar sommige mensen zijn goed in doen alsof jij labiel bent als je aangeeft dat het niet normaal is. Dan valt het kwartje blijkbaar jaren later.
pi_200026223
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef marsan het volgende:

[..]

Vriendelijk tussen aanhalingstekens en dwingen. Hmmm
Hmmm?
pi_200026237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:09 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Hmmm?
In de zin van twijfelachtig
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:12:07 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200026259
De term is ‘seksueel grensoverschrijdend gedrag’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200026355
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:12 schreef Lienekien het volgende:
De term is ‘seksueel grensoverschrijdend gedrag’.
Ja boeie, iedereen snapt mij.

W
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef marsan het volgende:

[..]

In de zin van twijfelachtig
Wil je een heel transcript van hoe het ging 🤭
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:17:46 #11
189961 ex
aperture science
pi_200026357
Als jij een duidelijke grens aangeeft, en iemand gaat daar overheen dan is jouw grens overschreden. Dat maakt niet al het gedrag gelijk strafbaar (oid) maar kan voor jou alsnog wel naar zijn natuurlijk.

Het ligt allemaal maar aan de afspraken tussen de 2 mensen natuurlijk.
The cake is a lie!
pi_200026386
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:17 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Ja boeie, iedereen snapt mij.

W
[..]

Wil je een heel transcript van hoe het ging 🤭
Ja dat schrijf ik immers ook. Wss wil jij graag een heel transcript posten dat je die vraag stelt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_200026404
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:17 schreef ex het volgende:
Als jij een duidelijke grens aangeeft, en iemand gaat daar overheen dan is jouw grens overschreden. Dat maakt niet al het gedrag gelijk strafbaar (oid) maar kan voor jou alsnog wel naar zijn natuurlijk.

Het ligt allemaal maar aan de afspraken tussen de 2 mensen natuurlijk.
Heb het niet per se over strafbaar gedrag, wel over (bekende) grenzen die niet gerespecteerd worden.
pi_200026451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Heb het niet per se over strafbaar gedrag, wel over (bekende) grenzen die niet gerespecteerd worden.
Als grens niet gerespecteerd wordt is t grensoverschrijdend.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_200026474
Het is soms lastig te bepalen of iets puberaal 'verkenningsgedrag' is, of echt doelbewust grensoverschrijdend. Het is niet vreemd om spijt te hebben van seksuele ervaringen. Dat kan m.i. bij een gezonde seksuele ontwikkeling horen.

Dat gezegd hebbende, dwingend gedrag is nooit goed te praten. Het is een hitsige puber te vergeven (mits hij/zij de nee accepteert), maar zulk gedrag bij iemand boven de 20-25 zegt wel veel over het persoon.
Extremistisch gematigd.
pi_200026478
Tja. Toen ik begin 20 was werkte ik op een bedrijf met allemaal kerels. Toen was er elke dag wel iets wat tegenwoordig echt niet meer zou kunnen. Ik kon er vaak wel om lachen en betaalde ze met dubbele munt terug. Was wel een mooie tijd eigenlijk. Sommige dingen gaan natuurlijk te ver, maar er zijn nu ook vrouwen die echt overal om zeuren. En vergeet vooral niet dat je vanzelf op een leeftijd komt dat je wenst nog eens een keer te worden nagefloten.
pi_200026517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Toen ik begin 20 was werkte ik op een bedrijf met allemaal kerels. Toen was er elke dag wel iets wat tegenwoordig echt niet meer zou kunnen. Ik kon er vaak wel om lachen en betaalde ze met dubbele munt terug. Was wel een mooie tijd eigenlijk. Sommige dingen gaan natuurlijk te ver, maar er zijn nu ook vrouwen die echt overal om zeuren. En vergeet vooral niet dat je vanzelf op een leeftijd komt dat je wenst nog eens een keer te worden nagefloten.
Dit is wel echt cringe wat je hier schrijft.

Nagefloten willen worden :')
pi_200026641
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Heb het niet per se over strafbaar gedrag, wel over (bekende) grenzen die niet gerespecteerd worden.
Al dan niet strafbaar, het is wel grensoverschrijdend en dat is niet ok.
Maar "pas achteraf begrijpen dat dingen niet door de beugel konden", je dacht dat het wel ok was of dat het erbij hoorde en nu realiseer je je dat dat eigenlijk niet zo was? Zoiets?
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 16:37:02 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200026655
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Dit is wel echt cringe wat je hier schrijft.

Nagefloten willen worden :')
Wat is hier precies cringe en :') aan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200026733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is hier precies cringe en :') aan?
Het toch neerleggen bij de vrouw. Sommigen zeiken te veel, je zal oud en lelijk worden en snakken naar de tijd dat iemand je nafluit. Standaard onzin opmerkingen.

Daarnaast heb ik het over seksueel gedrag, die zie ik niet terug bij de mannen met wie ik werk.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 16:44:16 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200026793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:41 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Het toch neerleggen bij de vrouw. Sommigen zeiken te veel, je zal oud en lelijk worden en snakken naar de tijd dat iemand je nafluit. Standaard onzin opmerkingen.

Daarnaast heb ik het over seksueel gedrag, die zie ik niet terug bij de mannen met wie ik werk.
Volgens mij is die user zelf vrouw en heeft ze het over haar éigen ervaringen? Als ik gelijk heb is zij dus vrouw én vindt ze de dingen die jij betiteld als 'onzin' dus geen onzin.

Dus; ze heeft een andere mening dan de mening die jij hebt, maar dat maakt haar mening niet 'cringe' en :') . Just sayin'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200026860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:41 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Het toch neerleggen bij de vrouw. Sommigen zeiken te veel, je zal oud en lelijk worden en snakken naar de tijd dat iemand je nafluit. Standaard onzin opmerkingen.

Daarnaast heb ik het over seksueel gedrag, die zie ik niet terug bij de mannen met wie ik werk.
Ik kon er toen niet mee zitten. En als het me te ver ging kwamen de heren er wel snel genoeg achter. Dames kunnen er ook wel wat van hoor. In mijn tijd als twintiger wel in elk geval.
pi_200026912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij is die user zelf vrouw en heeft ze het over haar éigen ervaringen? Als ik gelijk heb is zij dus vrouw én vindt ze de dingen die jij betiteld als 'onzin' dus geen onzin.

Dus; ze heeft een andere mening dan de mening die jij hebt, maar dat maakt haar mening niet 'cringe' en :') . Just sayin'.
Ga jij bepalen of ik iets cringe vind? Haha. Nee, ga je niet doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:47 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]

Ik kon er toen niet mee zitten. En als het me te ver ging kwamen de heren er wel snel genoeg achter. Dames kunnen er ook wel wat van hoor. In mijn tijd als twintiger wel in elk geval.
Maar ik doel op gedrag van bijv je partner. Zou wat zijn als een collega mij tot iets dwingt.

Ik werk trouwens met mannen, hun opmerkingen gaan vaak de grens over, die boeien me niet zo.
pi_200026953
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:49 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Ga jij bepalen of ik iets cringe vind? Haha. Nee, ga je niet doen.
[..]

Maar ik doel op gedrag van bijv je partner. Zou wat zijn als een collega mij tot iets dwingt.

Ik werk trouwens met mannen, hun opmerkingen gaan vaak de grens over, die boeien me niet zo.
Ok dit hele topic gaat nergens over.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_200026963
Ik ben trouwens getrouwd met een van die mannen. Maar wel met een die niet zo'n grote bek had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')