SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oddly specific 🤔quote:
Hahaha ja en toch, het blijft oddly specificquote:
Whieep!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Dat meisje met de lange haren blijft in de OP, die schrikt de Ria's mooi af.
Vééls te lang die haren natuurlijk, scherp!quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Dat meisje met de lange haren blijft in de OP, die schrikt de Ria's mooi af.
"heb je dat wijf weer Harry"quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
ik gisteren badkamerman geappt hoe het er mee staat want ik wil mij volgende week uitschrijven en dan kunnen ze de parkeervergunning niet meer gebruiken. Enige wat i terug krijg is nog geen tijd gehad.
Het is maar goed dat ik geen mug ben.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben denk ik door een mug gestoken tussen mn neus en bovenlip
Horren!quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben denk ik door een mug gestoken tussen mn neus en bovenlip
Wat, is er al twee weken niks gedaan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
ik gisteren badkamerman geappt hoe het er mee staat want ik wil mij volgende week uitschrijven en dan kunnen ze de parkeervergunning niet meer gebruiken. Enige wat i terug krijg is nog geen tijd gehad.
Ja was te warmquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat, is er al twee weken niks gedaan?
ja geloof het . ze zeiden dat ze vorige week klaar zouden zijn maar niet gelukt blijkbaarquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat, is er al twee weken niks gedaan?
Wij hebben boven ook allemaal horren, maar beneden dus niet , maar probeer altijd de lichten uit te houden tot mn slaapkamerdeur dicht is, maar blijkbaar toch 1 naar binnen gegliptquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Horren!
Sinds ik die heb, komt er geen mug meer binnen.
Tenzij de achterdeur heeft open gestaan.
Is dat zo ? Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen mug ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |